new ranga[33];
pod np.
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Kuba22 nie posiada znajomych
Napisane przez Kuba22
w 02.03.2015 20:59
Napisane przez Kuba22
w 10.01.2015 17:20
Napisane przez Kuba22
w 10.01.2015 01:19
Napisane przez Kuba22
w 02.04.2014 13:44
Napisane przez Kuba22
w 28.03.2014 18:07
Cvary:
granaty1.sma 2,42 KB 105 Ilość pobrań
granaty1.amxx
Napisane przez Kuba22
w 27.03.2014 21:54
Napisane przez Kuba22
w 27.03.2014 19:41
Na wstępie napisze, że jest to sklep by nothing przerobiony przeze mnie pod moje potrzeby. Sklep wymaga pluginu: http://amxx.pl/topic...3-system-monet/

Na początku po wpisaniu sklep jest odtwarzany dźwięk, następnie pojawia się menu z funkcjami(niestety nie mam ss'a, w razie czego dodam później):
1. [COD:MW] HP / Armor / Amunicja
2. [COD:MW] Exp / Perki / Monety
3. [COD:MW] Dodatki
Oto ss'y otwartych owych funkcji.
#1
#2
#3

Plik Sklep1.amxx wrzucamy do folderu plugins
Plik witajsklep.wav do folderu sound/cod
Sklep1.sma 10,5 KB 253 Ilość pobrań
Sklep1.amxx
witajsklep.wav 106,85 KB 222 Ilość pobrań
Napisane przez Kuba22
w 11.03.2014 19:58
Napisane przez Kuba22
w 11.03.2014 17:06
Jak zauważyłeś plugin blokuje +use.
Czyli umiejętności każdej klasy(jeżeli posiadają jakieś pod +use i perki, których się używa.)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Blokada Rakiet by Formoza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "FORMOZA"
new mozna;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("+use","Blokada")
register_clcmd("useperk","Blokada")
register_clcmd("+useperk","Blokada")
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
}
public PoczatekRundy()
{
mozna = 0
set_task(10.0,"moznauzywac") //// Tu zmieniasz czas
}
public moznauzywac()
{
mozna =1
}
public Blokada()
{
if(!mozna)
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisane przez Kuba22
w 28.02.2014 16:29
Zmień to linijkę co podał kolega wyżej i wrzuć do folderu include.(Oczywiście tam gdzie kompilujesz lokalnie, nie na serwer)
codmod.inc 6,83 KB 109 Ilość pobrań
Napisane przez Kuba22
w 20.08.2013 12:35
Napisane przez Kuba22
w 20.08.2013 12:24
DASZ WRESZCIE TO SMA WYTRZYMAŁOSCI PERKU ?
Zrozum to, że musimy wiedzieć na jakiej wysokości jest to ![]()
.Sory za capsa ale ...
@EDIT
Sprawdź to.
Sądzę, że to akurat będzie w porządku.
QTM_CodMod (1).sma 39,57 KB 85 Ilość pobrań
QTM_CodMod (1).amxx
Napisane przez Kuba22
w 20.08.2013 10:31
Famaster ![]()
@EDIT
SlowMan
@EDIT
Komandor
codclass_famaster.sma 1,14 KB 96 Ilość pobrań
codclass_famaster.amxx
codclass_slowman.sma 2,8 KB 51 Ilość pobrań
codclass_slowman.amxx
codclass_komandor.sma 1,85 KB 97 Ilość pobrań
codclass_komandor.amxx
Napisane przez Kuba22
w 19.08.2013 14:39
Sprawdź.
PS. Zauważyłem twój pliczek cod_frakcje.ini ; Dam Ci wskazówkę tam się wpisuję nazwy KLAS a nie pluginów ![]()
Czyli:
NIE TAK: [klasa]codclass_amadeusz.amxx[frakcja]Klasy Darmowe
TYLKO TAK: [klasa]Amadeusz[frakcja]Klasy Darmowe
silnik.sma 42,72 KB 66 Ilość pobrań
silnik.amxx
Napisane przez Kuba22
w 18.08.2013 21:03
Proszę.
@EDIT
heh ;d
Byłeś szybszy o kilka sekund
codclass_sadysta.sma 31,1 KB 34 Ilość pobrań
codclass_sadysta.amxx



Moja zawartość