Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kuba22 - zdjęcie

Kuba22

Rejestracja: 29.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2020 22:13
-----

Moje tematy

Jak dodać frakcje do opisu klas

06.04.2015 22:59

Tak jak w temacie, czy ktokolwiek wie, jak dodać Frakcje do opisu klas tj. /klasy  // Ten silnik: http://amxx.pl/topic...od-core-110-pl/

Wyglądałoby to tak samo jak w CODMODZIE
1.FRAKCJA

2.FRAKCJA

 

klikamy i mamy dane klasy, wybieram klasę i mamy opis

 

Na kilku diablomodach już widziałem takowe frakcje.
Proszę o pomoc

Dodanie komendy /odbuguj do klasy

15.03.2015 19:20

Tak jak w temacie, mam klasę, która posiada teleport/mignięcie nożem.
Od czasu do czasu zbuguje się w ziemi lub ścianie, więc chciałbym dodać do owej klasy komendę /odbuguj

Po wpisaniu komendy gracza wyrzucało by spod ziemi lub ze ściany.

Pomoże ktoś?

[ROZWIĄZANE] Resetowanie się punktów w statystyce siła

02.03.2015 18:02

Tak jak w temacie, co dodam punkty do nowej statystki siła, to po nowej rundzie znowu muszę je rozdać ;/

public ZapiszDane(id)

{
if(!klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], sila_gracza[id]);
 
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
 
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
 
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
 
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
 
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
 
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
 
 
if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. 
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}
 
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
new danegracza[7][32];
 
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31);
 
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
sila_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-sila_gracza[id];
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Niedziałająca kondycja

28.02.2015 08:42

Tak jak w temacie.

Statystyka kondycja nie działa, a dokładniej chodzi o to, że nieważne jak dużo dam pkt.(100 czy 200,220 to max) to gracz nie staję się szybszy.
Dodawałem komendy

cl_forwardspeed 999

cl_sidespeed 999

cl_backspeed 999

do server.cfg i nie pomogło.
Mam silnik z frakcjami cypisa, gotowiec z tematu z frakcjami(lekko zedytowany)

 

Nie działające rakiety.

15.02.2015 17:13

Tak jak w temacie.
Z rakietami jest wszystko w porządku aż do momentu gdy powinny zadać dmg.
Tak, rakiety nie zadają żadnych obrażeń, mimo że w int mam np. +100

 

W czym tkwi problem, w silniku?
Proszę o pomoc. (Sądzę, że to wina silnika, tylko gdzie dokładniej leży błąd)