Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Nożownik

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
76 odpowiedzi w tym temacie

#1 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.10.2011 11:51

*
Popularny

Dołączona grafika
Jest to nowa klasa (premium) napisana przeze mnie :)
HeadSplasha dodałem z tego pluginu : Head Splash - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Pomysł mój natomiast Kod by grzesiu131

Funkcje Klasy :
* Ma tylko 5 HP
* Niewidzialność w 100%
* Zostawia ślady za sobą ! (czerwone stopy)
* Ma 20 noży do rzucania (dmg ustalamy cvarem)
* Po skoczeniu komuś na głowę zabiera HP (ustalamy cvarem)
* Może wykonać 3 skoki w powietrzu


Klasa jest na flagę "t" (ADMIN_LEVEL_H)

w HUD pokazuje nam ile mamy jeszcze noży 0/20 .

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

amx_knifedamage_mw2 "55" - Ile HP zabiera nóż
amx_knifespeed_mw2 "700" - Prędkość rzutu noża
amx_knifegravity_mw2 "0.3" - Grawitacja noża

(Cvary radzę zostawić tak jak jest :), że chyba ktoś ma Cod'a 4001 lvl o może sobie zwiększyć dmg)

amx_headsplash "1" - Zabiera HP po wskoczeniu na głowę.

Dołączona grafika
Jeżeli chcesz zwiększyć ilość noży :

W public cod_class_enabled(id), szukasz :

noze[id] = 20

i zmieniasz na swoją wartość np : noze[id] = 15

Następnie :

W public pokaz_informacje(id), szukasz :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 20]", noze[id])

i zmieniasz na swoją wartość np. : ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 20]", noze[id])

I jeszcze tutaj :
W public Spawn(id), szukasz :
noze[id] = 20
i zmieniasz na swoją wartość.

Jeszcze jedna ważna rzecz !

W tym miejscu ustalasz ile klasa ma dostawać exp'a (najlepiej ustawić tyle co za killa na serwerze)

W public knife_touch(Toucher, Touched), szukasz :

​cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid) + 10)
i zmieniasz na swoją wartość .

Oraz tutaj :

W public damage_player(pwned, pwnzor, Float:damage), szukasz :
cod_get_user_xp(pwnzor) + 10)
i wpisujesz swoją wartość

I jeszcze tutaj :

W public death_event(), szukasz :

cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid) + 10)
i zmieniasz na swoją wartość.

A w tym miejscu :

skoki[id] = 3;
możesz zmienić ilość skoków dla klasy.


Dołączona grafika


#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

Dołączona grafika
codclass_knifer.amxx wrzucamy do /plugin

Na końcu plugins-codmod.ini dopisujemy : codclass_knifer.amxx

w_throw.mdl wrzucamy do /models

Dołączona grafika
- codclass_knifer.sma
model :
PRZEKLEJ - W Throw .rar. - Filmy, muzyka, zdjęcia - w_throw.mdl

Załączone pliki


Użytkownik _nothing_ edytował ten post 28.01.2012 10:39


#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 15.10.2011 12:09

No ładnie :D A zmiana ilości HP, gdzie to zmienić ?
  • +
  • -
  • 0

#3 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.10.2011 12:15

No ładnie :D A zmiana ilości HP, gdzie to zmienić ?



new const zdrowie = -95;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new const zdrowie = -95; czyli 5 HP

jeżeli dasz 95 to klasa będzie miała 195 HP , a jeżeli dasz na 0 to 100 HP :)

#4 wtf?!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Lubomino
Offline

Napisano 15.10.2011 12:33

OO na to czekałem
  • +
  • -
  • 0

#5 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 15.10.2011 19:51

A no można się domyślec :P A czy można dodac pkt w HP ?
  • +
  • -
  • 0

#6 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.10.2011 20:41

A no można się domyślec :P A czy można dodac pkt w HP ?


d0n tHe Pr0oo nie wiem czy ty po prostu nabijasz posty .. czy naprawdę jesteś taki ciemny :D

Przecież to już widać, że jeżeli w wytrzymałości jest 10pkt " newconst wytrzymalosc =10; " więc do HP też można dodać.

#7 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 15.10.2011 20:46

Nie no tępy xD
Ale mnie posty głupie nie obchodzą, tylko myślałem że istnieje jakaś blokada może :P
  • +
  • -
  • 0

#8 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.10.2011 08:01

Ładna klasa -.- Można jakieś ss'y z tymi śladami ;d ?
  • +
  • -
  • 0

#9 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 16.10.2011 10:11

Ssy ? To tak jak na zm, takie czarwone ślady za tobą są :D
  • +
  • -
  • 0

#10 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 17.10.2011 15:45

A mógłbyś usunąć te ślady i żeby w całości była widzialna??? plx ;)

Użytkownik Intex edytował ten post 17.10.2011 15:47

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#11 adek1479

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 17.10.2011 19:51

Da radę exp za zabicie nożem?"

#12 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 17.10.2011 21:36

Da radę exp za zabicie nożem?"



no przecież jest exp za zabicie nożem :)

#13 adek1479

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 18.10.2011 14:38

Mój błąd sory

#14 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 18.10.2011 17:30

A mógłbyś usunąć te ślady i żeby w całości była widzialna??? plx ;)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#15 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 18.10.2011 19:42

Usunięte ślady i jest niewidzialny w 100%

tylko Opis klasy zmień

Załączone pliki



#16 brains..?

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 19.10.2011 16:24

Moglbys dodac do klasy tą frakcje: cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Premium");

Czemu przy kompilacji wyswietal mi bledy:

error 088: number of arguments does not match definition gdy dodaje frakcje
  • +
  • -
  • 0

#17 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.10.2011 17:10

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Premium");

zamień na :
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);


I pod wszystkimi constami które dodają nazwe, opis, bron i staty dopisz :
new const frakcja[] = "Premium";

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 19.10.2011 17:10

  • +
  • -
  • 1

#18 brains..?

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 20.10.2011 09:10

thx ;D leci +

Teraz mam kolejny problem gdyz jak wgrywam klase na serwer to sie jak zmieniam mapke to sie nie wlacza serw.

Użytkownik Rozumek124 edytował ten post 20.10.2011 09:11

  • +
  • -
  • 0

#19 Zwola47

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Ostrowiec Sw
Offline

Napisano 20.10.2011 15:44

"ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 20]", noze[id])"

Gdzie to wpisać / w jakim programie ?? Jestem całkiem zielony, założyłem CoD moda wczoraj ;/
  • +
  • -
  • 0

#20 brains..?

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 20.10.2011 17:50

To zamieniasz jak edytujesz klase, w pliku sma klasy w public pokaz_informacje(id)

Normalnie masz w tym pliku:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 20]", noze[id])

ale jak zmienisz noze[id] = 30 to tez musisz zmienic tą linijke na ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 30]", noze[id])
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych