Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Agent - zdjęcie

Agent

Rejestracja: 13.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.05.2018 19:00
*****

Moje posty

W temacie: Nowa wersja IPB 3.2.3 - zgłaszanie bugów

31.08.2011 02:14

Jeżeli było poruszone to sorki za spam.

Po kliknięciu na ilość punktów (+ za posta) wyskakuje:

Wystąpił błąd


no_permission

Samego + da się dodać. W poprzedniej wersji forum można było zobaczyć kto dał plusa. Tak więc nie wiem czy to zmiana decyzji czy bug.
poza tym frazę no_permission przydało by się przetłumaczyć.

Jbc problem zauważyłem w wątku: http://amxx.pl/topic...-na-respie-itp/

W temacie: Haslo na komende

31.08.2011 02:02

Ustaw komendę na ADMIN_IMMUNITY. Adminom wywal flagę "a" z uprawnień. Po co kombinować z jakimiś hasłami...
P.S. oczywiście plugin trzeba SKOMPILOWAĆ. Następnie NOWY plik amxx wgrywasz na serwer.

W temacie: Update forum

26.08.2011 22:04

Z tego co pisali ludzie na GHT to normalny komunikat przy pracach jakie amxx.pl stosowało.
W skrócie trwają prace i najlepiej przeczekać, nie pisać i pobierać załączniki gdy są potrzebne ;) (a treść postów idzie np. z kopii google odczytać)

W temacie: Problem z zmiana mapy

04.08.2011 22:08

To dlaczego pokazujesz zawartość swojego steama?

W temacie: Zombie na start

04.08.2011 16:16

Przejrzałem na szybko kod zombie.
Nie wiem czy dobrze znalazłem, ale spróbuj:

Znajdź funkcję:
// Make a Zombie Function
make_a_zombie(mode, id)

W niej fragment odpowiedzialny za:
// Single Infection Mode or Nemesis Mode

Następnie nawiguj do:
// Single Infection Mode

Po kodzie:
// Single Infection Mode
			g_lastmode = MODE_INFECTION
			
			// Turn player into the first zombie
			zombieme(id, 0, 0, 0, 0) //U mnie jest to linia: 5409 CZY CZYSTYM SMA ZP

Dodaj na próbę:
//Dod. zombie
			id = fnGetRandomAlive(random_num(1, iPlayersnum))
			zombieme(id, 0, 0, 0, 0)

Zobacz czy na normalnym modzie tworzy 2 zombie.

Dodaję jeszcze sma z tą zmianą.

P.S. nie gwarantuję, że będzie to działać.