Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Agent
Rejestracja: 13.08.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.05.2018 19:00
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 195
- Odwiedzin: 6 651
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 44 lat
- Urodziny: Styczeń 1, 1980
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Agent nie posiada znajomych
#207137 automatyczna zmiana mapy po crashu serwera
Napisane przez Agent w 18.01.2011 21:21
2. W pliku server.cfg dopisz changelevel aim_nazwa
#206490 401lvl zmniejsza do 1lvla
Napisane przez Agent w 16.01.2011 19:32
public RoundStart(){ new Players[32], playerCount, player; get_players(Players, playerCount); for (new i=0; i<playerCount; i++){ player = Players[i]; if(player_lvl[player] == 401) { player_lvl[player]-=400 player_xp[player]=0 player_point[player] = 0 szmaragdy[player]+=500 player_agility[player] = 0 ColorChat(player, TEAM_COLOR, "Twoj lvl to znow pierwszy mimo tego dostales az 500 szmaragdow !") player_strength[player] = 0 player_intelligence[player] = 0 player_dextery[player] = 0 } if(player_class[player] == Templariusz) { zmiana_skinu[player] = random(2) if(zmiana_skinu[player] == 1) { changeskin(player,0) ColorChat(player, TEAM_COLOR, "Wygladasz jak przeciwnik!") } else changeskin(player,1) } else zmiana_skinu[player] = 0 losowe_itemy[player] = 0 used_item[player] = false DemageTake1[player]=1 count_jumps(player) give_knife(player) JumpsLeft[player]=JumpsMax[i] if(player_class[player] == Elf) player_b_przyciaganie[i]=6 if(player_class[player] == Zielarz) g_haskit[i]=1 if(player_class[player] == Zabojca) c_vampire[i]= 0 if(player_class[player] == Zabojca) ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Moc wysysania 25 HP zanikla!") else g_haskit[player]=0 uzylem[player] = 0 golden_bulet[player]=0 invisible_cast[player]=0 ultra_armor[player]=0 num_shild[player]=2+floatround(player_intelligence[player]/25.0,floatround_floor) set_renderchange(player) if(is_user_connected(player)&&player_item_id[player]==66) { changeskin(player,0) } } kill_all_entity("throwing_knife") Bot_Setup() ghost_check = false check_class() use_addtofullpack = false }
#205986 401lvl zmniejsza do 1lvla
Napisane przez Agent w 15.01.2011 01:38
#205903 Anty Rash
Napisane przez Agent w 14.01.2011 20:02
M_Antirusher 2.6 alfa - Nieoficjalny polski support AMX Mod XCześć szukam takiego anty rasha dzięki któremu jak ktoś wchodzi w linie czerwone czy tam zielone to po prostu go cofa a nie zabija z góry dziękuje za pomoc
Potem ustawienie cvaru (poszukam za chwilę)
#205854 zombie admina
Napisane przez Agent w 14.01.2011 17:46
#205804 amx_ip
Napisane przez Agent w 14.01.2011 15:00
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("IPs for Admins","1.0","Knopers") register_concmd("amx_ip", "get_all_ip") } public get_all_ip(id) { new sIP[46], sName[32] new Players[32] , iNum get_players(Players , iNum) console_print(id , "IP graczy grajacych na servie:") for(new i = 0; i < iNum; i++) { if(get_user_flags(Players[i]) & ADMIN_KICK) return PLUGIN_CONTINUE; get_user_ip(Players[i], sIP, 45, 0) get_user_name(Players[i], sName, 31) console_print(id, "%d) %s - %s", i + 1, sName, sIP) } return PLUGIN_HANDLED; }
Powinno pomijać osoby z flagą KICK
#205740 HLTV, co i jak ?
Napisane przez Agent w 13.01.2011 23:03
#205736 HLTV, co i jak ?
Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:42
#205731 HLTV, co i jak ?
Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:28
Czyli zużywając 1 slota na serwerze gry (dla HLTV) możemy udostępnić oglądanie dla 10 osób (biorąc 10 slotów dla HLTV)
Ustawienia HLTV (hltv.cfg):
Podłączenie do serwera gry (IP:port serwera GRY PODAJEMY)
connect IP:PORTPotem jeżeli ma nagrywać demka to
record nazwa_demkagdzie nazwa_demka moze być dowolna. Zalecam 1 słowo lub użycie "_" bo nie pamiętam jak to było z stringami z spacją
#205730 MenuVipa
Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:25
#include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #define PLUGIN "Menu VIPA" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "no name" #define Klawisze (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890 new round = 1 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_menucmd(register_menuid("Menuid"), Klawisze, "PokazMenu") register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start") } public logevent_Round_Start() { round++; new players[32], player, pnum; get_players(players, pnum, "a"); for(new i = 0; i < pnum; i++) { player = players[i]; if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H) { Showrod(player) } } } public Showrod(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { show_menu(id, Klawisze, "\d[\rProsze wybrac Zestaw\d]^n^n\d1. \yWez M4A1 + Deagle + Granaty ^n\d2. \yWez AK47 + Deagle + Granaty^n\d3. \yWez AWP + Deagle + Granaty^n\d4. \yWez Auto-ShotGuna + Granaty^n^n\d0. \rWyjscie^n", -1, "Menuid"); return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; } public PokazMenu(id, key,player) { client_cmd(id, "spk misc/vip/klick.wav"); switch (key) { case 0: { if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H) { give_item(id,"weapon_m4a1"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90); give_item(id,"weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); give_item(id,"weapon_knife") give_item(id,"weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_smokegrenade") client_print(id, print_center, "Wzioles M4, Deagla i Granaty") } } case 1: { if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H) { give_item(id,"weapon_ak47"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90); give_item(id,"weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); give_item(id,"weapon_knife") give_item(id,"weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_smokegrenade") client_print(id, print_center, "Wzioles AK, Deagla i Granaty") } } case 2: { if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H) { give_item(id,"weapon_awp"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30); give_item(id,"weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); give_item(id,"weapon_knife") give_item(id,"weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_smokegrenade") client_print(id, print_center, "Wzioles AWP, deagla i Granaty") } } case 3: { if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H) { give_item(id,"weapon_xm1014"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32); give_item(id,"weapon_elite"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 80); give_item(id,"weapon_knife") give_item(id,"weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_smokegrenade") client_print(id, print_center, "Wzioles Auto-ShotGuna i Granaty") } } } return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_sound("misc/vip/klick.wav"); }
#205728 HLTV, co i jak ?
Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:22
Do nagrywania: PRYWATNY. Skoro minimum 10 to bierz 10 ;]
#205726 HLTV, co i jak ?
Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:19
#205720 Gracze nie mogą dojść do teamu - PROBLEM
Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:11
#205719 antyrash można przechodzic przez niego
Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:10
Dla pluginu:
M_Antirusher_2.6_alfa.amxx
Cvary:
amx_antirusher_action 7
// 0 - upomnienie słowne
// 1 - obniżanie hp 10-krotności wartości w ciągu 1 sekundy [polecam liczbę miedzy 2-10)
// 2 - zabija każdego w strefie
// 3 - kikuje rashera
// 4 - banuje rashera
// 5 - spowalnia rashera
// 6 - Oślepia gracza kolorowymi flashami - ok 2-3% widoczności zostaje
// 7 - pole siłowe (blokuje dostęp do strefy)
// 8 - otwarcie ognia w strefie rashu zabija
// 9 - Utrudnia w niezwykle skuteczny sposób celowanie
// 10 - Zabiera rasherowi kasę a w razie jej braku życie
Czyli ustaw np. amx_antirusher_action 7
#205717 HLTV, co i jak ?
Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:07
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Agent
- Regulamin