Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Modyfikacja Klasy

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 panko1234

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • GG:
  • Imię:Sylwester
  • Lokalizacja:Włodawa
Offline

Napisano 25.02.2014 15:12

Witam, otóż posiadam paczkę cod moda z tego forum są tam 3 frakcje Klasy Piechota, Klasy Konnica i Klasy  Marynarka chce dodać jeszcze frakcje Klasy Premium i dodać 4-5 klasy premium postępuję według wskazówek dodaje to do sma "cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");"  pogrubiłem i zmieniłem czcionkę linijki którą dodaje do sma i kiedy komplikuje dana klasę wyskakuje błąd  oto sma:

 

to jest ta linijka : "cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Hitman (Super Premium)";
new const opis[]    = "Dostaje M4 oraz 90 wiecej dmg, moze wykonac 3 skoki w powietrzu.na nożu. 70/255";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
"cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");"
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) //Flaga
{
client_print(id, print_chat, "[Hitman (Super Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) 
{ 
if(!is_user_connected(idattacker)) 
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker]) 
return HAM_IGNORED; 
 
if(!(damagebits & (1<<1))) 
return HAM_IGNORED; 
 
if(get_user_weapon(idattacker) && CSW_M4A1)
{
damage+=90;
}
 
return HAM_IGNORED; 
}

Użytkownik panko1234 edytował ten post 25.02.2014 15:15

  • +
  • -
  • 0

#2 Danio7

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Małopolskie
Offline

Napisano 27.02.2014 08:03

"cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");"

Boshe :mur:

 

Takim sposobem nic nie dodasz musisz w silniku cod mod dodać frakcje a potem przypisywać po kolei do niej klasy w codfrakcje.ini


  • +
  • -
  • 0

#3 Heineken

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 27.02.2014 11:18

 

Witam, otóż posiadam paczkę cod moda z tego forum są tam 3 frakcje Klasy Piechota, Klasy Konnica i Klasy  Marynarka chce dodać jeszcze frakcje Klasy Premium i dodać 4-5 klasy premium postępuję według wskazówek dodaje to do sma "cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");"  pogrubiłem i zmieniłem czcionkę linijki którą dodaje do sma i kiedy komplikuje dana klasę wyskakuje błąd  oto sma:

 

to jest ta linijka : "cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Hitman (Super Premium)";
new const opis[]    = "Dostaje M4 oraz 90 wiecej dmg, moze wykonac 3 skoki w powietrzu.na nożu. 70/255";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
"cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");"
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) //Flaga
{
client_print(id, print_chat, "[Hitman (Super Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) 
{ 
if(!is_user_connected(idattacker)) 
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker]) 
return HAM_IGNORED; 
 
if(!(damagebits & (1<<1))) 
return HAM_IGNORED; 
 
if(get_user_weapon(idattacker) && CSW_M4A1)
{
damage+=90;
}
 
return HAM_IGNORED; 
}

 


"cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");"

Boshe :mur:

 

Takim sposobem nic nie dodasz musisz w silniku cod mod dodać frakcje a potem przypisywać po kolei do niej klasy w codfrakcje.ini

 

A ty czytaj ze zrozumieniem, albo cofnij się do podstawówki.

Napisał że na serwerze ma frakcję ale nie może skąplikować klasy.

Hmmmm coś mi się wydaje że paczka moja :P

 

 

W incudle/codmod.inc zmień to:

native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);

Na to

native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const frakcja[]);

I powinno się skąplikować prawidłowo :D


Użytkownik Heineken edytował ten post 27.02.2014 11:18


#4 panko1234

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • GG:
  • Imię:Sylwester
  • Lokalizacja:Włodawa
Offline

Napisano 27.02.2014 23:18

nie posiadam tego incudle/codmod.inc


  • +
  • -
  • 0

#5 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 28.02.2014 16:29

:mur: 
Zmień to linijkę co podał kolega wyżej i wrzuć do folderu include.(Oczywiście tam gdzie kompilujesz lokalnie, nie na serwer)

Załączone pliki


Użytkownik Kuba22 edytował ten post 28.02.2014 16:30

  • +
  • -
  • 1

#6 panko1234

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • GG:
  • Imię:Sylwester
  • Lokalizacja:Włodawa
Offline

Napisano 28.02.2014 21:01

Heineken i Kuba22 + poszły moderator można zamknąć panowie rozwiązali mój problem
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych