Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Divic - zdjęcie

Divic

Rejestracja: 25.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2012 19:17
-----

#254089 Szybkość strzelania z broni

Napisane przez Onyke w 29.05.2011 13:51

Taki offtop
@up
Tak:
ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])

Masz w każdym itemie ?
@down
Pytałem ponieważ jak byś miał tak w każdym to lepiej dać
w public award_item
nad
BoostRing(id)
dodać to
ColorChat(0, GREEN,"^x01[www.np adres forum.pl] Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])

I wtedy masz to w każdym itemie bez zbędnego dodawania.
  • +
  • -
  • 1


#253096 Diablomod Exp od 4 osob

Napisane przez 5gram w 26.05.2011 12:44

w .sma wyszukaj linijke : Public_Give_Xp i tam będziesz miał if>>4zablokuj coś takiego to tą 4 zamień na 2 i skompiluj plik w kompilatorze który znajduje się na tym forum :) mam nadzieje że pomogłem :)
  • +
  • -
  • 3


#244375 Ograniczenia w kupywaniu broni

Napisane przez ogieR8 w 01.05.2011 23:54

Paladyn - gdy w rece będzie mieć krowe,deagle lub awp to od razu wyrzuca tą broń
Spoiler


Paladyn - gdy w rece będzie mieć m4a1 lub mp5 to od razu wyrzuca tą broń

Spoiler


Powinno działać.

Pozdrawiam
~ 0g!eR

  • +
  • -
  • 1


#249750 Antymeek pytanie czy tak bedzie dobrze?

Napisane przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 19:10

podalem ci caly kod poprotstu skopiuj i dodaj nowe zmienne.
new player_b_antymeek
new c_antymeeek
  • +
  • -
  • 1


#250137 Antymeek pytanie czy tak bedzie dobrze?

Napisane przez Dalinor w 17.05.2011 06:15

a gdzie to

if (!is_user_alive(a)

angel tez chyba musi byc czekam na wypowiedz kogoś kto mnie upewni w 100%


if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
{
new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1)

if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
if(player_b_antymeek[a] > 0 || c_antymeek[a] > 0)
return PLUGIN_HANDLED;
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}
}


Tutaj.
  • +
  • -
  • 1


#249740 Zmiana koloru totemu

Napisane przez FreZZy w 15.05.2011 19:00

ColorSchemer - Online Color Scheme Generator


#249745 Item Poison

Napisane przez FreZZy w 15.05.2011 19:04

new Float:obrazenia

zamień na
new obrazenia



#249606 Zmiana koloru totemu

Napisane przez FreZZy w 15.05.2011 14:16

jest

w funkcji od totemu odpowiada za to bodajże ta linijka

set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 250,150,0, kRenderFxNone, 255 )


3 liczby po środku to wartości koloru w rgb


#247710 Item który widzi niewidzialnych

Napisane przez GoldeN w 09.05.2011 11:46

Funkcję fwAddToFullPack wkleić na sam dół, do plugin_init dodać rejestr tej funkcji i opis zmienić na:

if (item_widzi_niewidzilnych[id]) 
add(itemEffect,199,"Widzisz wszystkich niewidzialnych<br>")


No i w reset_item_skills wyzerować.


#247715 Item który widzi niewidzialnych

Napisane przez GoldeN w 09.05.2011 12:15

register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) do plugin init. :F


A co napisałem, client_connect czy reset_item_skills?


#247062 Item który widzi niewidzialnych

Napisane przez GoldeN w 07.05.2011 18:27

public plugin_init() register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(item_widzi_niewidzialnych[host] == 1)
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}


Ja mam tak i mi działa.


#247487 Plugin z ustawieniami (ex interp, rate. clupdat..)

Napisane przez góruś w 08.05.2011 17:29


#include <amxmodx>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Wymuszacz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Rafal_94"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(40.0, "wymus", _, _, _, "b")
set_task(50.0, "info", _, _, _, "a", 1)
}
public wymus()
client_cmd(0, "rate 25000;wait;cl_updaterate 100;wait;cl_forwardspeed 400;wait;cl_backspeed 400")
public info()
ColorChat(0, GREEN, "[Twoja siec.pl] ^x01 Twoje wartosci rate, cl_updaterate, cl_forwarspeed, cl_backspeed ulegly zmianie!")

  • +
  • -
  • 1


#247102 Plugin z ustawieniami (ex interp, rate. clupdat..)

Napisane przez Rafal_94 w 07.05.2011 19:36

#include <amxmodx>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Wymuszacz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Rafal_94"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(40.0, "wymus", _, _, _, "b")
set_task(50.0, "info", _, _, _, "a", 1)
}
public wymus()
client_cmd(0, "rate 25000;wait;cl_updaterate 100;wait;cl_forwardspeed 400;wait;cl_backspeed 400")
public info()
ColorChat(0, GREEN, [Twoja siec.pl] ^x01 Twoje wartosci rate, cl_updaterate, cl_forwarspeed, cl_backspeed ulegly zmianie!")


tyle że tutaj ten równie dobrze może interp wymuszać nawet co 2 sekundy
ten jest że co 40sek czyli może zagrać ok 20sekund rundy na innym interpie ale tak to już działa
najprostsze rozwiązania najlepsze
  • +
  • -
  • 1


#246339 Plugin z ustawieniami (ex interp, rate. clupdat..)

Napisane przez góruś w 06.05.2011 12:44

wybieranie interpu(i ustawianie ratow)i wymuszanie co 15 sec

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "interp"
#define VERSION "1.3"
#define AUTHOR "gorus"

new interp[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
set_task(15.0, "interpc", _, _, _, "b")
}
public client_disconnect(id)
interp[id] = 0;

public client_connect(id)
interp[id] = 0;

public menu_displayer(id){
new menu = menu_create("Wybierz interp", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Interp - 0.01", "1", 0)
menu_additem(menu, "Interp - 0.02", "2", 0)
menu_additem(menu, "Interp - 0.03", "3", 0)
menu_additem(menu, "Interp - 0.04", "4", 0)
menu_additem(menu, "Interp - 0.05", "5", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:{
client_cmd(id, "rate 25000")
client_cmd(id, "cl_rate 20000")
client_cmd(id, "cl_updaterate 100")
client_cmd(id, "cl_cmdrate 100")
client_cmd(id, "cl_cmdbackup 2")
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
interp[id] = 1
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:{
client_cmd(id, "rate 22000")
client_cmd(id, "cl_rate 17000")
client_cmd(id, "cl_updaterate 90")
client_cmd(id, "cl_cmdrate 90")
client_cmd(id, "cl_cmdbackup 2")
client_cmd(id, "ex_interp 0.02")
interp[id] = 2
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
client_cmd(id, "rate 19000")
client_cmd(id, "cl_rate 14000")
client_cmd(id, "cl_updaterate 80")
client_cmd(id, "cl_cmdrate 80")
client_cmd(id, "cl_cmdbackup 1")
client_cmd(id, "ex_interp 0.03")
interp[id] = 3
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
client_cmd(id, "rate 16000")
client_cmd(id, "cl_rate 11000")
client_cmd(id, "cl_updaterate 70")
client_cmd(id, "cl_cmdrate 70")
client_cmd(id, "cl_cmdbackup 1")
client_cmd(id, "ex_interp 0.04")
interp[id] = 4
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
client_cmd(id, "rate 13000")
client_cmd(id, "cl_rate 9000")
client_cmd(id, "cl_updaterate 60")
client_cmd(id, "cl_cmdrate 60")
client_cmd(id, "cl_cmdbackup 0")
client_cmd(id, "ex_interp 0.05")
interp[id] = 5
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public interpc()
{
new players[32],count;
get_players(players,count)
for (new i = 1; i <= count; i++)
{
if(interp[i] == 0)
menu_displayer(i)
else if(interp[i] == 1)
client_cmd(i, "ex_interp 0.01")
else if(interp[i] == 2)
client_cmd(i, "ex_interp 0.02")
else if(interp[i] == 3)
client_cmd(i, "ex_interp 0.03")
else if(interp[i] == 4)
client_cmd(i, "ex_interp 0.04")
else if(interp[i] == 5)
client_cmd(i, "ex_interp 0.05")
}
}

  • +
  • -
  • 1


#246645 Plugin z ustawieniami (ex interp, rate. clupdat..)

Napisane przez DarkGL w 07.05.2011 00:16

@up będzie działał , jeśli nie wiesz jak coś działa to się nie wypowiadaj

zamiast
client_cmd(0, "rate 25000 ; cl_updaterate 100 ; cl_forwardspeed 400 ; cl_backspeed 400")

daj
client_cmd(0, "rate 25000;wait;cl_updaterate 100;wait;cl_forwardspeed 400;wait;cl_backspeed 400")
  • +
  • -
  • 1