Trochę o modzie.
Nazwa moda - Grantoria
Opis moda -
Grantoria to mod podobny do diablo/war3ft, na początku swoje przygody wybieramy klasę i żywioł.
Gdy wybierzemy klasę i żywioł to możemy zacząć expić (Zdobywać doświadczenie poprzez zabijanie lub mikstury i misje).
Gdy zdobędziemy odpowiednią ilość doświadczenia to awansujemy na wyższy poziom i zdobywamy pkt statystyk jak i umiejętności.
Jeden poziom daje nam 2 pkt statystyki i 1 pkt umiejętności, za pkt statystyk możemy dodać statystyki (Siła, Inteligencja, Zręczność) 1 pkt siły daje 1 hp (HP - życie w grze) i +1 obrażeń z umiejętności Wojownika i u Łotra 0,5 obrażeń, 1 pkt inteligencji daje 3 pkt MP (MP - pkt many używane do umiejętności) i +2 obrażeń umiejętności elementalisty i u uzdrowiciela 1 pkt obrażeń umiejętności, 1 pkt zręczności daje 1,3 pkt szybkości standardowa 250.
Po osiągnięciu 100 poziomu musimy wybrać podklasę.
Gdy wybierzemy podklasę możemy awansować poziom żywiołu za pomocą specjalnych zwojów elementu.
Każda klasa specjalizuję się w innej dziedzinie i umiejętnościach.
Każda klasa może mieć max 4 umiejętności wyjątkiem jest elementalista który posiada 5 Umiejętności 2 pasywne i 3 aktywne, gdy zwykłe klasy po 2 pasywne i 2 aktywne, są wyjątki np 3 pasywne i 1 aktywna itd.
Max poziom - 200
Ilość expa na max poziom - 2000000 = 20000 zabić
exp za zabicie - 100
exp za pake - 300
exp za vipa - 50
exp za hs - 25
Max poziom żywiołu - 10
ilość expa na max poziom żywioły - 3000
ilość expa za zwój - 2
Ilość expa za legendarny zwój - 20
szansa zdobycia legendarnego zwoju - 1/200 przy zabiciu
szansa zdobycia diamentu - 1/5
Klasy: ( Uzdrowiciel, Wojownik, Czarodziej, Łotr, Paladyn )
Żywioły: ( Woda, Ogień, Powietrze, Piorun, Ziemia )
Podklasy: ( Uzdrowiciel - Druid, Nekromanta | Wojownik - Obrońca, Berzerker | Czarodziej - Elementalista, Duchowny | Łotr - Asasyn, Łowca | Paladyn - Paladyn słońca, Paladyn lodu )
Poziom na podklasę - 100
Poziom na awans żywiołu - 100
Mikstury Lecznicze.
Są 3 rodzaje mikstur:
* Na życie.
-Mała mikstura życia dodaje 50 hp.
-Średnia mikstura życia dodaje 110 hp.
-Duża mikstura życia dodaje 210 hp.
* Na mane.
-Mała mikstura many dodaje 110 mp.
-Średnia mikstura many dodaje 260 mp.
-Duża mikstura many dodaje 530 mp.
* Na doświadczenie.
-Zwykła mikstura doświadczenia od100 do 500 exp'a.
-Legendarna mikstura doświadczenia od 500 do 1400 exp'a.
Można je kupić w sklepie.
Można je stworzyć z liści - (Druid ma umiejętność "Zielarstwo" przez co szybko zdobywa liście potrzebne do mikstur).
Szansa zdobycia liścia wynosi 1/15 .
Druid może zmniejszyć ten limit do 1/5 gdy umiejętność zielarstwo będzie na 10 poziomie.
Umiejętności
Każda umiejętność ma 10 poziomów. Za każdy poziom koszt wzrasta +1, Np 0 poziom za 1 pkt, 1 poziom za 2 pkt itd.
