ColorChat(0, GREEN, "[Interp] ^x03Interp wszystkich graczy zostal zmieniony na ^x04[0.01]" )?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nakupenda.
Rejestracja: 07.10.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.11.2012 21:09
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 451
- Odwiedzin: 6 597
- Tytuł: Not yet YODA
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Luty 7, 1995
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Zainteresowania
Scripting
Kontakt
#358447 [ROZWIĄZANE] Kolorowe napisy w innych pluginach niz ad_manager
Napisane przez Nakupenda. w 04.02.2012 21:50
#358442 Wiecej graczy tym terro ma wiecej HP
Napisane przez Nakupenda. w 04.02.2012 21:47
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Terro_HP"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "speedkill & Nakupenda."
new gracze_w_ct = 0
new maks[2]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("Koniec", 2, "1=Round_End")
}
public Start()
{
for(new i=1;i<33;i++)
{
if(is_user_alive(i))
{
if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)
{
gracze_w_ct++
}
else if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)
{
set_task(2.0,"daj_hp",i)
}
}
}
}
public Koniec()
{
gracze_w_ct = 0
}
public daj_hp(id)
{
maks[0] = id
switch(gracze_w_ct)
{
case 1..3:
maks[1] = 300
case 4..6:
maks[1] = 400
case 7..8:
maks[1] = 500
case 9..10:
maks[1] = 600
}
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
set_user_health(maks[0],maks[1])
set_task(5.0, "recovery", 6, maks, 2, "b")
}
public recovery(maks[])
{
new id = maks[0]
new hp = maks[1]
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && get_user_health(id) < hp )
set_user_health(id, get_user_health(id) + hp)
}
#357807 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacją
Napisane przez Nakupenda. w 03.02.2012 22:41
#357757 Myszka - pytanie
Napisane przez Nakupenda. w 03.02.2012 21:31
#356852 Przygotowanie stanowiska pracy - Notepad++
Napisane przez Nakupenda. w 02.02.2012 07:36
#356341 [ROZWIĄZANE] Wychwycenie nowej rundy
Napisane przez Nakupenda. w 31.01.2012 23:12
#356339 Błędy wyskakujące przy kompilacji pluginu
Napisane przez Nakupenda. w 31.01.2012 23:05
kod dodawaj tak:
przy czym niektÓrzy lubią pisać tak:
A ja preferuje zapis w ktÓrym widać wszystkie klamry na swoich poziomach
[sma] TWÓJ KOD [/sma]tak jak teraz ja:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "tescik"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Mistrzunio1916"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /regulamin","przykladowy_regulamin") // ZAKAZ polskich znakow
}
public przykladowy_regulamin() // "public" z malej litery
{
show_motd(0,"pankrwi.txt","Przykladowy Regulamin") //pokazesz wszystkim okienko motd
}
przy czym niektÓrzy lubią pisać tak:
public funkcja(){
//kod
}
A ja preferuje zapis w ktÓrym widać wszystkie klamry na swoich poziomach
public funkcja()
{
}
#356314 [ROZWIĄZANE] Wychwycenie nowej rundy
Napisane przez Nakupenda. w 31.01.2012 22:22
#356294 [ROZWIĄZANE] Otwarcie motd .txt za pomocą menu
Napisane przez Nakupenda. w 31.01.2012 21:58
ech..
wzoruj się:
wzoruj się:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Opis Klas"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Nakupenda."
new Race[13][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Imperator", "Nosteb", "Efizen [P]", "Inferius [P]" }
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /klasy","select_class")
}
public select_class(id)
{
if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
new text[512]
new menu = menu_create("Wybierz opis klasy :","menu_klashandle")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
for(new i=1;i<sizeof Race;i++)
{
formatex(text, 511,"\w%s",Race[i])
menu_additem(menu,text)
}
menu_display(id,menu,0)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_klashandle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new pom = item+1
switch(pom)
{
case 1:
{
show_motd(id, "Mag.txt", "Opis Bandyty")
}
case 2:
{
show_motd(id, "Mnich.txt", "Opis Paladyna")
}
case 3:
{
show_motd(id, "Paladyn.txt", "Opis Elfa")
}
case 4:
{
show_motd(id, "Zabojca.txt", "Opis Zielarza")
}
case 5:
{
show_motd(id, "Nekromanta.txt", "Opis Rycerza")
}
case 6:
{
show_motd(id, "Barbarzynca", "Opis Dzikusa")
}
case 7:
{
show_motd(id, "Ninja.txt", "Opis Lowcy Glow")
}
case 8:
{
show_motd(id, "Lowca.txt", "Opis Straznika")
}
case 9:
{
show_motd(id, "Imperator.txt", "Opis Asasyna")
}
case 10:
{
show_motd(id, "Nosteb.txt", "Opis Zabojcy")
}
case 11:
{
show_motd(id, "Efizen.txt", "Opis Templariusza")
}
case 12:
{
show_motd(id, "Inferius.txt", "Opis Templariusza")
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#354673 Wyłączenie blokady noży
Napisane przez Nakupenda. w 28.01.2012 11:42
#354667 przerobienie "head-splash"
Napisane przez Nakupenda. w 28.01.2012 11:32
if(get_user_team(pwnzor) != get_user_team(pwned)) // If it was a team kill, the pwnzor's money should get reduced instead of increased.
{
set_pev(pwnzor, pev_frags, float(get_user_frags(pwnzor) + 1));
cs_set_user_money(pwnzor, cs_get_user_money(pwnzor) + 300);
}
zamień na
if(get_user_team(pwnzor) != get_user_team(pwned)) // If it was a team kill, the pwnzor's money should get reduced instead of increased.
{
set_pev(pwnzor, pev_frags, float(get_user_frags(pwnzor) + 3));
cs_set_user_money(pwnzor, cs_get_user_money(pwnzor) + 300);
}
#354624 [ROZWIĄZANE] dodawanie pkt stat w zależności od lvla
Napisane przez Nakupenda. w 28.01.2012 09:36
nie mam jakoś szczerze mówiąc z rana głowy żeby się nad tym zastanowić ale chyba macie racje. Poprawiony kod z zabezpieczeniami.
PS: tak ,sprawdziłem, wystarczy zmienić warunek na player_lvl >=41, ale tak lepiej wyświetli komunikaty
@edit: poprawka na wypadek itemu dodającego do siły
case 1:
{
if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]<40){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]>=40)
{
player_strength[id] = 40
client_print(id,print_center,"Musisz wbic 40 lvl+ zeby dac wiecej w staty")
}
else if(player_lvl[id]<80 && player_lvl[id]>=40 && player_strength[id]<80){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily na ten lvl osiagniety")
}
PS: tak ,sprawdziłem, wystarczy zmienić warunek na player_lvl >=41, ale tak lepiej wyświetli komunikaty
@edit: poprawka na wypadek itemu dodającego do siły
#354568 [ROZWIĄZANE] dodawanie pkt stat w zależności od lvla
Napisane przez Nakupenda. w 27.01.2012 22:39
#354546 [ROZWIĄZANE] dodawanie pkt stat w zależności od lvla
Napisane przez Nakupenda. w 27.01.2012 21:54
#354371 Wiecej graczy tym terro ma wiecej HP
Napisane przez Nakupenda. w 27.01.2012 16:09
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Nakupenda.
- Regulamin