Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dasiek - zdjęcie

dasiek

Rejestracja: 30.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 07:21
***--

#245895 Plugin QTM_CodMod

Napisane przez dasiek w 05.05.2011 09:35

Tadam

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#245031 Jak zrobić boty

Napisane przez dasiek w 03.05.2011 09:31

Jak zainstalować PodBot'y do Amx Mod X - AMXX.pl: Support AMX Mod X

instalacja i obsługa ;)
  • +
  • -
  • 1


#243528 Nieograniczone ammo dla itemu/klasy

Napisane przez dasiek w 30.04.2011 10:57

tak jak napisałem w CmdStart
  • +
  • -
  • 1


#243202 Item redukcja hp za obrazenia

Napisane przez dasiek w 29.04.2011 14:26

public Damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id);
	new damage = read_data(2);
	if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
		Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		while(damage>20)
		{
			damage-=20;
			doswiadczenie_gracza[attacker]++;
                         if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 49)
                         {
                                 set_user_health(attacker,get_user_health(attacker)+5)// O Tu!
                         }
		}
	}
	SprawdzPoziom(attacker);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

za każde zadane 20 obrażeń gracz dostaje 5 hp ;)

Nie jestem pewnien czy działa ale tak powinno być
  • +
  • -
  • 1


#242325 Komenda daj lvl

Napisane przez dasiek w 27.04.2011 08:18

[QTM COD:MW Mod] Jak odblokować dodawanie levela - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#242310 Grantoria mod

Napisane przez dasiek w 27.04.2011 07:48

co do lvlu. 400 lvl MAX! Wyżej sie pierdzieli choć zalerzy to od kodu ;)

Klasy są przereklamowane, za dużo tego choć nikt Ci nie broni.;)
  • +
  • -
  • 1


#231757 Poprawa mojego Coda

Napisane przez dasiek w 31.03.2011 12:09

3)

w public PrzydzielPunkty_Handler zmień inteligencja_gracza[id]<100 100 na ile chcesz
  • +
  • -
  • 1


#229593 Tabelka z nazwa klasy.

Napisane przez dasiek w 25.03.2011 15:59

a smoke zadaje obrażenia?

Sprawdź czy jest tabelka

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#229208 Tabelka z nazwa klasy.

Napisane przez dasiek w 24.03.2011 12:40

ułatw nam prace- daj sma.
  • +
  • -
  • 1


#228523 Funkcje nowych klas.

Napisane przez dasiek w 22.03.2011 09:12

1

if(weapon == CSW_HEGRENADE && random(2) == 1)
                damage=float(health);

bodajże w TakeDamage
2
co do 1/1 smoke. Jak ustawisz że SMOKE zadaje obrażenia to na tej samej zasdzie co punkt 1
  • +
  • -
  • 1


#227777 Bron z 1 magazynkiem

Napisane przez dasiek w 20.03.2011 18:43

a gdzie to dodajesz? Dodaj na koncu public odrodzenie coś w ten deseń

if(Klasa_gracza[id]==Deaglowiec)
{
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
}

może tak zadziała
  • +
  • -
  • 1


#222990 NIe zbyt wiem jak to zrobić

Napisane przez dasiek w 08.03.2011 16:05

w pluginie itemu dodaj w odrodzeniu takie coś

strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_m4a1");

wyrzuci wszystkie bronie i doda tylko i wyłącznie M4 ;)

na Codzie nowym się niezbyt znam ale może tak?

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "NAZWA PERKU";
new const perk_desc[] = "OPIS PERKU";


public plugin_init() 
{ //TUTAJ ZOSTAWIAMY TAK JAK JEST,
        register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
        strip_user_weapons(id);
        give_item(id, "weapon_m4a1");
}

public cod_perk_disabled(id)
{
        //TUTAJ KOD GDY JEST WYŁACZONY
}

  • +
  • -
  • 1


#222989 Nieograniczone ammo dla itemu/klasy

Napisane przez dasiek w 08.03.2011 16:02

Dla zielonych ;]
Wiele osób się pytało jak zrobić że klasa ma zawsze FULL magazynek . Niedawno to ogarnąłem i postanowiłem sę podzielić.

Tworzymy sobie item lub klase jak kto woli ;)

Moja klasa to Rewol w tabeli więc w CmdStart dodajemy linijke
if(klasa_gracza[id] == Rewol)
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}

Wtedy nasza klasa nieważne jaką broń by trzymała (M$,AWP lub usp) zawsze ma Full magazynek ;)

Jeśli miałby to być item zamiast klasy dodamy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}
a jeśli dodamy i klase i item dodajemy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999 || klasa_gracza[id] == Rewol) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}

ot i cała filozofia ;)

U mnie to działa jak będzie u innych nie wiem .
  • +
  • -
  • 13


#219534 Cod-pytania

Napisane przez dasiek w 26.02.2011 16:19

wszystko musisz sobie dodać z automatu jest tylko ustawianie LVL a exp inną sprawą. :D
kilka linków
[QTM COD:MW Mod] Jak odblokować dodawanie levela - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Kilka komend - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] [QTM COD:MW Mod] Sklep - AMXX.pl: Support AMX Mod X

i już ;)
  • +
  • -
  • 1


#219419 Klasy Premium!

Napisane przez dasiek w 26.02.2011 13:07

w tym pluginie jest na ADMIN_KICK bodajrze...

sprawdź czy jest linijka
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
jak tak zmień ją na
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

  • +
  • -
  • 1