set_pev(ent, pev_iuser4, 0)
->
set_pev(ent, pev_iuser4, LICZBA, NP. 666)
lub
set_pev(ent, pev_iuser4)
bo samo 0 oznacza usunięcie tego, a chyba chodzi o nadanie? Nie wiem, bo za mało kodu widzę.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez
Nenczoks
w 07.08.2012 19:20
set_pev(ent, pev_iuser4, 0)
set_pev(ent, pev_iuser4, LICZBA, NP. 666)
set_pev(ent, pev_iuser4)
Napisane przez ELOS
w 11.08.2011 10:19


shop_ibuprofen "4000" shop_fenacetyna "3000" shop_tramal "6000"); shop_amfetamina "16000" shop_lotto "16000" shop_doswiadczenie "16000" shop_ruletka "10000" shop_ibuhp "10" shop_fenhp "25" shop_tramhp "50" shop_gravity "0.50" shop_expmin "25" shop_expmax "250"


#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <nvault> #include <fun> #include <engine> #include <colorchat> #include <codmod>

sklep.sma 14,78 KB 1540 Ilość pobrań
sklep.amxx
sklep2.amxx 14,63 KB 137 Ilość pobrań
Napisane przez d0naciak
w 05.01.2012 21:09
codperk_tajemnicagenerala.sma 1,05 KB 185 Ilość pobrań
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_podrecznikszpiega.sma 1,77 KB 194 Ilość pobrań
codperk_podrecznikszpiega.amxx
Napisane przez radim
w 04.01.2012 17:54
Napisane przez Goliath
w 03.01.2012 20:46
Napisane przez d0naciak
w 19.10.2011 17:10
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Premium");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
new const frakcja[] = "Premium";
Napisane przez
prostowryj
w 19.10.2011 15:13
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "Ma dynamit, ktory moze podlozyc raz na runde.";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_dynamit[33];
new sprite_blast,
sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Polacy");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_dynamit[id] = true;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 70 );
write_coord( iOrigin[2] + 70 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 70.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, id, (1<<24));
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisane przez radim
w 16.10.2011 14:43
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
new bool:ma_klase[33] , uzyl[33];
new const nazwa[] = "Elitarny Zwiadowca";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widzialnosc, Nie slychac jego krokow, Moze uzyc calkowitej niewidzialnosci na 5s";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Zwiadowca"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1); //To da naszej klasie cichy bieg
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
uzyl[id] = false
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0); //false
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(uzyl[id] || !ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1)
set_task(5.0, "OffInvisible", id+875)
uzyl[id] = true
client_print(id, print_center, "Jestes niewidzialny na 5 sekund")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public OffInvisible(id)
{
id-=875
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40)
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false
Napisane przez radim
w 16.10.2011 12:12
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
new bool:ma_klase[33] , uzyl[33];
new const nazwa[] = "Elitarny Zwiadowca";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widzialnosc, Nie slychac jego krokow, Moze uzyc calkowitej niewidzialnosci na 5s";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Zwiadowca"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1); //To da naszej klasie cichy bieg
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
uzyl[id] = false
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0); //false
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(uzyl[id] || !ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1)
set_task(5.0, "OffInvisible", id+875)
uzyl[id] = true
ColorChat(id, GREEN, "Jestes niewidzialny na 5 sekund")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public OffInvisible(id)
{
id-=875
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40)
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false
Napisane przez Goliath
w 15.10.2011 14:28
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Elitarny Strzelec";
new const opis[] = "Zadaje 10+int obrazen z M4A1 i AK47, widzi wrogow na radarze";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Strzelec"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}



Moja zawartość