Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

brains..? - zdjęcie

brains..?

Rejestracja: 15.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2014 20:52
-----

Moje posty

W temacie: Dodanie Do Klasy Pare Dodatków.

26.06.2012 17:19

http://amxx.pl/kompi...class_Klasa.sma

W temacie: Jak dodac 20hp,oraz pełen magazynek za każde zabójstwo?

06.01.2012 17:00

Akurat mialem na PC sma z taką klasą a tak to zawsze robie sam, nie mam zaufania do generatorow xD

W temacie: zrobienie klasy

06.01.2012 14:32

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Profesjonalny snajper";
new const opis[] = "awp 1/1, noz 1/2, dwie miny ";
new const bronie = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PRoMEN");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");

register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public plugin_precache()
{

precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}
public client_disconnect(id)
{

new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}

}
public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_min_gracza[id] = 2;

}
public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

W temacie: Jak dodac 20hp,oraz pełen magazynek za każde zabójstwo?

06.01.2012 14:31

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <cstrike>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "20hp,oraz pełen magazynek za każde zabójstwo.";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 14;
new const wytrzymalosc = 14;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id]=true;
return PLUGIN_CONTINUE;

}

public cod_class_disable(id)
ma_klase[id]=false;



public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);



}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

W temacie: Klasa Mnich - posiada Teleport

06.01.2012 12:55

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
new const nazwa[] = "Mnich";
new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;

new Odliczanie[33]
new bool:ma_klase[33];
new bool:uzyl[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Mnich] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

uzyl[id] = false;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 1.0, "UruchomOdliczanie", id )
set_task ( 12.0, "ResetHUD", id )

}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
public UruchomOdliczanie(id)
{

Odliczanie[id] = 10 // nasza zmienna + czas ile ma odliczać do zera w tym przypadku 10sekund

if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")

return PLUGIN_CONTINUE
}
public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - 3431

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(id, "Za %d mozesz sie Teleportowac", Odliczanie[id]) //Wiadomość pokazana w HUD'zie

Odliczanie[id] -= 1

if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if(task_exists(task_id))
{
remove_task(task_id)
}
}
}



Tutaj ustawiasz czas co ile ma cie teleportowac
set_task ( 12.0, "ResetHUD", id )


Tutaj ustawiasz odliczanie
Odliczanie[id] = 10

Odliczanie powinno byc o 2 mniejsze od Czasu miedyz teleportacjami

Np.

set_task ( 23.0, "ResetHUD", id )

Odliczanie[id] = 21