Dla każdego:
1. Witalność - za 1 pkt dostajesz 33 Hp
2. Magia - za 1 pkt dostajesz 33 Mp
3. Pancerz za 1 pkt dostajesz 25 Armor + na start 100
Uzdrowiciel:
1. Leczenie - Wymaga 3 pkt witalności 2 pkt magi 10 Poziom - Leczy :50+Poziom_Leczenie*25 Za 140 mp
2. Aura Leczenia - Wymaga 5 pkt witalności 5 pkt magi 25 Poziom - Leczy :Poziom_Aury na sec w obszarze 450+Poziom_Aury*25 Za 0 mp
Druid:
1. Zielarstwo - Wymaga 7 pkt witalności 6 pkt magi 100 Poziom - Zwiększa szansę na zdobycie liścia 1/15-Poziom_Zielarstwo Za 0 mp
2. Wzmocnienie Leczenia - Wymaga 9 pkt witalności 8 pkt magi 125 Poziom - Zwiększa leczone życie przez Leczenie o Poziom_Wzmocnienia*25 za 0 mp
Nekromanta:
1. Wskrzeszenie - Wymaga 9 pkt witalności 9 pkt magi 125 Poziom - Wskrzesza Wybranego gracza z życiem = 100 + Poziom_Wskrzeszenia*30 Za 100% mp - 5% za każdy poziom wskrzeszenia
2. Odporność na trucizne - Wymaga 5 pkt witalności 8 pkt magi 100 Poziom - Zmniejsza obrażenia od zatrucia i czas jego działania o Poziom_Odporności sec i o Poziom_Odporności*2 dmg za 0 mp
Wojownik:
1. Wzmocnienie - Wymaga 5 Pkt witalności i 1 Pkt magi, 20 Poziom - Zmniejsza i Zwieksza obrazenia broni o Poziom_Wzmocnienia*3 i trwa 5 sec Za 50 mp
2. Gleboka rana - Wymaga 3 Pkt Witalności i 2 Pkt magi, 10 Poziom - Robi przeciwnikowi duża rane która go boli i zabiera po 3*Poziom_Glebokiej Gdy przeciwnik kogoś trafia Za 0 mp
Obrońca:
1. Wielka Tarcza - Wymaga 7 Pkt witalności i 2 Pkt magi, 100 Poziom - Zmniejsza obrazenia od broni o Poziom_Tarczy*5 i trwa Poziom_Tarczy sec Za 100 mp
2. Redukcja Obrazen - Wymaga 10 Pkt witalności i 3 Pkt magi, 125 Poziom - Zmniejsza obrazenia od broni o Poziom_Redukcji Za 0 mp
Berzerker:
1. Potezny cios - Wymaga 5 Pkt witalności i 3 Pkt magi, 100 Poziom - zadaje x*Poziom_Potezny obrazen Za 25% mp
2. Furia - Wymaga 10 Pkt witalności i 3 Pkt magi, 125 Poziom - Zwieksza obrazenia broni obrazenia*Poziom_Furii Za 0 mp Gdy ma mniej niż 30Hp
Czarodziej:
1.
2.
Elementalista:
1.
2.
Duchowny:
1.
2.
Lotr:
1.
2.
Asasyn:
1.
2.
Lowca:
1.
2.
Paladyn:
1.
2.
Paladyn Slonca:
1.
2.
Paladyn Lodu:
1.
2.
Bindowanie klawiszy:
Klawisze są automatycznie bindowane przez plugin.
* Menu Ekwipunku- Jest pod klawiszem "x"
* Menu Skili- Jest pod klawiszem "C"
* Menu- Jest pod klawiszem "V"
Co znajduje się w Menu
1. Sklep magiczny - są tam mikstury
2. Handlarz - są tam zwoje żywiołów i inne rzeczy.
3. Misje - Możesz tam zakończyć misje, przeczytać jej opis i zacząć nową.
4.
Co znajduje się w Menu Skili
1. Skill1 - zależny jest od klasy
2. Skill2 - zależny jest od klasy
3. Skill3 - zależny jest od klasy
Co znajduje się w Menu Ekwipunku
1. Mała mikstura hp [ilość]
2. Średnia mikstura hp [ilość]
3. Duża mikstura hp [ilość]
4. Mała mikstura mp [ilość]
5. Średnia mikstura mp [ilość]
6. Duża mikstura mp [ilość]
7. Liście życia/many [ilość]/[ilość]
.
Macie testowy server tego moda :
******** PW: esl
Sponsorem servera jest Suis - Wielkie dzięki dla niego!
Załączone pliki
Użytkownik Zaszka edytował ten post 03.06.2011 06:35