Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

/reset poszczególnych statystyk


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2011 15:13

Witam jak zrobić aby po wpisaniu /reset wyskoczyło na menu tego typu:

Reset:
1: Inteligencja
2: Sila
3: Zwinnosc
4: Zrecznosc
5: Wszystko


9: Wstecz

Może ktoś pomóc...
  • +
  • -
  • 0

#2 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 03.05.2011 11:14

latwe pisz do mnie na gg to ci zrobie

#3 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 21:56

odświeżam pomoże ktoś ?
  • +
  • -
  • 0

#4 alien123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.05.2011 15:55

Daj sma to postaram ci to zrobić
  • +
  • -
  • 0

#5 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 16.05.2011 20:21

public lazienka(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz dzial:", "jak_to_zamknieta");

menu_additem(menu, "\rResetuje \dInteligencje !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dSile !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dZwinnosc !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dZrecznosc !")
menu_additem(menu, "\dWszystko!")

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME,"Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}


public jak_to_zamknieta(id, menu, item)
{
switch(item){
case 0:
{
//zerujesz inte
}
case 1:
{
//sile
}
case 2:
{
//zwinnosc
}
case 3:
{
//zrecznosc
}
case 4:
{
//wszystko
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 16.05.2011 22:21

KariiO nie zapomniałeś o czymś ?. Wyzerowanie statystyk nie wystarczy... trzeba graczowi zwrócić punkty do przydzielenia, więc nowej bez zmiennej, wyczytania od gracza ilości statystyki, aby potem punkty do rozdania+=ze zresetowanej statystyki zwrócić. Bez tego się chyba nie obejdzie - tak mi się wydaje.

Pozdrawiam
~ ogieR-


Przykład na siłę:

Spoiler


Wydaję mi się, że takie coś jest dobre :P W sensie.. Jak sila=0, to doda punktom 0 siły :/ Trzeba dać w tasku, że najpierw ma dać tyle ile ma siły (AKTUALNIE), a dopiero potem wyzerować ?. tak mi się teraz wydaję, obmyślam to ;d

Użytkownik ogieR- edytował ten post 16.05.2011 22:28

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#7 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.05.2011 18:51

dalem cos takeigo
ublic reset_skill(id)
{
        new menu = menu_create("Wybierz dzial:", "wybor_resetskill");
        
        menu_additem(menu, "\rResetuje \dInteligencje !")
        menu_additem(menu, "\rResetuje \dSile !")
        menu_additem(menu, "\rResetuje \dZwinnosc !")
        menu_additem(menu, "\rResetuje \dZrecznosc !")
        menu_additem(menu, "\dWszystko!")
        
        menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME,"Wyjdz");
        menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
        menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
        
        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
        
        menu_display(id, menu, 0);
        return PLUGIN_HANDLED;
}


public wybor_resetskill(id, menu, item)
{
        switch(item){
                case 0:
                {
					new Inteligencja = player_intelligence[id]
					player_point+=inteligencje
					player_intelligence=0
                }
                case 1:
                {
					new Sila = player_strength[id]
					player_point+=sile
					player_strength=0
                }
                case 2:
                {
					new Zwinnosc = player_agility[id]
					player_point+=zwinnosc
					player_agility=0
                }
                case 3:
                {
					new Zrecznosc = player_dextery[id]
					player_point+=zrecznosc
					player_dextery=0
                }
                case 4:
		{	
					client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
					player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
					player_intelligence[id] = 0
					player_strength[id] = 0 
					player_agility[id] = 0
					player_dextery[id] = 0 
					BoostRing(id)
					BoostStats(id,player_b_extrastats[id])

					skilltree(id)
					set_speedchange(id)
					player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110)
		}
        }
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
}
i niemoge skompilowac
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Array assignment must be simple assignment on line 1295
Error: Undefined symbol "inteligencje" on line 1295
Error: Array must be indexed (variable "player_intelligence") on line 1296
Error: Array assignment must be simple assignment on line 1301
Error: Undefined symbol "sile" on line 1301
Error: Array must be indexed (variable "player_strength") on line 1302
Error: Array assignment must be simple assignment on line 1307
Error: Undefined symbol "zwinnosc" on line 1307
Error: Array must be indexed (variable "player_agility") on line 1308
Error: Array assignment must be simple assignment on line 1313
Error: Undefined symbol "zrecznosc" on line 1313
Error: Array must be indexed (variable "player_dextery") on line 1314
Warning: Loose indentation on line 1560
Warning: Function "CurWeapon" should return a value on line 1663
Error: Duplicate "case" label (value 122) on line 4515

13 Errors.
Could not locate output file F:\Mody\AMXX_Studio_1.4.3_final\DMMCFSHplus_szybkie strzelanie2.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#8 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 29.05.2011 18:59

Jeśli wogóle to co podałeś będzie działać (nie mam czasu na sprawdzanie) to
public reset_skill(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz dzial:", "wybor_resetskill");

menu_additem(menu, "\rResetuje \dInteligencje !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dSile !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dZwinnosc !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dZrecznosc !")
menu_additem(menu, "\dWszystko!")

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME,"Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}


public wybor_resetskill(id, menu, item)
{
switch(item){
case 0:
{
new Inteligencja = player_intelligence[id]
player_point+=Inteligencja
player_intelligence=0
}
case 1:
{
new Sila = player_strength[id]
player_point+=Sila
player_strength=0
}
case 2:
{
new Zwinnosc = player_agility[id]
player_point+=Zwinnosc
player_agility=0
}
case 3:
{
new Zrecznosc = player_dextery[id]
player_point+=Zrecznosc
player_dextery=0
}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])

skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Robiłeś coś z dużej litery, potem pisałeś z małej i jeszcze odmieniałeś.
Tak wogóle to po co robisz następne strony skoro to wszystko zmieści się na 1?

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 29.05.2011 19:01

  • +
  • -
  • 1

#9 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.05.2011 19:44

Kariio mi tak dal :P
  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.05.2011 20:06

Tak wgl to po co robisz następne strony skoro to wszystko zmieści się na 1?

To nie są strony, tylko zmiana nazw opcji, które odpowiadają za przechodzenie pomiędzy stronami.

Dodaj tak
public reset_skill(id) {
new menu = menu_create("Reset statystyk", "reset_skill_handle");

menu_additem(menu, "Resetuj wszystko");
menu_additem(menu, "Resetuj inteligencje");
menu_additem(menu, "Resetuj sile");
menu_additem(menu, "Resetuj zrecznosc");
menu_additem(menu, "Resetuj zwinnosc");

menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public reset_skill_handle(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item) {
case 0: {
player_point[id] = (player_lvl[id]-1)*2;
player_intelligence[id] = 0;
player_strength[id] = 0;
player_agility[id] = 0;
player_dextery[id] = 0;
BoostStats(id,player_b_extrastats[id]);
BoostRing(id);
set_speedchange(id);
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110);
}
case 1: {
player_point[id] += player_intelligence[id];
player_intelligence[id] = 0;
}
case 2: {
player_point[id] += player_strength[id];
player_strength[id] = 0;
}
case 3: {
player_point[id] += player_agility[id];
player_agility[id] = 0;
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110);
}
case 4: {
player_point[id] += player_dextery[id];
player_dextery[id] = 0;
set_speedchange(id);
}
}
client_print(id, print_chat, "Reset skill'ow");
if(player_point[id] > 0) skilltree(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Tylko pamiętaj, że to może się bugować z itemami co dodają jakieś staty. Sam mam trochę inaczej, ale ja moda mam trochę zmienionego, a nawet bardzo zmienionego.

Użytkownik sebul edytował ten post 29.05.2011 20:07

  • +
  • -
  • 2
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#11 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.05.2011 20:19

tzn sebul jak teraz wpisywalem reset bez tego menu to dodatki z itemow nie były resetowane co mi sie podobało a z tym zobaczę może będzie dobrze ...
  • +
  • -
  • 0

#12 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.05.2011 20:37

Chodziło mi o ten item co dodaje ileś tam pkt do wszystkich statów, jeśli będziesz miał ten item i zresetujesz powiedzmy tylko siłę, to już Ci nie doda do tej siły tych dodatkowych pkt.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#13 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.05.2011 21:31

aha czyli trzeba by znowu dodać coś typu ze dodaje od nowa statystyki co runde?
  • +
  • -
  • 0

#14 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.05.2011 21:55

Też nie bardzo... Bo wtedy zwiększając ten stat, który wyzerowaliśmy, inne staty także się zwiększą.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#15 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.05.2011 22:06

a resetowanie i dodawanie statystyk co rundę
żeby sprawdzało kiedy runda sie kończy i odejmowało statystyki dawane przez item i na początek rundy żeby znowu dodawało :S juz sam nie wiem
  • +
  • -
  • 0

#16 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 30.05.2011 19:41

trzebaby zrobić item który dodaje staty w jakiejś funkcji, która jest wywoływana bezpośrednio w skilltree i tam punkty z itemka zamieniają się na punkty statystyk...

#17 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 31.05.2011 20:45

Dałem prowizoryczną wersję...Się dziwisz że nie działa jak nawet dałem w poszczególnych opcjach tylko komentarze...
  • +
  • -
  • 0

#18 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.06.2011 12:09

no to jak możesz podaj konkretny kod który działa ...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych