Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BaseBuilder

[Base Builder] Zombie Mod v6.5.3 [14/02/2011]

BaseBuilder

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
82 odpowiedzi w tym temacie

#81 PanFart

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Puck
Offline

Napisano 31.01.2014 23:35

czemu zamiast zombiakow mam ludzi ? ;/

 


  • +
  • -
  • 0

#82 damilurg

    Nowy

  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:What?
  • Lokalizacja:Бишкек
Offline

Napisano 23.03.2014 17:53

Istnieją osoby zaangażowane w mod danych?


  • +
  • -
  • 0

#83 sqower

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:109
  • Imię:__
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.05.2014 16:46

Witam flowers2.gif

new_zo11.jpg

opis.png

Przedstawiam wam moda w ktorym zombie maja cel zabic ludzi. Ludzie maja 150 sekund(cvarem mozna zmienic) na zbudowanie swojej kampy. Zeby zbudowac kampe użyj klawisze "e" (+use) , a potem ukladaj klocki.

instalacja.png

Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


cvary.png
 

bb_buildtime 150 // Czas budowy
bb_preptime "30" //Czas przygotowania (?) (0 wyłącza)
bb_zombie_health 2500 // Zdrowie zombie
bb_infection_respawn "5" // Odrodzenie zainfekowanych ocalałych(w sekundach)
bb_showmovers "1" // Pokazuje ostatniego gracza kto używał danego obiektu
bb_lockblocks "1" // Blokowanie obiektów
bb_lockmax "10" // Max blokad
bb_colormode "1" // Tryb kolorów <0/1/2> 0 - menu, 1- jeden kolor dla danego gracza, 2 - losowo
bb_max_move_dist "768" // Max dystans pchania
bb_min_move_dist "32" // Min dystans przyciagania
bb_min_dist_set "64" // Minimalna odległość do przesuwania klockow
bb_resetblocks "1" // Resetowanie obiektów w nowej rundzie
bb_zombie_supercut "0" // Jeden cios aby zabić (dla zombie)
bb_gunsmenu "1" // Użyj menu broni który jest wbudowany (1) lub użyj jakiegoś innego (0)
bb_give_nades h // Jakie granaty maja byc dane graczowi podczas wyboru broni h = HE, f = Flashbang s = Smoke
bb_weapons abcdeghijlmnqrstuvwx // Jakie bronie maja byc w menu
Scout: a
XM1014: b
Mac-10: c
AUG: d
UMP45: e
SG550: f
Galil: g
Famas: h
AWP: i
MP5: j
M249: k
M3: l
M4A1: m
TMP: n
G3SG1: o
SG552: p
AK-47: q
P90: r
P228: s
Dual Elites: t
Fiveseven: u
USP: v
Glock18: w
Deagle: x

komendy.png

+use - przeniesienie klocka, najlepeij zbindowac bind f +grab
/guns - wybieranie broni
/respawn - gdy nie zrespi sie zombie to najlepiej to wpisac
/fixspawn - to jest jak czlowiek sie zablokuje
/help - pomoc w HUD
/rules - zasady w HUD
/round - rundy (przyklad: 3 z 4)

/respawn, /revive, /fixspawn = Odrodzenie ręczne
/class = Otwiera menu klas
/lock, /claim = Zablokuj, odblokuj obiekt
/whois <color> = Wyswietla kto aktualnie uzywa danego koloru (Tirant uzywa Czerwonego)
/colors = Otwiera menu kolorów (zgodnie z CVAR-em)
/mycolor = Powraca do twojego koloru
/random = Wybiera dla ciebie losowy kolor
/guns = Otwiera menu broni dla ciebie

komendyadmina.png
/releasezombies = Ręczne rozpoczęcie rundy
/guns <target> = Otwiera menu broni dla danego gracza
/swap <player> = Zmiana drużyny danemu graczowi
/revive <player> = Odradza danego gracza
/ban <player> = Ban/Unban danego gracza z budowania

Konsola
bb_buildban <player> // Ban/Unban danego gracza
bb_unbuildban <player> //Ban/Unban danego gracza
bb_bban <player> //Ban/Unban danego gracza

bb_lock //Blokuje/Odblokowuje obiekt na który się celuje
bb_claim //Blokuje/Odblokowuje obiekt na który się celuje

bb_revive <player> // Odradza danego gracza
bb_swap <player> // Zmiana drużyny danemu graczowi (bez śmierci)
bb_startround // Wcześniejsze rozpoczęcie rundy (także koniec budowania)

inneinformacje.png
Spis pluginów Base Bulider:
1. [Base Buildier] No Stucking - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. [Base Buildier] No TT Spawn Blocking - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
3. [Base Buildier] One Camp One Player - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
4. [Base Buildier] One Player To Block - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
5. [Base Builder] System Ammo Packów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
6. [Base Builder] Extra Item - Większe magazynki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
7. [Base Builder] Extra Item - Speed - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
8. [Base Builder] Extra Item - Napalm&Frost - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
9. [Base Builder] Extra Item - Auto Lama - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
10. [Base Builder] Extra Item - Krowa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Może to komuś ułatwić sprawę. Jeśli chcecie dodać inny plugin związany z tym modem, proszę pisać na PW.


Jeżeli chcemy mieć "kredyty", to w kodzie na samym początku szukamy:

//Enable this only if you have bought the credits plugin
//#define BB_CREDITS
i zmieniamy na:

//Enable this only if you have bought the credits plugin
#define BB_CREDITS
Oczywiście konieczna jest ponowna kompilacja.

download.png

bb_map_pack.zip (4.07 MB)
basebuilder65 - Models.zip (3.04 MB)
basebuilder65 - Sounds.zip (2.18 MB)

 

Witam mam pytanie

czemu nie moge wybrac innej klasy zombie ?







Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych