Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Agent - zdjęcie

Agent

Rejestracja: 13.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.05.2018 19:00
*****

#207137 automatyczna zmiana mapy po crashu serwera

Napisane przez Agent w 18.01.2011 21:21

1. Może inne rozwiązanie? Napisz do supportu jaką maja dodać mapę do linii startowej jako domyślna ;]
2. W pliku server.cfg dopisz changelevel aim_nazwa
  • +
  • -
  • 1


#206490 401lvl zmniejsza do 1lvla

Napisane przez Agent w 16.01.2011 19:32

Spróbuj tego czy efekt jakiś będzie:
public RoundStart(){
	
new Players[32], playerCount, player;
get_players(Players, playerCount);

for (new i=0; i<playerCount; i++){
player = Players[i];	
if(player_lvl[player] == 401) {
         player_lvl[player]-=400
	player_xp[player]=0
	player_point[player] = 0
	szmaragdy[player]+=500
	player_agility[player] = 0
	ColorChat(player, TEAM_COLOR, "Twoj lvl to znow pierwszy mimo tego dostales az 500 szmaragdow !")
	player_strength[player] = 0
	player_intelligence[player] = 0
	player_dextery[player] = 0
}
if(player_class[player] == Templariusz) {
    zmiana_skinu[player] = random(2)
    if(zmiana_skinu[player] == 1) {
        changeskin(player,0)
        ColorChat(player, TEAM_COLOR, "Wygladasz jak przeciwnik!")
    }
    else
        changeskin(player,1)
}
else
    zmiana_skinu[player] = 0
		losowe_itemy[player] = 0
		used_item[player] = false
		DemageTake1[player]=1
		count_jumps(player)
		give_knife(player)
		JumpsLeft[player]=JumpsMax[i]


		if(player_class[player] == Elf) player_b_przyciaganie[i]=6
		if(player_class[player] == Zielarz) g_haskit[i]=1
		if(player_class[player] == Zabojca) c_vampire[i]= 0
		if(player_class[player] == Zabojca) ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Moc wysysania 25 HP zanikla!")
		else g_haskit[player]=0

		uzylem[player] = 0



		golden_bulet[player]=0

		invisible_cast[player]=0
		
		ultra_armor[player]=0
		num_shild[player]=2+floatround(player_intelligence[player]/25.0,floatround_floor)
		
		set_renderchange(player)
		if(is_user_connected(player)&&player_item_id[player]==66)
		{
			changeskin(player,0) 
		}
	}
	
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
}

  • +
  • -
  • 1


#205986 401lvl zmniejsza do 1lvla

Napisane przez Agent w 15.01.2011 01:38

Pokaż cała funkcję/plugin
  • +
  • -
  • 1


#205903 Anty Rash

Napisane przez Agent w 14.01.2011 20:02

Cześć szukam takiego anty rasha dzięki któremu jak ktoś wchodzi w linie czerwone czy tam zielone to po prostu go cofa a nie zabija :) z góry dziękuje za pomoc ^D^

M_Antirusher 2.6 alfa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Potem ustawienie cvaru (poszukam za chwilę)
  • +
  • -
  • 2


#205854 zombie admina

Napisane przez Agent w 14.01.2011 17:46

[Player Models] (randomly chosen if more than one)
ADMIN ZOMBIE = nazwa_modelu
ADMIN HUMAN = nazwa_modelu
zombie_plague.ini
  • +
  • -
  • 1


#205804 amx_ip

Napisane przez Agent w 14.01.2011 15:00

Sprawdź to:
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
    register_plugin("IPs for Admins","1.0","Knopers")
    register_concmd("amx_ip", "get_all_ip")
}

public get_all_ip(id)
{
        new sIP[46], sName[32]
        new Players[32] , iNum
        get_players(Players , iNum)
        console_print(id , "IP graczy grajacych na servie:")
        for(new i = 0; i < iNum; i++)
        {
                if(get_user_flags(Players[i]) & ADMIN_KICK)
	       return PLUGIN_CONTINUE;
                get_user_ip(Players[i], sIP, 45, 0)
                get_user_name(Players[i], sName, 31)
                console_print(id, "%d) %s     - %s", i + 1, sName, sIP)
        }
        return PLUGIN_HANDLED;
}

Powinno pomijać osoby z flagą KICK
  • +
  • -
  • 1


#205740 HLTV, co i jak ?

Napisane przez Agent w 13.01.2011 23:03

Za długa nazwa. Gdy przekroczy określona liczbe znaków (nie chce zmylić ile, bo musiałbym sprawdzić, lecz chyba do 32 - niepotwierdzone) to zmienia samo na HLTV proxy ;]
  • +
  • -
  • 1


#205736 HLTV, co i jak ?

Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:42

hostname "HLTV @ hosting" // nazwa hltv
name "HLTV @ hosting" // nazwa hltv na scoreboardzie

Powinno pomóc ;]

Aaa. dałeś Restart (RR) servera hltv?
  • +
  • -
  • 1


#205731 HLTV, co i jak ?

Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:28

Tak. Łączy się i ogląda.
Czyli zużywając 1 slota na serwerze gry (dla HLTV) możemy udostępnić oglądanie dla 10 osób (biorąc 10 slotów dla HLTV)

Ustawienia HLTV (hltv.cfg):
Podłączenie do serwera gry (IP:port serwera GRY PODAJEMY)
connect IP:PORT
Potem jeżeli ma nagrywać demka to
record nazwa_demka
gdzie nazwa_demka moze być dowolna. Zalecam 1 słowo lub użycie "_" bo nie pamiętam jak to było z stringami z spacją :P
  • +
  • -
  • 1


#205730 MenuVipa

Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:25

looknij czy działa, bo sam nie mam czasu a psiałem na szybko (kompiluje się poprawnie):
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>


#define PLUGIN "Menu VIPA"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "no name"
#define Klawisze (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
new round = 1
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)        
        register_menucmd(register_menuid("Menuid"), Klawisze, "PokazMenu")
        register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start")
        
}

public logevent_Round_Start() {
	round++;
	
	new players[32], player, pnum;
	get_players(players, pnum, "a");
	for(new i = 0; i < pnum; i++)
	{
		player = players[i];
		if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
		{
			Showrod(player)
		}
	}
}
        
public Showrod(id) {
	
        if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
        {	
		show_menu(id, Klawisze, "\d[\rProsze wybrac Zestaw\d]^n^n\d1. \yWez M4A1 + Deagle + Granaty ^n\d2. \yWez AK47 + Deagle + Granaty^n\d3. \yWez AWP + Deagle + Granaty^n\d4. \yWez Auto-ShotGuna + Granaty^n^n\d0. \rWyjscie^n", -1, "Menuid");
		return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;	
}

public PokazMenu(id, key,player) {
        client_cmd(id, "spk misc/vip/klick.wav");
        switch (key) {
                case 0: { 
                        if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
                        {
                        give_item(id,"weapon_m4a1");
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
                        give_item(id,"weapon_deagle");
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
                        give_item(id,"weapon_knife")
                        give_item(id,"weapon_hegrenade")
                        give_item(id, "weapon_flashbang")
                        give_item(id, "weapon_flashbang")
                        give_item(id, "weapon_smokegrenade")
                        client_print(id, print_center, "Wzioles M4, Deagla i Granaty")
                }
                }
                case 1: {
                        if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
                        {
                        give_item(id,"weapon_ak47");
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
                        give_item(id,"weapon_deagle");
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
                        give_item(id,"weapon_knife")
                        give_item(id,"weapon_hegrenade")
                        give_item(id, "weapon_flashbang")
                        give_item(id, "weapon_flashbang")
                        give_item(id, "weapon_smokegrenade")
                        client_print(id, print_center, "Wzioles AK, Deagla i Granaty")
                }
                }
                case 2: {
                        if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
                        {
                        give_item(id,"weapon_awp");
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
                        give_item(id,"weapon_deagle");
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
                        give_item(id,"weapon_knife")
                        give_item(id,"weapon_hegrenade")
                        give_item(id, "weapon_flashbang")
                        give_item(id, "weapon_flashbang")
                        give_item(id, "weapon_smokegrenade")
                        client_print(id, print_center, "Wzioles AWP, deagla i Granaty")
                }
                }
                case 3: {
                        if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
                        {
                        give_item(id,"weapon_xm1014");
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32);
                        give_item(id,"weapon_elite");
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 80);
                        give_item(id,"weapon_knife")
                        give_item(id,"weapon_hegrenade")
                        give_item(id, "weapon_flashbang")
                        give_item(id, "weapon_flashbang")
                        give_item(id, "weapon_smokegrenade")
                        client_print(id, print_center, "Wzioles Auto-ShotGuna i Granaty")
                }
                }
                
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache()
{
        precache_sound("misc/vip/klick.wav");
        
}

  • +
  • -
  • 1


#205728 HLTV, co i jak ?

Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:22

HLTV to server. Ma on tak samo swoją liczbę slotów jak serwer gry. Na serwer gry łącząc się zajmuje 1 slot (tak jakby wbił gracz, lecz oprócz tego posiada swoje funkcje - czyli np. możliwość nagrywania całej mapy, graczy, korzystania z HLTV jako "programu" a sloty HLTV to liczba "odbiorników dla widzów") :)

Do nagrywania: PRYWATNY. Skoro minimum 10 to bierz 10 ;]
  • +
  • -
  • 1


#205726 HLTV, co i jak ?

Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:19

jak wyżej. A jeżeli nie ma możliwości 1 slota to wybierasz minimum do zakupu serwera (najczęściej to jest 8, lecz znam hosting gdzie jest np. 4)
  • +
  • -
  • 1


#205720 Gracze nie mogą dojść do teamu - PROBLEM

Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:11

1. Wszyscy?
2. Masz pluginy na limitowanie drużyn - typu ptb.amxx (sprawdź cvary)?
3. Zrób rr servera
  • +
  • -
  • 1


#205719 antyrash można przechodzic przez niego

Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:10

Ustawienie cvaru - zaraz poszukam ;]

Dla pluginu:
M_Antirusher_2.6_alfa.amxx
Cvary:

amx_antirusher_action 7
// 0 - upomnienie słowne
// 1 - obniżanie hp 10-krotności wartości w ciągu 1 sekundy [polecam liczbę miedzy 2-10)
// 2 - zabija każdego w strefie
// 3 - kikuje rashera
// 4 - banuje rashera
// 5 - spowalnia rashera
// 6 - Oślepia gracza kolorowymi flashami - ok 2-3% widoczności zostaje
// 7 - pole siłowe (blokuje dostęp do strefy)
// 8 - otwarcie ognia w strefie rashu zabija
// 9 - Utrudnia w niezwykle skuteczny sposób celowanie
// 10 - Zabiera rasherowi kasę a w razie jej braku życie


Czyli ustaw np. amx_antirusher_action 7
  • +
  • -
  • 1


#205717 HLTV, co i jak ?

Napisane przez Agent w 13.01.2011 22:07

Jeżeli HLTV ma tylko nagrywać wybierasz minimum.
jeżeli chcesz go na mecz i ma służyć jako serwer do oglądania meczu to tyle ile widzów.

lecz daje na wariant 1. ;]
  • +
  • -
  • 1