Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Funkcje nowych klas.klasy

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 LuKq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:zagórz
Offline

Napisano 21.03.2011 21:21

Robię COD MOD i mam kilka pytań:

1.Jak dodać klasie 1/2 lub 1/1 z HE. (widziałem kilka poradników ale niechciało sie potem skompilowac)
2.Czy można zrobić klase i item dający 1/1 z smoga. Jeżeli tak to jak??
3.Jak dodać klasie +15dmg.
4.Jak dodać klasie i itemowi zoom na każdej broni.
5.Czy można dodać klase i item ,który z 1kitem kradnie graczowi po 5dmg i dodaje sobie.Jeżeli tak to jak??

Za 1 punkt dam + czyli łącznie moge dać do 6+.
  • +
  • -
  • 0

#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 21.03.2011 21:40

3. w
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
dodajesz
if(klasa_gracza[id] == NAZWA_KLASY)
damage+=15;

  • +
  • -
  • 2
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 22.03.2011 09:12

1

if(weapon == CSW_HEGRENADE && random(2) == 1)
                damage=float(health);

bodajże w TakeDamage
2
co do 1/1 smoke. Jak ustawisz że SMOKE zadaje obrażenia to na tej samej zasdzie co punkt 1
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#4 LuKq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:zagórz
Offline

Napisano 22.03.2011 20:37

Jeszcze nie sprawdziłem czy działają ale + dla was dla cheq beda ++

Dodano 22 marzec 2011 - 21:42:
a co trzeba dokładnie napisać żeby bylo 1/2 z HE na klasie. (wiem jak zrobic 1/1 ale nie wiem jak 1/x)

A i ma jeszcze pytanie ale to chyba tak samo jak to z HE sie robi

: ja zrobić 1/3 i 1/1 z itemu.

Użytkownik LuKq edytował ten post 22.03.2011 21:53

  • +
  • -
  • 0

#5 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 23.03.2011 15:17

1/2 z he
to
if(weapon == CSW_HEGRENADE && random(2) == 1)
damage=float(health);

odpowiada za to random(2) ktora losuje liczbe z zakresu 0-1. Jezeli chcesz miec 1/4 dajesz np random(4)==1 , rownie dobrze mozesz dac random(4) == 2 i tez bedzie 1/4 szans.

1/x z itemu dajesz :
w
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)

w odpowiednim casie dopisujesz:
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 12);

gdy chcesz losowac z danego przedzialu pamietaj ze nie powinno byc 0 wiec najmniej ustaw 1 np (1,xx)
  • +
  • -
  • 1
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#6 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 23.03.2011 15:49

5. raczej nie mozliwe ..
4. nie wiem :D
3.
szukasz;

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)

i pod tym dodajesz

if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_NAZWA TWOJEJ BRONI)
damage+=xx;
// w miejsce xx zadajesz ilosc dmg

2. tak jak napisal stasekstaskowy.. :D
1. Masz wyzej . ;D

dziekuje .:D

#7 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 23.03.2011 17:56

czemu nie mozliwe:
5.Czy można dodać klase i item ,który z 1kitem kradnie graczowi po 5dmg i dodaje sobie.Jeżeli tak to jak??

jezeli na hit to ma byc?(kit?) no to przy ''sprawdzeniu'' obrazen mozna ustawic zycie atakujacemu. +5hp dla niego a -5 dla przeciwnika.
  • +
  • -
  • 1
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#8 LuKq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:zagórz
Offline

Napisano 23.03.2011 18:06

Macie wszyscy po +

czemu nie mozliwe:
5.Czy można dodać klase i item ,który z 1kitem kradnie graczowi po 5dmg i dodaje sobie.Jeżeli tak to jak??

jezeli na hit to ma byc?(kit?) no to przy ''sprawdzeniu'' obrazen mozna ustawic zycie atakujacemu. +5hp dla niego a -5 dla przeciwnika.


A wiesz jak to zrobić??
  • +
  • -
  • 0

#9 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 23.03.2011 21:53

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR_ITEMU)
{
damage +=5
new zdrowko= get_user_health(idattacker);
set_user_health(idattacker, zdrowko+5);
}


dodaj to do

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

chyba o to CI chodzilo
  • +
  • -
  • 1
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#10 LuKq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:zagórz
Offline

Napisano 23.03.2011 21:54

OK zobacze czy działa ale i tak masz + już dzisiaj chyba 3 dla cb.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych