Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Divic
Rejestracja: 25.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2012 19:17
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 326
- Odwiedzin: 7 584
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: 34 lat
- Urodziny: Grudzień 23, 1989
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
#362887 Ninja problem (buguje)
Napisane przez Nakupenda. w 11.02.2012 22:09
#316583 Statystyki Diablo Mod WWW by Gh0st
Napisane przez Gh0st w 01.11.2011 19:46
Statystyki Diablo Mod By Gh0st:
Witam mam do zaprezentowania wam zupełnie nową wersje statystyk diablo mod.
Statystyki te są lepsze od poprzednich dlatego między innymi że za pomocą dodania jednej linijki w kodzie można zarejestrowac nową klase wyświetlaną w statystykach, różnią się też tym że są napisane obiektowo. U dołu zamieszę co trzeba zrobić żeby mieć wszystko klasy z diablo mod by onyke.
Mimo jednego kolesia który nalegał abym tego nie wstawiał na amxx.pl to ja i tak wstawię
Demo : Diablo Mod Stats
Panel Admina Zawiera:
- Resetowanie Leveli
- Edycja Danych gracza
- Sumowanie Expa z klasy x na klase y
- Dodawanie expa graczowi x na klase y ( jeżeli gracz ma np 200 expa a my wpiszemy 150 to ten gracz będzie miał w sumie 350 expa )
- i wylogowywanie
Instalacja:
Otwieramy Plik:
inidata.phpi wszystkie dane zamieniamy na swoje. Pola są popodpisywane więc problemów z uzupełnianiem nie będzie.
Aby zmienić styl wchodzimy do folderu
templates/i tam edytujemy wybrany przez siebie element.
Jak dodać nową klase do statystyk www by Gh0st :
Wchodzimy do folderu
/kernel/otwieramy plik
class.Stats.phpNastępnie szukamy linijki
var $klasy = array(i tutaj dodajemy Nowe klasy
jako pierwszy argument podajemy ID klasy a jako drugi jej nazwę.
Pamiętaj... Po ostaniej klasie nie może być przecinka.
aby ustawić hasło adminowi należy otworzyć folder
./kernel/class.Stats.phpznaleść
var $admin = array( 'login' => 'Admin', 'haslo' => '12345' );i zamienić na swoje dane.
Aby zmienić ilość graczy na stronie głównej należy otworzyć plik:
inidata.phpznajdź linijkę :
define('ILE_GRACZY_NA_STRONE', 250);i zamień liczbę 250 na taką jaką wolisz
SS:
Klasy dla diablo mod by Onyke:
var $klasy = array( 1 => "Czarodziejka", 2 => "Druid", 3 => "Paladyn", 4 => "Zabojczyni", 5 => "Nekromanta", 6 => "Barbarzynca", 7 => "Ninja", 8 =>"Amazonka", 9 => "Andariel", 10 => "Duriel", 11 => "Mefisto", 12 => "Hefasto", 13 => "Diablo", 14 => "Baal", 15 => "Upadly", 16 => "Imp", 17 => "Izual", 18 => "Skoczek", 19 => "Zniewolony", 20 => "Zgniatacz", 21 => "Pijawka", 22 => "Gigantyczny Pajak", 23 => "Sniegowy Tulacz", 24 => "Griswold", 25 => "Kowal", 26 =>"Demonolog" );
Download:
Załączone pliki
-
Statystyki WWW.rar 3,46 KB 242 Ilość pobrań
-
Statystyki WWW v1.0.rar 33,66 KB 205 Ilość pobrań
-
Statystyki WWW v1.1 FINAL.rar 35,71 KB 656 Ilość pobrań
#124675 [5.8f/5.9l] Ninja odporna na przedmioty Scout 1/X oraz mogąca korzystać z tej...
Napisane przez Vertricus w 10.04.2010 11:21
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
zamień na
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)
#357914 AMX Bans ten sam blad w 1.5.1 i 1.6.1
Napisane przez ShadY.^ w 04.02.2012 10:40
#360699 AMX Bans ten sam blad w 1.5.1 i 1.6.1
Napisane przez Szyfrant w 08.02.2012 18:38
#358397 AMX Bans ten sam blad w 1.5.1 i 1.6.1
Napisane przez Jak się nazwać w 04.02.2012 20:42
#359253 [ROZWIĄZANE] HUD HP ERROR-y w konsoli
Napisane przez DarkGL w 06.02.2012 06:28
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Health Display" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "LeviN" new g_HudSyncObj public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("Health"), "Message_Health") g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj() } public client_connect(id){ set_task(1.0, "hudShow", id, .flags = "b") } public client_disconnect( id ){ remove_task( id ) } public Message_Health(iMsgId, MSG_DEST, id){ if(get_user_health(id) > 255) { set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255) } hudShow( id ); } public hudShow( id ){ if( is_user_alive( id ) ){ set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.93, 2, 0.05, 1000.0, 0.1, 3.0, -1) ShowSyncHudMsg(id, g_HudSyncObj, "HP: %d", get_user_health(id) ) } }
#340062 Moc wyrzucenie broni przeciwnikowi
Napisane przez G[o]Q w 26.12.2011 18:35
macie tutaj wersje diagnostyczną zobaczcie co sie wypisze atakującemu na chacie i napiszcie tutaj
public add_bonus_drop(attacker_id,id) { if(player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) { new los=random_num(1,max(player_b_drop[attacker_id],c_drop[attacker_id])); if (los==1) client_cmd(id, "drop") client_print(attacker_id,print_chat,"szansa 1/%d, los=%d",max(player_b_drop[attacker_id],c_drop[attacker_id]),los); } return PLUGIN_HANDLED }
#256127 Item czy mozna cos takego zrobic
Napisane przez sebul w 05.06.2011 11:34
#255162 recoil przemyslenia
Napisane przez GoldeN w 01.06.2011 20:49
if(no_recoil[id])
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
To do PreThinku.
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
new no_recoil[33];
To do zmiennych globalnych.
Jeżeli gdzieś przypiszesz zmiennej bo_recoil[index] wartość większą niż 0, to będzie no recoil włączony.
#256043 Item czy mozna cos takego zrobic
Napisane przez sebul w 04.06.2011 23:42
Jak dla mnie, dla jednej rzeczy nie opłaca się tego dodawać, ale też może być.Spróbuj tak. Stwórz zmienna zmienna_itemu[33] i ona ustala ile dmg więcej ma mieć gdy będzie się posiadało item.
i co podłożyć w tej linijce za m4a1 aby działało na każdej broni ?
if (player_b_antypal[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && player_class[id] == Paladyn)
#255827 recoil przemyslenia
Napisane przez JLB. Leo w 04.06.2011 14:11
public client_PreThink ( id )
{
if(no_recoil[id])
{
Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}
zamień na
if(no_recoil[id])
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
oraz pod new no_recoil[33] daj
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
#254250 /reset poszczególnych statystyk
Napisane przez sebul w 29.05.2011 20:06
To nie są strony, tylko zmiana nazw opcji, które odpowiadają za przechodzenie pomiędzy stronami.Tak wogóle to po co robisz następne strony skoro to wszystko zmieści się na 1?
Dodaj tak
public reset_skill(id) {
new menu = menu_create("Reset statystyk", "reset_skill_handle");
menu_additem(menu, "Resetuj wszystko");
menu_additem(menu, "Resetuj inteligencje");
menu_additem(menu, "Resetuj sile");
menu_additem(menu, "Resetuj zrecznosc");
menu_additem(menu, "Resetuj zwinnosc");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public reset_skill_handle(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item) {
case 0: {
player_point[id] = (player_lvl[id]-1)*2;
player_intelligence[id] = 0;
player_strength[id] = 0;
player_agility[id] = 0;
player_dextery[id] = 0;
BoostStats(id,player_b_extrastats[id]);
BoostRing(id);
set_speedchange(id);
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110);
}
case 1: {
player_point[id] += player_intelligence[id];
player_intelligence[id] = 0;
}
case 2: {
player_point[id] += player_strength[id];
player_strength[id] = 0;
}
case 3: {
player_point[id] += player_agility[id];
player_agility[id] = 0;
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110);
}
case 4: {
player_point[id] += player_dextery[id];
player_dextery[id] = 0;
set_speedchange(id);
}
}
client_print(id, print_chat, "Reset skill'ow");
if(player_point[id] > 0) skilltree(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Tylko pamiętaj, że to może się bugować z itemami co dodają jakieś staty. Sam mam trochę inaczej, ale ja moda mam trochę zmienionego, a nawet bardzo zmienionego.
#254194 /reset poszczególnych statystyk
Napisane przez Onyke w 29.05.2011 18:59
public reset_skill(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz dzial:", "wybor_resetskill");
menu_additem(menu, "\rResetuje \dInteligencje !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dSile !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dZwinnosc !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dZrecznosc !")
menu_additem(menu, "\dWszystko!")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME,"Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybor_resetskill(id, menu, item)
{
switch(item){
case 0:
{
new Inteligencja = player_intelligence[id]
player_point+=Inteligencja
player_intelligence=0
}
case 1:
{
new Sila = player_strength[id]
player_point+=Sila
player_strength=0
}
case 2:
{
new Zwinnosc = player_agility[id]
player_point+=Zwinnosc
player_agility=0
}
case 3:
{
new Zrecznosc = player_dextery[id]
player_point+=Zrecznosc
player_dextery=0
}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Robiłeś coś z dużej litery, potem pisałeś z małej i jeszcze odmieniałeś.
Tak wogóle to po co robisz następne strony skoro to wszystko zmieści się na 1?
#251215 Szybkość strzelania z broni
Napisane przez GerO w 20.05.2011 16:55
AWP FAMAS SCOUT SG552 G3SG1 GLOCK.
Dodajemy nową zmienną:
Szukamy:
new bool:g_wasducking[MAX+1]
Pod tym dodajemy:
new Weapons[33][2]
Szukamy
pubic CurWeapon
Pod new clip,ammo Dodajemy
new Gun = read_data(2)
new Ammo = read_data(3)
Pod: if (is_user_connected(id)) (w public CurWeapon) Dodajemy:
{
if(Gun==CSW_AWP || Gun==CSW_FAMAS || Gun==CSW_SCOUT || Gun==CSW_SG552 || Gun==CSW_G3SG1 || Gun==CSW_GLOCK18)
return PLUGIN_CONTINUE
if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo
new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;
if(player_class[id]==Nazwa_Klasy)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner2(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Pod public CurWeapon dodajemy:
stock fm_find_ent_by_owner2(index, const classname[], owner, jghgtype = 0)
{
new strtype[11] = "classname", ent = index
switch (jghgtype)
{
case 1: strtype = "target"
case 2: strtype = "targetname"
}
while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner) {}
return ent
}
Jeśli ktoś chce zamiast klasy item to:
Zamieniamy:
{
if(Gun==CSW_AWP || Gun==CSW_FAMAS || Gun==CSW_SCOUT || Gun==CSW_SG552 || Gun==CSW_G3SG1 || Gun==CSW_GLOCK18)
return PLUGIN_CONTINUE
if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo
new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;
if(player_class[id]==Nazwa_Klasy)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner2(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Na:
{
if(Gun==CSW_AWP || Gun==CSW_FAMAS || Gun==CSW_SCOUT || Gun==CSW_SG552 || Gun==CSW_G3SG1 || Gun==CSW_GLOCK18)
return PLUGIN_CONTINUE
if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo
new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;
if(player_item_id[id]==Numer_Itemu)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner2(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Divic
- Regulamin