Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Sklep-granaty

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Layle

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 27.03.2014 11:49

Witam. Mógłby mi ktoś zrobić prosty sklep z menu na granaty: HE, Flash, Smoke z użyciem "cod_give_weapon(id, bron)" ?


  • +
  • -
  • 0

#2 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.03.2014 12:16

Reszte granatow dodaj sobie sam

public Sklep( id ){
new menu = menu_create( "Co chcesz kupic", "Sklep_2" )
menu_additem( menu, "Flash" )
menu_display( id, menu , 0)
}
public Sklep_2( id, menu, item ){
if( item == MENU_EXIT ){
menu_destroy( menu )
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
switch( item ){
case 0: cod_give_weapon(id, "weapon_flashbang")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Layle

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 27.03.2014 12:55

Chciałbym by to było na komendę /granaty oraz prosiłbym o cały sklep, gdyż po edycji powyższego kodu wyskoczyły mi errory.


Użytkownik Layle edytował ten post 27.03.2014 12:56

  • +
  • -
  • 0

#4 EffectivePL.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:54
  • GG:
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.03.2014 13:24

Chyba tak ale nie jestem pewny (dopiero uczę się)

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>


public plugin_init() 
{
	register_plugin("Sklep Granaty", "1.0", "amxx.pl");
	
	register_clcmd("say /granaty", "Sklep");
	
	
}

public Sklep( id ){
new menu = menu_create( "Granatowy Sklep", "Sklep_2" )
menu_additem( menu, "HE " )
menu_additem( menu, "SMOKE " )
menu_additem( menu, "FLASH" )
menu_display( id, menu , 0)
}
public Sklep_2( id, menu, item ){
if( item == MENU_EXIT ){
menu_destroy( menu )
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
switch( item )
{
case 0: cod_give_weapon(id, "weapon_hegrenade")
}
{
case 1: cod_give_weapon(id, "weapon_smokegrenade")
}
{
case 2: cod_give_weapon(id, "weapon_flashbang")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Użytkownik EffectivePL. edytował ten post 27.03.2014 13:25

Paczka BF2+ Vote DM (72 odznaki)  http://amxx.pl/topic...by-effectivepl/

Paczka DeathRun+Rangi http://amxx.pl/topic...by-effectivepl/

 

Unikatowe serwery Counter-Strike 1.6

CS-Grom.pl


#5 Layle

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 27.03.2014 13:45

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

sklep.sma(32) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
sklep.sma(35) : error 014: invalid statement; not in switch
sklep.sma(35) : warning 215: expression has no effect
sklep.sma(35) : error 001: expected token: ";", but found ":"
sklep.sma(35) : error 029: invalid expression, assumed zero
sklep.sma(35) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.

 

Trochę źle.


  • +
  • -
  • 0

#6 Michael

    Pomocny

  • Oczekujący

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:41
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa Polska
Offline

Napisano 28.03.2014 15:25

Nie może być przerwy między nazwą granatu, a "

Lub złe nazwy granatów 

he - HEGRENADE

smoke - SMOKEGRENADE

flash - FLASHBANG

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_EB3D5D_0E1981_F8F30C_000000.png


#7 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 28.03.2014 18:07

Cvary: 

 

shop_hegrenade "4000"
shop_smokegrenade "4000"
shop_flashbang "4000"

do amxx.cfg
4000 zmieniasz na swoją cenę :)

Załączone pliki


Użytkownik Kuba22 edytował ten post 28.03.2014 18:08

  • +
  • -
  • 1

#8 Layle

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 07.04.2014 21:05

Działa, jednakże gdy az kupi się granat, automatycznie dodaje go co rundę.


  • +
  • -
  • 0

#9 Layle

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 16.04.2014 14:04

Odświeżam.


  • +
  • -
  • 0

#10 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 16.04.2014 15:54

tak juz jest. mozna tez zabrac po smierci granat zeby nie dodawalo go co runde: cod_take_weapon(id, "weapon_hegrenade")

ale to zabierze tez granat z klasy chyba.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#11 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.04.2014 16:57

http://amxx.pl/topic...ep-z-granatami/ sklepik mojego autorstwa. Działa w 100%.


  • +
  • -
  • 1

#12 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 16.04.2014 17:06

nie jestem pewny czy nie bedzie zabierac granatow standardowych z klasy gdy ktos skorzysta ze sklepu, ale moge sie mylic.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#13 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.04.2014 21:27

Praktycznie granaty są zabierane z końcem rundy. Zabrane zostaną wszystkie, jednak w nowej rundzie klasa lub perk będzie je posiadac (tzn. tylko domyślne ujęte w klasie/perku).

Użytkownik Sqwareck edytował ten post 16.04.2014 21:29

  • +
  • -
  • 0

#14 Layle

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 17.04.2014 14:22

Jeszcze nie zdążyłem przetestować, ale menu z linku powinno działać prawidłowo według kodu.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych