Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie bullet damageBardzo prosze

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 5N!K3R5

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.01.2011 21:23

Siemka nie wiem czy piszę w dobrym dziale, ale jak w złym(to proszę admin'ie nie usuwaj tego tematu po prostu przenieś go w dobry dział:) z góry dziękuje admin)
Dobra przejdźmy do przerobienia;p
To tak bullet damage zajmuje się Pokazywaniem ile hp zabrał nam wróg, ile zabraliśmy hp wrogowi.
A ja chciałbym żebyście mi go przerobili aby tylko pokazywał ile wróg nam zabrał hp czyli te na czerwono, a ten na morski kolor żeby w ogóle go nie było czyli żeby nie pokazywało ile zabrałem hp wrogowi.

Czyli że plugin wygląda tak:
Dołączona grafika

A chcę żeby wyglądał tak:
Dołączona grafika


A oto scripting:
// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also.
#define DAMAGE_RECIEVED

#include <amxmodx>

new g_MsgSync

#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}

public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
if ( is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}

#2 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.01.2011 21:50

o ile się nie pomyliłem to będzie działał (już kilka godzin siedzę z edytorem (własne pluginy) i mam dość pomału ;])

// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also.
#define DAMAGE_RECIEVED

#include <amxmodx>

//new g_MsgSync

#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

//g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}

public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
//#else
//if ( is_user_connected(attacker) )
//{
//new damage = read_data(2)
#endif
//set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
//ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}


  • +
  • -
  • 1

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#3 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 28.01.2011 06:58

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy z pluginami
do
Scripting -> Pluginy

  • +
  • -
  • 1

#4 5N!K3R5

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.01.2011 13:34

dzięki admin/moderator za nie usuniecie teamtu tylko za przesuniecie do odpowiedniego dzialu:) I dzięki Agent tobie plugin ładnie dziala wlasnie tak jak chciałem plusik leci:) Temat do zamkniecia:)

Użytkownik 5N!K3R5 edytował ten post 28.01.2011 13:35






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych