Przedstawiam wam moda w ktorym zombie maja cel zabic ludzi. Ludzie maja 150 sekund(cvarem mozna zmienic) na zbudowanie swojej kampy. Zeby zbudowac kampe użyj klawisze "e" (+use) , a potem ukladaj klocki.
Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
bb_buildtime 150 // Czas budowy bb_preptime "30" //Czas przygotowania (?) (0 wyłącza) bb_zombie_health 2500 // Zdrowie zombie bb_infection_respawn "5" // Odrodzenie zainfekowanych ocalałych(w sekundach) bb_showmovers "1" // Pokazuje ostatniego gracza kto używał danego obiektu bb_lockblocks "1" // Blokowanie obiektów bb_lockmax "10" // Max blokad bb_colormode "1" // Tryb kolorów <0/1/2> 0 - menu, 1- jeden kolor dla danego gracza, 2 - losowo bb_max_move_dist "768" // Max dystans pchania bb_min_move_dist "32" // Min dystans przyciagania bb_min_dist_set "64" // Minimalna odległość do przesuwania klockow bb_resetblocks "1" // Resetowanie obiektów w nowej rundzie bb_zombie_supercut "0" // Jeden cios aby zabić (dla zombie) bb_gunsmenu "1" // Użyj menu broni który jest wbudowany (1) lub użyj jakiegoś innego (0) bb_give_nades h // Jakie granaty maja byc dane graczowi podczas wyboru broni h = HE, f = Flashbang s = Smoke bb_weapons abcdeghijlmnqrstuvwx // Jakie bronie maja byc w menu
Scout: a
XM1014: b
Mac-10: c
AUG: d
UMP45: e
SG550: f
Galil: g
Famas: h
AWP: i
MP5: j
M249: k
M3: l
M4A1: m
TMP: n
G3SG1: o
SG552: p
AK-47: q
P90: r
P228: s
Dual Elites: t
Fiveseven: u
USP: v
Glock18: w
Deagle: x
+use - przeniesienie klocka, najlepeij zbindowac bind f +grab
/guns - wybieranie broni
/respawn - gdy nie zrespi sie zombie to najlepiej to wpisac
/fixspawn - to jest jak czlowiek sie zablokuje
/help - pomoc w HUD
/rules - zasady w HUD
/round - rundy (przyklad: 3 z 4)
/respawn, /revive, /fixspawn = Odrodzenie ręczne
/class = Otwiera menu klas
/lock, /claim = Zablokuj, odblokuj obiekt
/whois <color> = Wyswietla kto aktualnie uzywa danego koloru (Tirant uzywa Czerwonego)
/colors = Otwiera menu kolorów (zgodnie z CVAR-em)
/mycolor = Powraca do twojego koloru
/random = Wybiera dla ciebie losowy kolor
/guns = Otwiera menu broni dla ciebie
/releasezombies = Ręczne rozpoczęcie rundy
/guns <target> = Otwiera menu broni dla danego gracza
/swap <player> = Zmiana drużyny danemu graczowi
/revive <player> = Odradza danego gracza
/ban <player> = Ban/Unban danego gracza z budowania
Konsola
bb_buildban <player> // Ban/Unban danego gracza
bb_unbuildban <player> //Ban/Unban danego gracza
bb_bban <player> //Ban/Unban danego gracza
bb_lock //Blokuje/Odblokowuje obiekt na który się celuje
bb_claim //Blokuje/Odblokowuje obiekt na który się celuje
bb_revive <player> // Odradza danego gracza
bb_swap <player> // Zmiana drużyny danemu graczowi (bez śmierci)
bb_startround // Wcześniejsze rozpoczęcie rundy (także koniec budowania)
Spis pluginów Base Bulider:
1. [Base Buildier] No Stucking - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. [Base Buildier] No TT Spawn Blocking - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
3. [Base Buildier] One Camp One Player - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
4. [Base Buildier] One Player To Block - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
5. [Base Builder] System Ammo Packów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
6. [Base Builder] Extra Item - Większe magazynki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
7. [Base Builder] Extra Item - Speed - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
8. [Base Builder] Extra Item - Napalm&Frost - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
9. [Base Builder] Extra Item - Auto Lama - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
10. [Base Builder] Extra Item - Krowa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Może to komuś ułatwić sprawę. Jeśli chcecie dodać inny plugin związany z tym modem, proszę pisać na PW.
Jeżeli chcemy mieć "kredyty", to w kodzie na samym początku szukamy:
//Enable this only if you have bought the credits plugin //#define BB_CREDITS
i zmieniamy na:
//Enable this only if you have bought the credits plugin #define BB_CREDITS
Oczywiście konieczna jest ponowna kompilacja.
bb_map_pack.zip (4.07 MB)
basebuilder65 - Models.zip (3.04 MB)
basebuilder65 - Sounds.zip (2.18 MB)
Załączone pliki
Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 24.02.2011 21:24
Naprawiono bug w którym gracz miał zadawane obrażenia od czegoś innego niż inny gracz i sypało błędami w logach.