Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] DMG z broni

CoD Nowy dmg bron

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 brains..?

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 15.10.2011 14:17

Witam

NIe wiem czemu nie dodaje dmg z int.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Elitarny Strzelec";
new const opis[] = "Zadaje 10+int obrazen z M4A1 i AK47, widzi wrogow na radarze";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");

cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Strzelec"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");

set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];

for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;

for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;

get_user_origin(i, PlayerCoords)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}



Prosilbym o szybką odp.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 15.10.2011 14:28

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Elitarny Strzelec";
new const opis[] = "Zadaje 10+int obrazen z M4A1 i AK47, widzi wrogow na radarze";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");

cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Strzelec"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");

set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];

for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;

for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;

get_user_origin(i, PlayerCoords)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 brains..?

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 15.10.2011 14:34

Dzięki, leci + :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 15.10.2011 15:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, dmg, bron

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych