Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

KoRnY's Photo

KoRnY

Rejestracja: 15.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.01.2015 14:32
-----

#127795 KLASA

Posted by KoRnY on 23.04.2010 16:25

piszą a wcale się nie znają -.-
musi być "else if"
if(player_class[id] == FBI) player_b_jumpx[id]=4
else if(player_class[id] == FBI) player_b_redirect[id]=15
else if(player_class[id] == FBI) player_b_heal[id]=50

  • +
  • -
  • -1


#125119 Zmiana ilości punktów na lvl w Diablo Mod

Posted by KoRnY on 11.04.2010 14:04

są dwa sposoby:
łatwiejszy
		case 1: 
{
if (p_stats[id][str]<x){
p_stats[id][points]-=2 // Zmiana na 2.
p_stats[id][str]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")

W tym sposobie jeden pkt siły będzie kosztować 2 punkty.

Drugi trudniejszy to trzeba zmienić ile pkt z lvl się dostaje + zmienić zabezpieczenia przeciwko błędom w statystykach (jeśli jest za dużo/za mało pkt resetują staty)
Tak więc jeśli pierwszy sposób was nie zadawala to mogę spróbować opisać drugi.

11 kwiecień 2010 - 14:04:
Oto i drugi sposób :]
w
public Give_Xp(id,amount)


player_lvl[id]+=1
p_stats[id][points]+=1 // z 2 zmienione na 1
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
p_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]

  • +
  • -
  • 2


#124673 Powłoka.

Posted by KoRnY on 10.04.2010 11:17

jedno dziecko wejdzie na jakis serwer cos sie spodoba... to pojdzie na 2 mowic zebycos takiego zrobiono ^^


Ale to 50% tego co się dzieje.
Druga połowa pyta się jak to i to się zrobiło albo prosi o sma bo chce to sobie wgrać <_<
  • +
  • -
  • -1


#124546 Bron dla danej klasy

Posted by KoRnY on 09.04.2010 18:36

Nie wiem czemu ale już raz tu odpowiadałem a mojej odpowiedzi nie ma :huh:
Zrób tak:
public RoundStart(){

for (new i=0; i < 33; i++){

used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i]==Mag) give_item(i,"weapon_deagle")

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}

kill_all_entity("throwing_knife")

Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false

}

#if defined CHEAT
public giveitem(id)
{
award_item(id, 25)
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#124541 Barbarzynca

Posted by KoRnY on 09.04.2010 18:28

		ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}

zmieniasz na
		ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/50.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}

  • +
  • -
  • 1


#124523 Co Oznaczaja te Bledy

Posted by KoRnY on 09.04.2010 17:48

Nie da się pomóc bez dania kodu -.-
  • +
  • -
  • 1


#124478 Powłoka.

Posted by KoRnY on 09.04.2010 15:40

Bez obrazy ale kolejny pomysł w 100% z mojego Diablo Moda <_<
  • +
  • -
  • -1


#123887 Klasa premium

Posted by KoRnY on 07.04.2010 12:54

t - własny poziom H to jest poziom h (admin_level_h)
  • +
  • -
  • 1


#123878 Wymiana.

Posted by KoRnY on 07.04.2010 12:11

Tak da radę.
Pisz w Scriptingu.
  • +
  • -
  • -1


#121486 Kilka pytan

Posted by KoRnY on 30.03.2010 12:30

A gdy już znajdziesz ten mistyczny plik sma edytujesz w nim:
1)
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }

Tu zmieniasz startowe hp

4)
		case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED

Sklep z runami. Tu edytujesz to "/20" na mniejsze lub (3,10) na większe
Uwaga "random_num" czyli losowanie. A więc pozostaw różnice np 5,15 tak aby cały czas zal nie dawał jednej ilości exp

Punkty 2 (dość łatwe) jak znajdę czas to opiszę
oraz 4 zajmują chwile więcej czasu więc to następnym razem :rolleyes:
  • +
  • -
  • 1


#121169 dodawanie expa

Posted by KoRnY on 28.03.2010 13:08

Expo i inne bajery (możesz grzebać ludziom w statach) robisz przez mySql. (phpMyAdmin)
  • +
  • -
  • 1


#120978 [Diablo Mod] Trochę zmieniony przeze mnie....

Posted by KoRnY on 27.03.2010 12:34

mówiąc szczerze jest tu dużo błędów.
Po drugie jeśli ktoś grał Zabójcą może mu się nie spodobać Pogromca.
Co do reseta nie trzeba go robić gdyż to jest tylko diablo ze zmienionymi nazwami (nic nie zmienia w sql)
  • +
  • -
  • 1


#120429 Grawitacja na ninji

Posted by KoRnY on 23.03.2010 15:04

proszę nie próbować kompilowac bo specjalnie zepsułem, aby nikt nie powołany nie próbował wziąć do siebie na serwer.Oto i one:

Jak to kiedyś powiedział już mi Vertricus
Rozumiem że mamy wysłać tobie także zepsute sma aby ktoś tego nie wziął do siebie na serwa?
  • +
  • -
  • 1


#120405 Serwer pada

Posted by KoRnY on 23.03.2010 12:24

TUTAJ
  • +
  • -
  • 1


#119603 lubie placki!

Posted by KoRnY on 19.03.2010 13:36

ja bym wszamał naleśnika z nutelą :D
I placek najlepiej na ostro :rolleyes:
  • +
  • -
  • 1