Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

brains..? - zdjęcie

brains..?

Rejestracja: 15.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2014 20:52
-----

Moje tematy

Rakieta/Sprite - odbijanie od sciany

07.08.2012 17:59

Prosilbym o usuniecie tego ze rakieta odbija sie od obiektu. Chce aby ona wybuchala po dotknieciu obiektu(To z wybuchem zrobie sobie sam). Z góry dziekuje za pomoc. Bedą ++ oczywiscie.

Było by milo jeżeli ktos pomógl by mi z zrobieniem tego spite na podobe promienia z rozdzki.


public StworzBelt(id)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new ent, Float:Origin[3], Float:Angles[3], Float:Velocity[3]

ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
engfunc(EngFunc_GetAttachment, id, 0, Origin, Angles)
pev(id, pev_angles, Angles)

set_pev(ent, pev_origin, Origin)
set_pev(ent, pev_angles, Angles)
set_pev(ent, pev_solid, 2)
set_pev(ent, pev_movetype, 5)
set_pev(ent, pev_classname, "at4ex_rocket")
set_pev(ent, pev_owner, id)
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, s_model)

set_pev(ent, pev_mins, {-1.0, -1.0, -1.0})
set_pev(ent, pev_maxs, {1.0, 1.0, 1.0})

velocity_by_aim(id, 1750, Velocity)
set_pev(ent, pev_velocity, Velocity)

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW) // TE id
write_short(ent) // entity:attachment to follow
write_short(g_spr_trail) // sprite index
write_byte(5) // life in 0.1's
write_byte(2) // line width in 0.1's
write_byte(255) // r
write_byte(255) // g
write_byte(255) // b
write_byte(200) // brightness
message_end()

set_pev(ent, pev_iuser4, 0)
set_pev(ent, pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)

return PLUGIN_CONTINUE;

}

Klasa Mnich - posiada Teleport

03.01.2012 20:41

Witam


Jest duzo pytan o klase z teleportem wiec tutaj ją zamieszczam.



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>

new const nazwa[] = "Mnich";
new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;


new bool:uzyl[33];


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Mnich] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;
}



public cod_class_skill_used(id)
{

if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 10s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}

public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}

public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");
}



Mini Tutorial :)

1. Aby zmienić czas pomiędzy użyciem Teleportu nalezy zmienic 10 na dowolną liczbe:

set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )



2.Aby zmieić odległość teleportacji nalezy edytować 999 na dowolną liczbe:

xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);





Przepraszam za błędy ortograficzen, J.Polski nie jest moją mocną stroną.

Prosba o zrobienie klasy

23.12.2011 16:11

Prosiłbym o przerobienie tego pluginy na klasę. Zależy mi bardzo na tym. Będą +++

Vip wiecej Expa

22.10.2011 13:24

NIe wiem czemu dodaje wszystkim graczom wiecej expa.



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[COD] Doswiadczenie za HS"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
new cvar_doswiadczenie_za_kill;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_doswiadczenie_za_kill = register_cvar("cod_kixxp", "200");
}
public Death()
{

new id = read_data(2);
new weapon, hitzone, attacker = get_user_attacker(id, weapon, hitzone);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
if(hitzone != HIT_CHEST)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

cod_set_user_xp(attacker, get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_kill));
return PLUGIN_CONTINUE
}

Poprawa

19.10.2011 15:09

Przerobi ktos aby z dynamit nie bral na hita tylko zabieral 70+int



/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "Ma dynamit, ktory moze podlozyc raz na runde.";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_dynamit[33];
new sprite_blast,
sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Polacy");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_dynamit[id] = true;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, id, (1<<24));
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}