Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
do
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez dasiek
w 24.10.2024 11:52
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
do
Napisane przez dasiek
w 07.10.2024 09:51
Napisane przez dasiek
w 12.05.2024 19:55
Szukałem trochę, czy nie ma jakiegoś dev konferencji, wywiadu czy wątku na twiterze od twórców takich gier, ale poza spoilerami niczego nie znalazłem (albo zaczynam ssać w szukaniu w googlach). Gdzieś mi mignęło, że do UE był plugin do takich pierdół, ale to może urządzimy sobie małą burzę mózgów? ,
Wpadły mi do głowy trzy rozwiązania.
Pierwsze z nich to po prostu trzymaie w kodzie informacji i w odpowiednim momencie leci IF/ELSE i wykonuje się sekwencja. Przykładowo - trzymam w kodzie booleana czy gracz pogłaskał kota czy nie - ale po kiego grzyba mam trzymać tę informację przez 20 godzin gry? taka jedna informacja to ok ale jak ich może być kilka tysięcy, to robi si utrzymaniowy koszmar (chociaż z drugiej strony - chyba w Ultimie jest "pokój zabitych osób", i gra sprawdza czy npc żyje czy nie, ale to tylko jedna sytuacja - czy npc żyje czy nie - a co z odpowiedziami na pytania, wykonywaniem konkretnych akcji itp)
Drugie to coś na wzór Statystyki honoru z RDR/RDR2 - czyli pewne akcje dają Ci pewne punkty i w zależności od tego ile tych punktów masz dzieje się "coś". Zgaduję, że w bardzo liniowych grach ma to sens, gdzie po jakimś czasie liczba Twoich punktów jest sprawdzana i według tego wyświetlana jakaś akcja. Niestety, trochę kombinowania byłoby ze znalezieniem sposobu na zapisu do tego systemu konkretnych wydarzeń (np czy kot został pogłaskany, chyba że binarnie, no ale to brzmi jak bardziej skomplikowana opcja pierwszego rozwiązania)
Trzecia opcja to właśnie te bluetprinty, jakieś takie drzewo po którym gracz sobie idzie i według podejmowanych decyzji są uruchamiana następne sekwencje. Chyba najlepsze w utrzymaniu, bo z punktu widzenia mości developera - można przygotować części wspólne fabuły (np rozmowa z X, Rozmowa z Y, Rozmowa z Z) i uruchamiać wymagane części w zależności w którym miejscu drzewka gracz jest. Jeśli gracz rozmawia z X, ale wcześniej pogłaskał kota typk Y i typek Y się obraził, to nie uruchamiamy rozmowy z Y, tylko odrazu MYK do rozmowy z Z itp itd.
Chyba najlepiej obrazuje to grafika z Detroit Become Human, gdzie nawet gracz może sobie podejrzeć co odwalił a co jeszcze nie.
Napisane przez dasiek
w 20.10.2023 21:42
Napisane przez dasiek
w 27.09.2023 12:40
Pomyśl z innej strony ktos chce udostępnić swoją prace, ale chce dostać za to punkty reputacji.
No i spoko, ale reputacje powinno się dawać "za pracę" a nie z góry. Kwestia tego, czy coś co robisz ma sens i czy ludzie faktycznie potrzebują.
To tylko wybór opcjonalny.
Zobacz sobie jak wyglądają tematy "Prośby o kompilacje", wyobraź sobie teraz, że "przez nieuwagę i złą konfigurację" tam będzie taka możliwość. Toć to farmienie reputacji za sam fakt bycia. Albo wrzucenie paczek/jakiegoś pluginu który czasem działa, czasem nie, musisz "podziękować" za plugin, który nawet nie wiesz czy nie wywali Ci serwera. bessęs.
No i ludzie z google musieliby konta założyć co by mogło miec swoją frwkwencje
To już lepiej zrobić załączniki tylko dla zalogowanych - bo o ile dobrze pamiętam, to ile możesz dać repki per dzień zależy od rangi, więc tym mykiem ucinamy użytkownikowi ilość pobrań per dzień.
+ sprawdziłem przed chwilą, nie ma możliwości "cofnięcia" reputacji, więc trochę lipa.
Napisane przez dasiek
w 27.09.2023 09:44
Napisane przez dasiek
w 25.03.2023 22:19
Napisane przez dasiek
w 09.02.2023 10:16
Napisane przez dasiek
w 27.01.2023 22:59
Bierzesz pierwszą lepszą książkę związaną z podstawami Javy - podstawy to chwila moment, skoro już się frontem bawiłeś, to tak naprawdę przyswojenie podstaw to uno momento, zmienne, pętle, bla bla bla (jeśli nie korzystałeś z typescriptu może być "ciężej" - głównie z definicjami typów). Od siebie polecę, żebyś zwracał uwagę głównie na OOP, java jest mocno na to nastawiona i praktycznie wszystko co praktycznie masz zamiar robić będzie związane z Tworzeniem abstrakcyjnych klas, interfejsów itp. (samo "hello world" już to pokazuje - musisz mieć klasę startową z publiczną statyczną funkcją main).
Potem będzie "już tylko gorzej":
GL
Napisane przez dasiek
w 12.10.2021 07:23
Lecimy gumową kaczuszką!
Twój warunek wygląda tak -
Jeśli użytkownik NIE JEST - hltv ORAZ - Użytkownikiem steam ORAZ - Botem ORAZ - Nie ma flagi ADMIN_LEVEL_G
Użytkownik musi spełnić te wszystkie warunki i na nim negujesz.
Szybki test ze sprawdzania (js ale logiczne operatory są te same)
let isHltv = false; let isSteam = false; let isBot = false; let hasFlag = false; if(!isHltv && !isSteam && !isBot && !hasFlag) { console.log('dupa'); } // 'dupa'
Wszystkie flagi są ustawione na false (czyli użytkownik nie jest botem, nie jest steamem, nie jest hltv i nie ma flagi). Teraz jest, jak użytkownik spełnia wszystkie te warunki
let isHltv = true; let isSteam = true; let isBot = true; let hasFlag = true; if(!(isHltv && isSteam && isBot && hasFlag)) { console.log('dupa'); } // undefined - nic nie wypisało
zakładając, że zamieniamy console.log z dupą na uruchomienie taska, task się nie uruchomi. Ale jeśli przynajmniej jeden z tych warunków będzie true, task się uruchomi
let isHltv = true; let isSteam = false; let isBot = false; let hasFlag = false; if(!(isHltv && isSteam && isBot && hasFlag)) { console.log('dupa'); } // 'dupa'
W tej sytuacji, proponuję każdą flagę sprawdzać oddzielnie, nie grupować w nawiasach.
Przykładowo - Twój task ma się uruchomić dla użytkowników którzy
- Nie są botami
- nie są steam
- Nie są botem
- Nie mają fagi
Korzystając z tego samego kodu, tylko dodając sprawdzenie na każdym warunku
let isHltv = true; let isSteam = false; let isBot = false; let hasFlag = false; if(!isHltv && !isSteam && !isBot && !hasFlag) { console.log('dupa'); } // undefined - nie wyświetla się
let isHltv = false; let isSteam = false; let isBot = false; let hasFlag = true; if(!isHltv && !isSteam && !isBot && !hasFlag) { console.log('dupa'); } // undefined - nie wyświetla się
Więc, jeśli chcesz, aby task nie wykonywał się, dla osób, które są botem albo hltv albo steamem albo nie maja flagi (słowo klucz, w Twoim przypadku było i na głos Sobie przeczytaj to zdanie raz ze słowem albo a raz ze słowem "i") nie mają tej flagi warunek powinien wyglądać tak :
if(!is_user_hltv(id) && !is_steam(id) && !is_user_bot(id) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
PS - kod który podałem śmiało możesz wrzucić np w konsole js w przeglądarce i pobawić się tym sam.
Napisane przez dasiek
w 09.09.2021 12:21
Napisane przez dasiek
w 09.09.2021 06:53
Przenieść do działu Sprzęt, missclicka strzeliłem.
W pierwszej kolejności, pobaw się w ustawieniach baterii, i sprawdź, czy Messanger (czyli jego serwis w tle) nie jest czasem ubijany przez oszczędzanie baterii. U mnie w siajomi przez jakiś czas to działało.
Teraz zobaczyłem u mnie, że jest możliwość uruchomienia aplikacji przy starcie systemu, podobno to też zapobiega ubijaniu apek w tle.
Napisane przez dasiek
w 09.07.2021 10:25
Napisane przez dasiek
w 06.04.2021 08:17
Napisane przez dasiek
w 06.04.2021 05:49
Chcesz ukryć dane dla poszczególnych użytkowników? Może lepiej pomyśleć w drugą stronę, poszczególnym użytkownikom zezwolić tylko na dostęp do danych, które potrzebują, jeśli ofc potrzebujesz wykonać taki myk po stronie bazy danych.
https://www.obliczeniowo.com.pl/543
Uwaga! Przy nadawaniu uprawnień należy się kierować zasadą minimum uprawnień jakie są potrzebne do realizacji zadań, jakie dany użytkownik potrzebuje wykonać.