Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rakieta/Sprite - odbijanie od sciany


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 brains..?

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 07.08.2012 17:59

Prosilbym o usuniecie tego ze rakieta odbija sie od obiektu. Chce aby ona wybuchala po dotknieciu obiektu(To z wybuchem zrobie sobie sam). Z góry dziekuje za pomoc. Bedą ++ oczywiscie.

Było by milo jeżeli ktos pomógl by mi z zrobieniem tego spite na podobe promienia z rozdzki.


public StworzBelt(id)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new ent, Float:Origin[3], Float:Angles[3], Float:Velocity[3]

ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
engfunc(EngFunc_GetAttachment, id, 0, Origin, Angles)
pev(id, pev_angles, Angles)

set_pev(ent, pev_origin, Origin)
set_pev(ent, pev_angles, Angles)
set_pev(ent, pev_solid, 2)
set_pev(ent, pev_movetype, 5)
set_pev(ent, pev_classname, "at4ex_rocket")
set_pev(ent, pev_owner, id)
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, s_model)

set_pev(ent, pev_mins, {-1.0, -1.0, -1.0})
set_pev(ent, pev_maxs, {1.0, 1.0, 1.0})

velocity_by_aim(id, 1750, Velocity)
set_pev(ent, pev_velocity, Velocity)

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW) // TE id
write_short(ent) // entity:attachment to follow
write_short(g_spr_trail) // sprite index
write_byte(5) // life in 0.1's
write_byte(2) // line width in 0.1's
write_byte(255) // r
write_byte(255) // g
write_byte(255) // b
write_byte(200) // brightness
message_end()

set_pev(ent, pev_iuser4, 0)
set_pev(ent, pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)

return PLUGIN_CONTINUE;

}

Użytkownik BRAINS...? edytował ten post 07.08.2012 18:00

  • +
  • -
  • 0

#2 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.08.2012 19:20

To taki mały szczegół.

set_pev(ent, pev_iuser4, 0)

->

set_pev(ent, pev_iuser4, LICZBA, NP. 666)

lub
set_pev(ent, pev_iuser4)


bo samo 0 oznacza usunięcie tego, a chyba chodzi o nadanie? Nie wiem, bo za mało kodu widzę.

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 07.08.2012 19:25





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych