Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nakupenda. - zdjęcie

Nakupenda.

Rejestracja: 07.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.11.2012 21:09
-----

#358447 [ROZWIĄZANE] Kolorowe napisy w innych pluginach niz ad_manager

Napisane przez Nakupenda. w 04.02.2012 21:50

ColorChat(0, GREEN, "[Interp] ^x03Interp wszystkich graczy zostal zmieniony na ^x04[0.01]" )
?

  • +
  • -
  • 1


#358442 Wiecej graczy tym terro ma wiecej HP

Napisane przez Nakupenda. w 04.02.2012 21:47

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Terro_HP"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "speedkill & Nakupenda."
new gracze_w_ct = 0
new maks[2]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("Koniec", 2, "1=Round_End")
}
public Start()
{
for(new i=1;i<33;i++)
{
if(is_user_alive(i))
{
if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)
{
gracze_w_ct++
}
else if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)
{
set_task(2.0,"daj_hp",i)
}
}
}
}
public Koniec()
{
gracze_w_ct = 0
}
public daj_hp(id)
{
maks[0] = id
switch(gracze_w_ct)
{
case 1..3:
maks[1] = 300
case 4..6:
maks[1] = 400
case 7..8:
maks[1] = 500
case 9..10:
maks[1] = 600
}
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
set_user_health(maks[0],maks[1])
set_task(5.0, "recovery", 6, maks, 2, "b")
}
public recovery(maks[])
{
new id = maks[0]
new hp = maks[1]
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && get_user_health(id) < hp )
set_user_health(id, get_user_health(id) + hp)
}

  • +
  • -
  • 1


#357807 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacją

Napisane przez Nakupenda. w 03.02.2012 22:41

tam gdzie powinieneś :)

gdzie kończy się warunek if defined
  • +
  • -
  • 1


#357757 Myszka - pytanie

Napisane przez Nakupenda. w 03.02.2012 21:31

laserek, nie ma dwóch zdań ;)
  • +
  • -
  • 1


#356852 Przygotowanie stanowiska pracy - Notepad++

Napisane przez Nakupenda. w 02.02.2012 07:36

Notepad z wgranym kolorowaniem darka > widok > definiowanie własnego stylu > zmien z User Define Language na ten darka > Komentarze i Liczby

Powodzenia :) ja tak sobie przerobiłem troche kolorowanie
  • +
  • -
  • 1


#356341 [ROZWIĄZANE] Wychwycenie nowej rundy

Napisane przez Nakupenda. w 31.01.2012 23:12

zawsze lepiej jest używać fun'a ;)

ale jestem 99% pewien, że jak dasz fun'em flesha to doda jeden a nie dwa :)
  • +
  • -
  • 1


#356339 Błędy wyskakujące przy kompilacji pluginu

Napisane przez Nakupenda. w 31.01.2012 23:05

kod dodawaj tak:

[sma] TWÓJ KOD [/sma]
tak jak teraz ja:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "tescik"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Mistrzunio1916"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /regulamin","przykladowy_regulamin") // ZAKAZ polskich znakow
}

public przykladowy_regulamin() // "public" z malej litery
{
show_motd(0,"pankrwi.txt","Przykladowy Regulamin") //pokazesz wszystkim okienko motd
}


przy czym niektÓrzy lubią pisać tak:


public funkcja(){
//kod
}


A ja preferuje zapis w ktÓrym widać wszystkie klamry na swoich poziomach

public funkcja()
{

}

  • +
  • -
  • 1


#356314 [ROZWIĄZANE] Wychwycenie nowej rundy

Napisane przez Nakupenda. w 31.01.2012 22:22

http://amxx.pl/dokum...70/fm_give_item

jak Ci to nie przeszkadza że fm_util
  • +
  • -
  • 1


#356294 [ROZWIĄZANE] Otwarcie motd .txt za pomocą menu

Napisane przez Nakupenda. w 31.01.2012 21:58

ech..
wzoruj się:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Opis Klas"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Nakupenda."

new Race[13][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Imperator", "Nosteb", "Efizen [P]", "Inferius [P]" }

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /klasy","select_class")
}


public select_class(id)
{
if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

new text[512]
new menu = menu_create("Wybierz opis klasy :","menu_klashandle")

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");

for(new i=1;i<sizeof Race;i++)
{
formatex(text, 511,"\w%s",Race[i])
menu_additem(menu,text)
}
menu_display(id,menu,0)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public menu_klashandle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new pom = item+1
switch(pom)
{
case 1:
{
show_motd(id, "Mag.txt", "Opis Bandyty")
}
case 2:
{
show_motd(id, "Mnich.txt", "Opis Paladyna")
}
case 3:
{
show_motd(id, "Paladyn.txt", "Opis Elfa")
}
case 4:
{
show_motd(id, "Zabojca.txt", "Opis Zielarza")
}
case 5:
{
show_motd(id, "Nekromanta.txt", "Opis Rycerza")
}
case 6:
{
show_motd(id, "Barbarzynca", "Opis Dzikusa")
}
case 7:
{
show_motd(id, "Ninja.txt", "Opis Lowcy Glow")
}
case 8:
{
show_motd(id, "Lowca.txt", "Opis Straznika")
}
case 9:
{
show_motd(id, "Imperator.txt", "Opis Asasyna")
}
case 10:
{
show_motd(id, "Nosteb.txt", "Opis Zabojcy")
}
case 11:
{
show_motd(id, "Efizen.txt", "Opis Templariusza")
}
case 12:
{
show_motd(id, "Inferius.txt", "Opis Templariusza")
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#354673 Wyłączenie blokady noży

Napisane przez Nakupenda. w 28.01.2012 11:42

knife mod się gryzie z diablo,
  • +
  • -
  • 1


#354667 przerobienie "head-splash"

Napisane przez Nakupenda. w 28.01.2012 11:32

if(get_user_team(pwnzor) != get_user_team(pwned)) // If it was a team kill, the pwnzor's money should get reduced instead of increased.
{
set_pev(pwnzor, pev_frags, float(get_user_frags(pwnzor) + 1));
cs_set_user_money(pwnzor, cs_get_user_money(pwnzor) + 300);
}


zamień na


if(get_user_team(pwnzor) != get_user_team(pwned)) // If it was a team kill, the pwnzor's money should get reduced instead of increased.
{
set_pev(pwnzor, pev_frags, float(get_user_frags(pwnzor) + 3));
cs_set_user_money(pwnzor, cs_get_user_money(pwnzor) + 300);
}

  • +
  • -
  • 1


#354624 [ROZWIĄZANE] dodawanie pkt stat w zależności od lvla

Napisane przez Nakupenda. w 28.01.2012 09:36

nie mam jakoś szczerze mówiąc z rana głowy żeby się nad tym zastanowić ale chyba macie racje. Poprawiony kod z zabezpieczeniami.
  case 1:
{
if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]<40){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]>=40)
{
player_strength[id] = 40
client_print(id,print_center,"Musisz wbic 40 lvl+ zeby dac wiecej w staty")
}
else if(player_lvl[id]<80 && player_lvl[id]>=40 && player_strength[id]<80){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily na ten lvl osiagniety")
}


PS: tak ,sprawdziłem, wystarczy zmienić warunek na player_lvl >=41, ale tak lepiej wyświetli komunikaty :)

@edit: poprawka na wypadek itemu dodającego do siły ;)
  • +
  • -
  • 1


#354568 [ROZWIĄZANE] dodawanie pkt stat w zależności od lvla

Napisane przez Nakupenda. w 27.01.2012 22:39

źle :)

jak ma lvl mniejszy od 40 i mniej niz 40 pkt w statystyke, to dodaje

a jak nie, to sprawdza czy gracz ma mniejszy lvl i staty od 80 :)

ogolnie jest ok kod
  • +
  • -
  • 1


#354546 [ROZWIĄZANE] dodawanie pkt stat w zależności od lvla

Napisane przez Nakupenda. w 27.01.2012 21:54

2. no to to jest zawarte właśnie dzięki warunkowi "elseif"
  • +
  • -
  • 1


#354371 Wiecej graczy tym terro ma wiecej HP

Napisane przez Nakupenda. w 27.01.2012 16:09

lekko zmieniła? pół kodu moje

+ nawet o tym nie myślałem podając autorów, po prostu zapomniałem kto pierwszy dał część kodu

Soulbane sprawdź czy działa

Edit: skoro tak bardzo zalezy Ci na tym żeby być pierwszym w nazwie pluginu.. :giggle: niektórzy nigdy nie dorosną
  • +
  • -
  • 1