Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

brains..? - zdjęcie

brains..?

Rejestracja: 15.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2014 20:52
-----

#442286 Rakieta/Sprite - odbijanie od sciany

Napisane przez Nenczoks w 07.08.2012 19:20

To taki mały szczegół.

set_pev(ent, pev_iuser4, 0)

->

set_pev(ent, pev_iuser4, LICZBA, NP. 666)

lub
set_pev(ent, pev_iuser4)


bo samo 0 oznacza usunięcie tego, a chyba chodzi o nadanie? Nie wiem, bo za mało kodu widzę.


#281144 Sklep za Monety

Napisane przez ELOS w 11.08.2011 10:19

Skoro już na forum udostępnili monety dam wam sklep zintegrowany z [CoD Nowy] System Monet - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Dołączona grafika
Sklep by MieTeK_ + Sklep by ELOS więc po wpisaniu /sklep mamy sklep za dolary i za pieniądze.
Resztę opisu oraz screny dodam potem.
Dołączona grafika
shop_ibuprofen "4000"
shop_fenacetyna "3000"
shop_tramal "6000");
shop_amfetamina "16000"
shop_lotto "16000"
shop_doswiadczenie "16000"
shop_ruletka "10000"
shop_ibuhp "10"
shop_fenhp "25"
shop_tramhp "50"
shop_gravity "0.50"
shop_expmin "25"
shop_expmax "250"

Dołączona grafika
Standardowa

Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#include <fun>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <codmod>

Ps. Myślę że niektóre moduły dałem zbędnie.

Dołączona grafika
Ostatnio wychodzi mi jak wychodzi staram się coś robić no ale czas mi nie dopisuje.
Gdy znajdę trochę więcej czasu dodam cvary za dolary, sklep dla vipa, i coś jeszcze.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#345145 Naprawa Tg oraz Ps

Napisane przez d0naciak w 05.01.2012 21:09

W załączniku dodaje naprawione perki tajemnica generala oraz podrecznik szpiega. Lecz tutaj podobnie jak w starej wersji moda, jest natychmiastowe zabicie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#344599 przerobienie klasy by mogła się teleportować co 30 sekund

Napisane przez radim w 04.01.2012 17:54

@up
register_event("InfoTel", "InfoTel", "abe");
WTF ?! Od kiedy istnieje event "InfoTel" ? :facepalm: :mur:
  • +
  • -
  • 1


#344275 Klasa Mnich - posiada Teleport

Napisane przez Goliath w 03.01.2012 20:46

Wywal z plugin_init:

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

Bo będzie wywalać błędy w logach. BTW, tablica ma_klase jest niepotrzebna.
  • +
  • -
  • 1


#310547 Klasa Nożownik

Napisane przez d0naciak w 19.10.2011 17:10

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Premium");

zamień na :
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);


I pod wszystkimi constami które dodają nazwe, opis, bron i staty dopisz :
new const frakcja[] = "Premium";

  • +
  • -
  • 1


#310463 Poprawa

Napisane przez prostowryj w 19.10.2011 15:13

sprawdz


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "Ma dynamit, ktory moze podlozyc raz na runde.";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_dynamit[33];
new sprite_blast,
sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Polacy");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_dynamit[id] = true;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 70 );
write_coord( iOrigin[2] + 70 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 70.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, id, (1<<24));
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}



#308993 Klasa/ inforamacja... juz inny problem

Napisane przez radim w 16.10.2011 14:43

Aha, to trzymaj. Napis pokazuje się na środku ekranu:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
new bool:ma_klase[33] , uzyl[33];
new const nazwa[] = "Elitarny Zwiadowca";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widzialnosc, Nie slychac jego krokow, Moze uzyc calkowitej niewidzialnosci na 5s";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Zwiadowca"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1); //To da naszej klasie cichy bieg
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
uzyl[id] = false

}
public cod_class_disabled(id)
{
  set_user_footsteps(id, 0);  //false
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
            if(uzyl[id] || !ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE
            set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1)
            set_task(5.0, "OffInvisible", id+875)
            uzyl[id] = true
            client_print(id, print_center, "Jestes niewidzialny na 5 sekund")
            return PLUGIN_CONTINUE
}
public OffInvisible(id)
{
            id-=875
            set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40)
}
public ResetHUD(id)
            uzyl[id] = false


  • +
  • -
  • 2


#308823 Klasa/ inforamacja... juz inny problem

Napisane przez radim w 16.10.2011 12:12

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
new bool:ma_klase[33] , uzyl[33];
new const nazwa[] = "Elitarny Zwiadowca";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widzialnosc, Nie slychac jego krokow, Moze uzyc calkowitej niewidzialnosci na 5s";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Zwiadowca"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1); //To da naszej klasie cichy bieg
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
uzyl[id] = false

}
public cod_class_disabled(id)
{
  set_user_footsteps(id, 0);  //false
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
            if(uzyl[id] || !ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE
            set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1)
            set_task(5.0, "OffInvisible", id+875)
            uzyl[id] = true
            ColorChat(id, GREEN, "Jestes niewidzialny na 5 sekund")
            return PLUGIN_CONTINUE
}
public OffInvisible(id)
{
            id-=875
            set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40)
}
public ResetHUD(id)
            uzyl[id] = false

Try
  • +
  • -
  • 2


#308252 [ROZWIĄZANE] DMG z broni

Napisane przez Goliath w 15.10.2011 14:28

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Elitarny Strzelec";
new const opis[] = "Zadaje 10+int obrazen z M4A1 i AK47, widzi wrogow na radarze";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");

cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Strzelec"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");

set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];

for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;

for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;

get_user_origin(i, PlayerCoords)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}

  • +
  • -
  • 1