Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
dasiek
Rejestracja: 30.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 07:21
Statystyki
- Grupa: Junior Admin
- Całość postów: 5 706
- Odwiedzin: 191 989
- Tytuł: Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Styczeń 5, 1993
-
Imię
Adaś
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
No teraz trochę dalej od WWy
Kontakt
2077
Godlike
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#245895 Plugin QTM_CodMod
Napisane przez dasiek w 05.05.2011 09:35
Tadam
#245031 Jak zrobić boty
Napisane przez dasiek w 03.05.2011 09:31
#243528 Nieograniczone ammo dla itemu/klasy
Napisane przez dasiek w 30.04.2011 10:57
#243202 Item redukcja hp za obrazenia
Napisane przez dasiek w 29.04.2011 14:26
public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); new damage = read_data(2); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230); if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>20) { damage-=20; doswiadczenie_gracza[attacker]++; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 49) { set_user_health(attacker,get_user_health(attacker)+5)// O Tu! } } } SprawdzPoziom(attacker); return PLUGIN_CONTINUE; }
za każde zadane 20 obrażeń gracz dostaje 5 hp
Nie jestem pewnien czy działa ale tak powinno być
#242325 Komenda daj lvl
Napisane przez dasiek w 27.04.2011 08:18
#242310 Grantoria mod
Napisane przez dasiek w 27.04.2011 07:48
#231757 Poprawa mojego Coda
Napisane przez dasiek w 31.03.2011 12:09
#229593 Tabelka z nazwa klasy.
Napisane przez dasiek w 25.03.2011 15:59
a smoke zadaje obrażenia?
Sprawdź czy jest tabelka
Sprawdź czy jest tabelka
Załączone pliki
-
QTM_CodModd.sma 74,25 KB 31 Ilość pobrań
QTM_CodModd.amxx
#229208 Tabelka z nazwa klasy.
Napisane przez dasiek w 24.03.2011 12:40
#228523 Funkcje nowych klas.
Napisane przez dasiek w 22.03.2011 09:12
#227777 Bron z 1 magazynkiem
Napisane przez dasiek w 20.03.2011 18:43
#222990 NIe zbyt wiem jak to zrobić
Napisane przez dasiek w 08.03.2011 16:05
w pluginie itemu dodaj w odrodzeniu takie coś
wyrzuci wszystkie bronie i doda tylko i wyłącznie M4
na Codzie nowym się niezbyt znam ale może tak?
strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_m4a1");
wyrzuci wszystkie bronie i doda tylko i wyłącznie M4
na Codzie nowym się niezbyt znam ale może tak?
#include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "NAZWA PERKU"; new const perk_desc[] = "OPIS PERKU"; public plugin_init() { //TUTAJ ZOSTAWIAMY TAK JAK JEST, register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_m4a1"); } public cod_perk_disabled(id) { //TUTAJ KOD GDY JEST WYŁACZONY }
#222989 Nieograniczone ammo dla itemu/klasy
Napisane przez dasiek w 08.03.2011 16:02
Dla zielonych ;]
Wiele osób się pytało jak zrobić że klasa ma zawsze FULL magazynek . Niedawno to ogarnąłem i postanowiłem sę podzielić.
Tworzymy sobie item lub klase jak kto woli
Moja klasa to Rewol w tabeli więc w CmdStart dodajemy linijke
Wtedy nasza klasa nieważne jaką broń by trzymała (M$,AWP lub usp) zawsze ma Full magazynek
Jeśli miałby to być item zamiast klasy dodamy
ot i cała filozofia
U mnie to działa jak będzie u innych nie wiem .
Wiele osób się pytało jak zrobić że klasa ma zawsze FULL magazynek . Niedawno to ogarnąłem i postanowiłem sę podzielić.
Tworzymy sobie item lub klase jak kto woli
Moja klasa to Rewol w tabeli więc w CmdStart dodajemy linijke
if(klasa_gracza[id] == Rewol) { set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]); }
Wtedy nasza klasa nieważne jaką broń by trzymała (M$,AWP lub usp) zawsze ma Full magazynek
Jeśli miałby to być item zamiast klasy dodamy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999) //numer itemu { set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]); }a jeśli dodamy i klase i item dodajemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999 || klasa_gracza[id] == Rewol) //numer itemu { set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]); }
ot i cała filozofia
U mnie to działa jak będzie u innych nie wiem .
#219534 Cod-pytania
Napisane przez dasiek w 26.02.2011 16:19
wszystko musisz sobie dodać z automatu jest tylko ustawianie LVL a exp inną sprawą.
kilka linków
[QTM COD:MW Mod] Jak odblokować dodawanie levela - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Kilka komend - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] [QTM COD:MW Mod] Sklep - AMXX.pl: Support AMX Mod X
i już
kilka linków
[QTM COD:MW Mod] Jak odblokować dodawanie levela - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[QTM COD:MW Mod] Kilka komend - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] [QTM COD:MW Mod] Sklep - AMXX.pl: Support AMX Mod X
i już
#219419 Klasy Premium!
Napisane przez dasiek w 26.02.2011 13:07
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: dasiek
- Regulamin