Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Agent - zdjęcie

Agent

Rejestracja: 13.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.05.2018 19:00
*****

#217463 Przerobienie modelu vipa

Napisane przez Agent w 20.02.2011 01:15

Pewnie brakuje Ci w includach ColorChata

Pisane na szybko. Powinno być Ok.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#217459 Longjump dla zombie

Napisane przez Agent w 20.02.2011 00:41

Edytuj pik:
zombie_plague.cfg

ustaw cvar na:
zp_leap_zombies 1

  • +
  • -
  • 1


#212872 Zombie Plague funkcja bindująca

Napisane przez Agent w 04.02.2011 22:37

wejście:
public client_authorized(id)
{
	client_cmd(id,"unbind ^"p^"") 	
	client_cmd(id,"bind ^"p^" ^"+setlaser^"") 
        client_cmd(id,"unbind ^"o^"") 	
	client_cmd(id,"bind ^"o^" ^"+dellaser^"") 
}

wyjście:
public client_disconnect(id)
{
	client_cmd(id,"unbind ^"p^"") 	
        client_cmd(id,"unbind ^"o^"") 	
}

  • +
  • -
  • 1


#212810 Zombie Plague funkcja bindująca

Napisane przez Agent w 04.02.2011 19:39

Bind na laser to już klient u siebie w konsoli wrzuca. Lub można mu z pluginu zbindować (czyli tak jakbyśmy otwarli konsolę gracza i mu wpisali binda)

Bindy:
bind p "+setlaser" //zakładanie na P
bind o "+setlaser" //zakładanie na O
bind p "+dellaser" //zdejmowanie na P
bind o "+dellaser" //zdejmowanie na O
  • +
  • -
  • 1


#212805 Zombie Plague funkcja bindująca

Napisane przez Agent w 04.02.2011 19:21

ZM nie binduje nic pod M.

Przy wywołaniu drużyny jest sprawdzane kilka faktów (czy gracz należy do drużyny TT lub CT, czy jest żywy) i na tej podstawie jest tworzone menu gry lub wyboru drużyny :)

Chodzi o Zombie Plague
  • +
  • -
  • 1


#212558 Procentowe HP

Napisane przez Agent w 03.02.2011 23:28

100 HP - 100%
50 HP - X

100HP*X= 50HP*100%
X=50%

100% - 1
50% - 0,5 = 1/2

A jako iż to diablo 100% odczytujemy na początku rundy po załadowaniu klasy (czyli moce, lvl, Hp, itp).
Następnie przy obrażeniach sprawdzamy czy ilość Hp wynosi początkowe/2.

Np. [pseudokod] -> nie pamiętam kodu diablo (a nie mam zbytnio jak sprawdzić teraz) tak więc ogólnie napiszę. Mam nadzieje, że się przyda
new zycie[33] //tablica w sekcji globalnej

public start()
[petla for]
{
zycie[id]=set_user_health(id, lvl*jakis_mnoznik_diablo) // szukamy czegoś gdzie jest ustawiane HP i o ile nie jest to w tablicy zapisywane to sami zapisujemy
}

public damage(victim,attacker,itd)
{
//gdy juz utracimy HP sprawdzamy ile mamy zycia
  if(get_user_health(id))<=zycie[id]/2) // jezlei utracislismy 50% hp lub wiecej wykonaj
  {
     //kod funkcj, ktora ma cos robic
  }
}

  • +
  • -
  • 1


#210807 Konkurs

Napisane przez Agent w 29.01.2011 21:23

Chyba o to chodziło...
Zobacz jaki jest efekt, czy działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#210356 Zombie- Problem z postaciami

Napisane przez Agent w 28.01.2011 17:50

//NOWA FUNKCJA
public Poczatek_Rundy()
{
        wybieranie[id] = true
}

A ID skąd pobierasz? :P
Musisz na pętelce zrobić.
  • +
  • -
  • 1


#210136 couldn't open cs_dust.wad- BŁĄD

Napisane przez Agent w 28.01.2011 02:32

Przykłądowe rozwiązanie

Zapisz plik jako de_dust2.res w katalogu cstrike/maps
Zawartosc pliku:
cs_dust.wav

  • +
  • -
  • 1


#210096 Przerobienie bullet damage

Napisane przez Agent w 27.01.2011 21:50

o ile się nie pomyliłem to będzie działał (już kilka godzin siedzę z edytorem (własne pluginy) i mam dość pomału ;])

// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also.
#define DAMAGE_RECIEVED

#include <amxmodx>

//new g_MsgSync

#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

//g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}

public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
//#else
//if ( is_user_connected(attacker) )
//{
//new damage = read_data(2)
#endif
//set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
//ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}


  • +
  • -
  • 1


#209624 Dźwięk przy wejsciu w /rune

Napisane przez Agent w 26.01.2011 16:07

Jak zrobić aby po wejsciu w np. /rune był jakis dźwięk ?


1. W funkcji, która jest wywoływana przez komendę say /rune umieszczamy kod do odtworzenia dźwięku ;] np. dla wav pliku:
client_cmd(killer, "spk serwer/rune/menu.wav")
2. W precache musisz zainicjować pobieranie jeżeli to nie jest domyślny dźwięk. Np.
public plugin_precache() 
{
	precache_sound("serwer/rune/menu.wav")
}

  • +
  • -
  • 2


#209425 Podmiana modeli w vipie.

Napisane przez Agent w 25.01.2011 23:09

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN_NAME "vipas"
#define PLUGIN_AUTHOR "Kukulis"
#define PLUGIN_VERSION "0.1"

static const COLOR[] = "^x04"
static const CONTACT[] = ""

new maxplayers
new gmsgSayText

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_AUTHOR, PLUGIN_VERSION);

register_event("ResetHUD","event_reset_hud","be");
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
register_clcmd("say /vip","admin_motd",0,"- Shows the MOTD.")

register_clcmd("say", "handle_say")
register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")

maxplayers = get_maxplayers()

return PLUGIN_CONTINUE

}

public plugin_precache() {
precache_model("models/player/tinkywinky/tinkywinky.mdl")
precache_model("models/player/tinkywinky/tinkywinkyT.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "tinkywinky")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "tinkywinky")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}


public event_reset_hud(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

client_print(id, print_chat, "[VIP] Write /vip To see the VIP privileges.")

if(!access(id,ADMIN_CVAR))
return PLUGIN_CONTINUE;

set_task(1.0,"give_stuff",id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public admin_motd(id,level,cid) {

if (!cmd_access(id,level,cid,1))
return PLUGIN_CONTINUE

show_motd(id,"vip.txt","VIP by Kukulis")
return PLUGIN_CONTINUE
}




public give_stuff(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

fm_give_item(id, "item_assaultsuit");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 500);
set_user_gravity (id, 0.70);
}

public handle_say(id)
{
new said[192]
read_args(said,192)
if(( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1) || contain(said, "/vips") != -1)
set_task(0.1,"print_viplist", id)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public print_viplist(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new contactinfo[256], contact[112]
new id, count, x, len

for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

len = format(message, 255, "%s Online VIP: ",COLOR)
if(count > 0) {
for(x = 0 ; x < count ; x++) {
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 ) {
print_message(user, message)
len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
}
}
print_message(user, message)
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "No online VIP.")
print_message(user, message)
}

get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
if(contact[0]) {
format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact)
print_message(user, contactinfo)
}
}

print_message(id, msg[])
{
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}


WAŻNE. model wrzcuasz do cstrike/models/player/tinkywinky
czyli struktura wygląda:
cstrike/models/player/tinkywinky/tinkywinky.mdl
cstrike/models/player/tinkywinky/tinkywinkyT.mdl
  • +
  • -
  • 1


#209275 Plugiz zakaz amiany nicku + kick

Napisane przez Agent w 25.01.2011 18:08

Sprawdź to. Pisałem na szybko. Kompiluje się, lecz mogłem się pomylić ;]

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
	register_plugin("Blokada zmiany nicku","1.0","grankee")
	register_message(get_user_msgid("SayText"), "message")
}
public message()
{
	new arg[32]
	get_msg_arg_string(2, arg, 31)
	if(containi(arg,"name")!=-1)
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_infochanged(id)
{
    new newname[32],oldname[32]
    new P_ID[35]
    get_user_info(id, "name", newname,31)
    get_user_name(id,oldname,31)
    get_user_authid(id, P_ID, 34 )
    if(!is_user_connected(id) || is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE
    if(!equali(newname, oldname))
    {
        set_user_info(id,"name",oldname)
        client_print(id , print_chat , "[AMXX] Zakaz zmiany nicka! Kick!")
        server_cmd("kick %s", P_ID)	
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 3


#207879 Plugin z reklamą

Napisane przez Agent w 21.01.2011 18:36

spróbuj wyłączyć: lastround.amxx ; Vote przy ostatnie rundzie
  • +
  • -
  • 1


#207347 Reklama (set task)

Napisane przez Agent w 19.01.2011 18:48

1. trochę lamerskie (nieuniwersalne), lecz taki pomysł na szybko:
public reklama() 
{
	if(licz==0)	
	{
		ColorChat(0, GREEN, "tekst");
		licz=1
	}
	else
	{
		ColorChat(0, GREEN, "tekst2");
		licz=0
	}
}

lciz definiujesz jako zmienną globalną.
Np po:

#define AUTHOR

Możesz dodać w nowej linii:

new licz=0;


2. Task musi być gdzieś źle zrobiony (np. źle w kodzie ulokowany, usuwany, itp), że wyskakuje to co 7 minut ;]

3. Jeżeli możesz skorzystać z innego źródła to jak wyżej - plugin
  • +
  • -
  • 2