Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana modeli w vipie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 szwinguś

    trololololo

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:195
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 25.01.2011 23:03

Mój kod:
Spoiler

A tu macie oryginalny.
Spoiler


Chodzi mi oto żeby podmienić stary model vipa na teletubisia. [Byle jakiego najlepiej thinkiego.]
Tu macie download do modeli teletubisi.
http://www.speedyshare.com/files/26489796/cs_teletubbies_v2.zip
Próbowałem sam podmienić, ale stare nadal działają. [Pobiera się nowy model jak coś]
Będzie kilka + i 5*

#2 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.01.2011 23:09

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN_NAME "vipas"
#define PLUGIN_AUTHOR "Kukulis"
#define PLUGIN_VERSION "0.1"

static const COLOR[] = "^x04"
static const CONTACT[] = ""

new maxplayers
new gmsgSayText

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_AUTHOR, PLUGIN_VERSION);

register_event("ResetHUD","event_reset_hud","be");
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
register_clcmd("say /vip","admin_motd",0,"- Shows the MOTD.")

register_clcmd("say", "handle_say")
register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")

maxplayers = get_maxplayers()

return PLUGIN_CONTINUE

}

public plugin_precache() {
precache_model("models/player/tinkywinky/tinkywinky.mdl")
precache_model("models/player/tinkywinky/tinkywinkyT.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "tinkywinky")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "tinkywinky")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}


public event_reset_hud(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

client_print(id, print_chat, "[VIP] Write /vip To see the VIP privileges.")

if(!access(id,ADMIN_CVAR))
return PLUGIN_CONTINUE;

set_task(1.0,"give_stuff",id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public admin_motd(id,level,cid) {

if (!cmd_access(id,level,cid,1))
return PLUGIN_CONTINUE

show_motd(id,"vip.txt","VIP by Kukulis")
return PLUGIN_CONTINUE
}




public give_stuff(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

fm_give_item(id, "item_assaultsuit");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 500);
set_user_gravity (id, 0.70);
}

public handle_say(id)
{
new said[192]
read_args(said,192)
if(( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1) || contain(said, "/vips") != -1)
set_task(0.1,"print_viplist", id)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public print_viplist(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new contactinfo[256], contact[112]
new id, count, x, len

for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

len = format(message, 255, "%s Online VIP: ",COLOR)
if(count > 0) {
for(x = 0 ; x < count ; x++) {
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 ) {
print_message(user, message)
len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
}
}
print_message(user, message)
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "No online VIP.")
print_message(user, message)
}

get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
if(contact[0]) {
format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact)
print_message(user, contactinfo)
}
}

print_message(id, msg[])
{
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}


WAŻNE. model wrzcuasz do cstrike/models/player/tinkywinky
czyli struktura wygląda:
cstrike/models/player/tinkywinky/tinkywinky.mdl
cstrike/models/player/tinkywinky/tinkywinkyT.mdl
  • +
  • -
  • 1

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#3 szwinguś

    trololololo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:195
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 25.01.2011 23:41

Działa, można zamknąć :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych