Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BaseBuilder

[Base Builder] Zombie Mod v6.5.3 [14/02/2011]

BaseBuilder

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
88 odpowiedzi w tym temacie

#21 oticon

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 31.07.2010 14:17

Nie dziala niestety :(
  • +
  • -
  • 1

#22 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.08.2010 14:34

Liczby podajesz w "".np. komenda "10"...
  • +
  • -
  • 1

#23 Pochwalony

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.08.2010 02:41

Witam,
Mam problem z pluginem poniewaz kiedy zombie zaczyna atakowac ma 0HP i nie moze sie ruszac :/
proszę o POMOC!!!



Proponuje wgrać plugin pokazujący hp w hud'zie.

Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#24 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.08.2010 16:10

Wyświetl postUżytkownik oticon dnia 30 lipiec 2010 - 10:44 napisał
Witam,
Mam problem z pluginem poniewaz kiedy zombie zaczyna atakowac ma 0HP i nie moze sie ruszac :/
proszę o POMOC!!!



Proponuje wgrać plugin pokazujący hp w hud'zie.

Nieoficjalny polski support AMX Mod X


W modzie Basebuilder automatycznie pokazuje hp w hudzie oraz czas jaki pozostał do końca czasu budowania..
  • +
  • -
  • 1

#25 XereS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:160
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 07.08.2010 20:44

Dokładnie. Zamieszczam Spis pluginów.

Wyszła nowa wersja 6.4. W sumie nic nowego tylko optymalizacja kodu i dodane soundy jak wygra się rundę. Dodaje załącznik w głównym poście !
  • +
  • -
  • 1

#26 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 28.11.2010 20:38

Ogarnąłem temat
  • +
  • -
  • 1

#27 MaXFireN

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 27.12.2010 09:54

Wyszła już najnowsza wersja Base Builder - 7.2, aktualnie w sieci jest tylko kod sma (brak modeli i soundów do moda), za ok 1miesiąc mod zostanie opublikowany przez Collina Tirant'a na forum alliedmods.

Mod został już prze zemnie przetestowany, zawiera on wiele bugów (które mają zostać do wydania naprawione), porównywając go do poprzedniej wersji, ta jest z niedowalająca (dla mnie super).

Pozdrawiam

Użytkownik MaXFireN edytował ten post 27.12.2010 09:55

  • +
  • -
  • 2

#28 mrokussw

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:edward
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.01.2011 22:39

Mam pytanie.. niemam problemów z wgrywaniem pluginów itd ale z tym owszem... po 1 gdzie mam wgrać te cvary ?? po 2 gdy naciskam lpm mam buga tak jakby obiekt się we mnie wklejał po 3 da rade jakoś uruchomić /sklep ?? ( i proszę was nie odsyłajcie mnie na forum gdzie wpisuje sie cvary bo juz szukałem .. pisze tutaj z ostateczności..) czy byłby ktoś łaskawy i napisał mi gotowe cvary ?? wszystkie bronie, 3000hp dla zombie , czas rundy 10 min , czas trwania mapy 25 min i jeszcze jedno zombie na starcie kładzie sie na ziemie i ma 0 hp po minięciu 150 sekund leży dalej .. ;< proszę o pomoc bardzo mi na tmy zalezy

Użytkownik mrokussw edytował ten post 07.01.2011 22:40

  • +
  • -
  • 1

#29 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 08.01.2011 01:37

Cvary - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Gotowe cvary masz w temacie.
  • +
  • -
  • 1

#30 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 08.01.2011 07:54

A co z tą wersją 7.2? Wie coś ktoś? :D
  • +
  • -
  • 1

#31 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 08.01.2011 10:19

Tyle co autor napisze w temacie na AlliedModders
  • +
  • -
  • 1

#32 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.01.2011 18:07

[uwaga="Abes Mapper"]AKTUALIZACJA DO WERSJI 6.5[/uwaga]
  • +
  • -
  • 1

#33 BlackDragonsXD

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 15.01.2011 19:18

a ja mam taki problem że nie działa mi czas na początku mogłem zmienić potem cos sie zwaliło i mam 2,30 min + 30 sec na jakies ***** a tego niechce . chce 150 sec i tyle nizej moje cravy
bb_build_time "150" // Czas budowy
bb_preptime "0" //Czas przygotowania (?) (0 wyłącza)
bb_zombie_health "3000" // Zdrowie zombie
bb_infection_respawn "20" // Odrodzenie zainfekowanych ocalałych(w sekundach)
bb_showmovers "1" // Pokazuje ostatniego gracza kto używał danego obiektu
bb_lockblocks "1" // Blokowanie obiektów
bb_lockmax "10" // Max blokad
bb_colormode "1" // Tryb kolorów <0/1/2> 0 - menu, 1- jeden kolor dla danego gracza, 2 - losowo
bb_max_move_dist "800" // Max dystans pchania
bb_min_move_dist "30" // Min dystans przyciagania
bb_min_dist_set "80" // Minimalna odległość do przesuwania klockow
bb_resetblocks "1" // Resetowanie obiektów w nowej rundzie
bb_zombie_supercut "4" // Jeden cios aby zabić (dla zombie)
bb_gunsmenu "1" // Użyj menu broni który jest wbudowany (1) lub użyj jakiegoś innego (0)
bb_give_nades "hfs" // Jakie granaty maja byc dane graczowi podczas wyboru broni h = HE, f = Flashbang s = Smoke
bb_weapons "abcdeghijlmnqrstuvwx" // Jakie bronie maja byc w menu

aha no i przetłumaczy mi to ktoś ( sam zrobiłem ale nie zabardzo to mi wychodzi )


[en]
ROUND_MESSAGE = To move objects and build, look at something and hold your '+use' key

WIN_ZOMBIE = Zombies Win!
WIN_BUILDER = Builders Win!

DEATH_ZOMBIE = You've died!^nYou will respawn in %d seconds...
DEATH_HUMAN = You have been infected!^nYou will respawn in %d seconds...

BUILD_TIMER = Build Time
PREP_TIMER = Prep Time

SWAP_ANNOUNCE = The teams have been swapped
PREP_ANNOUNCE = The survivors have been respawned to test their bases
RELEASE_ANNOUNCE = The zombies have been released!
INFECT_ANNOUNCE = The infection coarses through %s's blood

ADMIN_REVIVE = An admin has respawned you
ADMIN_GUNS = An admin has re-opened your guns menu
ADMIN_BUILDBAN = An admin has %s your building privileges
ADMIN_SWAP = An admin has swapped your team

FAIL_KNIFE = You can only use your knife during the build phase
FAIL_DROP = You cannot drop weapons
FAIL_BUY = You aren't allowed to buy anything
FAIL_SPAWN = You can't respawn right now!
FAIL_ACCESS = You don't have access to this command
FAIL_NAME = You have entered an invalid name
FAIL_DEAD = The targeted player is dead
FAIL_LOCK = You cannot lock/unlock blocks after the round has started

COLOR_PICKED = Your color has been randomly chosen as
COLOR_NONE = There is currently no one using
COLOR_YOURS = Your color is
COLOR_RANDOM = Your color has been randomly chosen as

BUILD_SPAM = Please stop spamming the build command!
BUILD_BANNED = You have been banned from building!
BUILD_CLAIM_NEW = You have successfully claimed this object
BUILD_CLAIM_MAX = You have already claimed the max (%d) objects
BUILD_CLAIM_LOST = An object of yours has been unclaimed
BUILD_CLAIM_FAIL = You cannot claim objects that have already been claimed
BUILD_NOTIME = You can't move objects after the build time!

OBJECT_MAX = max distance reached
OBJECT_PUSH = pushing...
OBJECT_MIN = minimum distance reached
OBJECT_PULL = pulling...

CLASS_CURRENT = This is already your current class
CLASS_NO_ACCESS = Sorry, you don't have access to use this class
CLASS_RESPAWN = Your new class will load when you respawn

HUD_HEALTH = Health
HUD_CLASS = Class
HUD_GOAL = Credit Goal

Użytkownik BlackDragonsXD edytował ten post 15.01.2011 19:29

  • +
  • -
  • 0

#34 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 25.01.2011 09:06

a ja mam taki problem że nie działa mi czas na początku mogłem zmienić potem cos sie zwaliło i mam 2,30 min + 30 sec na jakies ***** a tego niechce . chce 150 sec i tyle nizej moje cravy


Ustaw teraz poprawnie cvary i zrestartuj serwer

[uwaga="Abes Mapper"] Dodano tłumaczenie kolorów + poprawiono w opisie cvar z bb_build_time na bb_buildtime[/uwaga]
  • +
  • -
  • 2

#35 ShooT

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:leszno
Offline

Napisano 26.01.2011 19:31

jak zrobić, aby zombie nie zarazało tylko zabijało a CT zostało w swojej drużynie, bo teraz mam tak, że jak zombie zabije to przenosi tego zabitego do TT ;/
  • +
  • -
  • 0

#36 JakubL

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Poland?
Offline

Napisano 27.01.2011 10:52

Niemożliwe?

#37 ShooT

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:leszno
Offline

Napisano 27.01.2011 14:59

Niemożliwe?


to do mojej wypowiedzi? powiem ci, że jest to możliwe i na wszystkich bb co grałem tak było, że tylko zombie zabijało a nie zarazało ;s

Użytkownik ShooT edytował ten post 27.01.2011 14:59

  • +
  • -
  • 0

#38 JakubL

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Poland?
Offline

Napisano 27.01.2011 16:15

W standardzie jest że jak zombie zjedzie cię do 0 HP lub mniej to wtedy jesteś zabity i czekasz aż reszta zombie się zabije CT...

#39 ShooT

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:leszno
Offline

Napisano 28.01.2011 13:49

no a u mnie jest tak, że jak zombie zabije ct to przenosi i odradza ;/
  • +
  • -
  • 0

#40 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 29.01.2011 20:21

Bo tak jest w najnowszym BB 6.5 (nie wiem czy też w 6.4)
Jeżeli tego nie chcecie to napiszcie nowy temat w odpowiednim dziale
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BaseBuilder

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych