Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dasiek - zdjęcie

dasiek

Rejestracja: 30.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.05.2024 20:41
***--

#217903 Niewidzialność w nowej klasie

Napisane przez dasiek w 21.02.2011 14:13

Dodaj #include <engine> i będzie działąć
  • +
  • -
  • 1


#216322 Pomoc VIP plugin -ruletka

Napisane przez dasiek w 16.02.2011 08:17

ustawiasz VIPA na flage ADMIN_CHAT (czy jakoś tak) i ma ;]
a co do Ruletki
[Tutorial dla początkujących] Ruletka - AMXX.pl: Support AMX Mod X

satysfakcja z własnego napisanego pluginu jest 4 razy większa:P
  • +
  • -
  • 1


#216142 Menu dla CT i TT

Napisane przez dasiek w 15.02.2011 17:36

new team=cs_get_user_team(id)
switch(team)
{
case CS_TEAM_CT:
menu_ct(id) //funkcja Dla menu ct
case CS_TEAM_TT:
menu_tt(id) //dla tt
}

albo
new team=get_user_team(id)
switch(team)
{
case 1:
menu_tt(id) //funkcja Dla menu ct
case 2:
menu_ct(id) //dla tt
}


dobrze?
  • +
  • -
  • 1


#215694 Klasa Mojąca Apteczke i Wskrzeszanie

Napisane przez dasiek w 14.02.2011 09:31

Nie wiem czy to było ale ja na to wpadłem niedawano i pomyślałem że sie podziele Dołączona grafika

pod
new doswiadczenia_za_zabojstwo;
new doswiadczenie_za_bombe;

dodajemy zmienną pomocniczą
new ItemLek[33];


do plugin_init() dodajemy
register_clcmd("lekarz", "Lekarz");


Dodajemy klase wg poradnika
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać nową klasę - AMXX.pl: Support AMX Mod X
u mnie będzie to LekarzWoj. Dodajemy pod brońmi funkcje Lekarz(id);
case LekarzWoj:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
Lekarz(id);
}

a na sam koniec pluginu dodajemy

public Lekarz(id)
{
if(klasa_gracza[id] == LekarzWoj)
{
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.75, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
if(ItemLek[id]==1)
{
cod_add_wskrzes(id, 0)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
ItemLek[id]=2
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Apteczka");
}
else
{
ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
cod_add_wskrzes(id, 1)
ItemLek[id]=1
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Wskrzesanie");
}
}
else
client_print(id,print_chat,"To Tylko Dla lekarzy Wojskowych")
}


Ktoś kto ma klase lekarz wojskowy gdy wpisze w konsoli lekarz zmieni mu się item z Apteczki na wskrzeszanie

Jak chemy na klawisz ustawiamy w CmdStart
if(klasa_gracza[id] == LekarzWoj)
{
client_cmd(id,"bind x lekarz")
}


bedzie zmieniał itemy klawiszem x

Wiem wiem pewnie można to było inaczej łatwiej napisać no ale ten sposób jest krótki i ważne że działa.

Błędy pisać i co możnaby poprawić Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 4


#215693 sklep?

Napisane przez dasiek w 14.02.2011 09:23

plugin wyświetlający okno MODT?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */  
#include <amxmodx> #include <amxmisc>
#define PLUGIN "NewPlug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Autor"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep","kom") //Rejstrowanie komendy
register_clcmd("say_team /sklep","kom") //Rejstrowanie komendy
}
public kom(id)
{
show_motd(id, "nazwa_pliku.txt", "Tytuł motd") // Pokaż motd.
}


też go kiedyś szukałem :P
  • +
  • -
  • 1


#215337 Problem CoD MoD

Napisane przez dasiek w 13.02.2011 10:03

Sprawdź czy teraz jest dobrze

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#215180 Problem CoD MoD

Napisane przez dasiek w 12.02.2011 18:37

Sprawa 2 jest w załączniku. Może i HUD też działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#214976 [Problem] CoD

Napisane przez dasiek w 12.02.2011 10:05

cod_setlvl "nick" "na który lvl ma ustawic"
  • +
  • -
  • 1


#212635 Robienie ss'ow

Napisane przez dasiek w 04.02.2011 12:16

Ultimate SS z zapisywaniem do logów - AMXX.pl: Support AMX Mod X

sam korzystam.
  • +
  • -
  • 1


#195217 [Tutorial dla początkujących] Ruletka

Napisane przez dasiek w 10.12.2010 15:44

Siemanko :)

Chciałbym wam pokazać jak w łatwy sposób każdy może napisać własną Rultekę na serwer.;)
Więc na początku :
Definiujemy biblioteki z których mają być pobierane komenty. W amxx studio z automatu jest to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

jednak nie wystarczą nam one więc dodamy jeszcze :D
Polecam:

#include <fun> <-Sprawy związane z graczem (jego życiem,kamizelką,grawitacją,szybkością itp)
#include <cstrike> <-Podobne co wyżej tylko "Trudniejsze" xd




początek Pluginu (dla tych co korzystają z notatnika w amxx studio jest z automatu to) :


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Ruletka_Tutek" //<-Nazwa Pluginu
#define VERSION "1.28" //<-Wersja (tak dla szpanu dodany że niby zpachowana itp)
#define AUTHOR "CheQ" //<- Autro pluginu


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); // <- To jest po to by 2 raz nie wprwoadzac Danych o Pluginie
}


Bez public_init plugin nam nie będzie działał więc nie usuwamy go xD

Zaczynamy główne pisanie :D

w public_init() dodajemy linijke która będzie nam przywoływać ruletke gdy gracz wpisze w
say'u np /rulecia
Dodajemy:

register_clcmd("say /rulecia","rulecia");


W pierwszych cudzysłowiach określamy co dany gracz musi wpisać W KONSOLI żeby uruchomić rulecie
(dlatego piszemy say /rulecia gdyż mamy ten sam efekt jakbyśmy pisali w czacie)
dla lepszego działania określimy to żeby odpalało naszą rulecie jak gracz będzie pisał do teamu

register_clcmd("say_team /rulecia","rulecia");


i oto jakieś 10 % roboty xD

czas na pisanie głównego programu
zamykającej klamerze ("}") dajemy ENTER żeby nasz plugin ładniej wyglądał
i piszemy funkcje rulecia

public rulecia(id)
{
//Tu będzie kod naszej funkcji rulecia
}

Gdybyśmy Tego nie zrobili nie zapisalibyśmy bo ponieważ nie znalazłoby funkcji "rulecia" którą zadeklarowaliśmy
gdy gracz wpisze w czacie /rulecia.

dopisaliśmy (id) po to, by ruletka była losowana dla pojedyńczego gracza a nie dla całego serwera.
Teraz element Losowania. Służy do tego komenda:

switch(random_num(1, 4)) // swich()-wybierz, Random_num()-spomiędzy
{
//kod
}

w ten oto sposób nasza ruletka będzie miała 4 elementy
aby dodać więcej elementów piszemy np dla 500 elementów:

switch(random_num(1, 500))
{
//kod
}

czas opisać co ma losować.

po klamerkach otwierających piszemy numer i dalej co ma robić jeśli go wylosuje.

switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
//Kod
}
}

Opiszemy Teraz że jedną z naszych atrakcji na ruletce jest ustawienie HP do 1 :)

switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP"); // Client print i print chat ustawia nam że
graczowi zostaje (w tym przypadku) wypisanie
Masz 1 HP
set_user_health(id,1); // ustawia graczowi HP na 1 (pierwsza wartość-konkretny gracz a nie
cały serwer a druga to ilość HP

}


Jak nie ma błędów przy zapisywaniu jest dobrze :D

teraz coś o Dodawaniu czegoś. Robimy to za pomocą komendy

give_item(id,"przedmiot");


np przy wyborze numeru 2 gracz dostanie m4 :)

Kod:

c
ase 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
//dodajmy tez magazynek xd
give_item(id, "ammo_556nato");
}


i gracz po wylosowaniu dostanie M4.
Gdy napiszemy
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}

gracz nie dostanie nic. Wyskoczy mu na chacie że ma pecha. :)

na 4 rzecz wpadniecie sami :)
Teraz zakończymy losowanie klamrą


switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP"); // Client print i print chat ustawia nam że
graczowi zostaje (w tym przypadku) wypisanie
Masz 1 HP
set_user_health(id,1); // ustawia graczowi HP na 1 (pierwsza wartość-konkretny gracz a nie
cały serwer a druga to ilość HP

}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
//dodajmy tez magazynek xd
give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}
} // <-o Ta!


i cały public rulecia też. Nasz plugin wygląda tak :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Ruletka_Tutek"
#define VERSION "1.28"
#define AUTHOR "CheQ"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /rulecia","rulecia");
register_clcmd("say_team /rulecia","rulecia");
}
public rulecia(id)
{
switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP");
set_user_health(id,1);


}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");

give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Masz 100 HP");
set_user_health(id,100);

}
}
}


Nie wiem jak wam ale mi się Skompilowało bez błędów.
aby ruletke rozbudować polecam poczytać o operacjach na graczu naprawde jest z Tym fajna zabawa. :)

Tutorial Wykonany przez CheQ. (Hakuna Matata xD)
Kopiowanie i rozpewszechnianie dozwolane jedynie z podpisem autora.

Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę nie pisać rzeczy w stylu "po co to i dlaczego" czy coś. Komuś to się może przydać ;)
  • +
  • -
  • 25