Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Divic - zdjęcie

Divic

Rejestracja: 25.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2012 19:17
-----

#246657 Plugin z ustawieniami (ex interp, rate. clupdat..)

Napisane przez Leihto w 07.05.2011 01:51

Cvary
amx_g24_interp - Jaki interp ma byc ustawiony 
amx_g24_rate - Jakie rate ma byc ustawione 
amx_g24_updaterate - Jakie cl_updaterate ma byc ustawione 
amx_g24_clrate - Jakie cl_rate ma byc ustawione 
amx_g24_cmdbackup - Jakie cl_cmdbackup ma byc ustawione 
amx_g24_prefix - Jaki prefix ma sie wyswietlac po wymuszeniu

Wymagania:
hamsandwich

Wersja v.0.5b - Testowana na moim serwerze i dziala bez zarzutu ;) - 0 skarg :] Wiec jest gut

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#246912 Plugin z ustawieniami (ex interp, rate. clupdat..)

Napisane przez Rafal_94 w 07.05.2011 14:11

0 to wszyscy gracze są :)
może być tak a może być id
tak robie i zawsze cacy działa

troche nie rozumiem tych pytań czy aby na pewno - jeśli nie masz serwa na didacted server wlaczasz to, jak masz to na serwa wgrywasz i ogladasz :)
ex_interp można łatwo bo wpiszesz ex_interp i pokazuje ci twoja wartosc, raz wymusisz a po chwili wpisujesz samo ex_interp i co sie wyswietli taka jest wartosc :P

czyli ogólnie biorąc:

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Wymuszacz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Rafal_94"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(10.0, "wymus", _, _, _, "b")
}
public wymus()
client_cmd(0, "rate 25000;wait;cl_updaterate 100;wait;cl_forwardspeed 400;wait;cl_backspeed 400")


divic - taka zmiana jak ty dałeś nie zadziała gdyż brakuje klamry ( public wymus() client_cmd(0, "rate 25000 ; cl_updaterate 100 ; cl_forwardspeed 400 ; cl_backspeed 400") )
jedynie tak jak ja dałem może być lub:

public wymus() {
client_cmd(0, "rate 25000 ; cl_updaterate 100 ; cl_forwardspeed 400 ; cl_backspeed 400")
}


@DarkGL nie trzeba waitów bo to w 1 linii idzie po ; , sprawdz w swojej konsoli w cs :)
chyba że to jakoś zamulić słabsze kompy może(wątpie) to wait jest przydatny
  • +
  • -
  • 1


#242182 Lustrzany Pocisk Ograniczenia

Napisane przez FreZZy w 26.04.2011 18:58

czyli chcesz żeby za jedno naładowaie noża, robił się 1 pocisk, naraz można ich tylko 2, a w całej rundzie, można 5 razy naładować te 2 pociski tak?

new limit[33]


case Najemnik:
{
limit[id]++
if(limit[id]<=10)
{
lustrzany_pocisk[id]++
if(lustrzany_pocisk[id]>2)
{
lustrzany_pocisk[id]=2
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanego pancerza to 2")
}
else if(lustrzany_pocisk[id]==2)
show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzały",lustrzany_pocisk[id])
else
show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzał",lustrzany_pocisk[id])
}
else
show_hudmessage(id, "W tej rundzie wykorzystales maksymalna ilosc lustrzanych odbic! (10)")
}



i w public RoundStart:

limit[i]=0



------------------------------

masz 10 pocisków na runde, ale na raz możesz załadować tylko 2 (potem możesz znowu 2, znowu, i tak 5 razy - lub 10 razy po jednym)

Dodano 26 kwiecień 2011 - 18:59:

I jak zrobić żebym otrzymywał obrażenia na pancerzach wraz z klasa która mnie atakuje?


pokaż kod swojego lustrzanego pocisku


#242088 Leczenie na nożu

Napisane przez master245 w 26.04.2011 15:38

{
show_hudmessage(id, "Odnowiles sobie % HP",player_b_hpitem[id])
change_health(id, 300, id, "")
}
znajdz:
else if(player_class[id] == Zabojczyni) time_delay*=2.0


i pod dodaj


else if(player_class[id] == Twoja klasa) time_delay*=x

gdzie x to nie wiem ile zeby było 40 sek ;] To bedzie dlugosc ladowania noza ;]


#241625 MOC Teleportu PPM

Napisane przez Stachuu :D ?? w 25.04.2011 18:58

teleport

new czas[33]


w
public client_PreThink ( id )


if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && player_class[id]==xxx &&  !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id)) 
	{			
		if (on_knife[id])
		{
			if (halflife_time()- czas[id] <= 25) return PLUGIN_HANDLED		
			czas[id] = floatround(halflife_time())+ player_intelligence[id]/5
			UTIL_Teleport(id,450+10*player_intelligence[id])
			client_cmd(id, "spk diablosound/teleport.wav")
		}
	}

  • +
  • -
  • 2


#241247 Problem z Frakcjami Bohaterowie Premium

Napisane przez glut w 25.04.2011 05:31

INSERT IGNORE INTO dbmod_tablet (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, 9, 1, 1 FROM dbmod_tablet GROUP BY nick HAVING MAX(klasa)<9;

INSERT IGNORE INTO dbmod_tablet (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, 10, 1, 1 FROM dbmod_tablet GROUP BY nick HAVING MAX(klasa)<10;

Musisz zrobić zapytania do sql :D

w 2 miejscach gdzie jest dbmod_tablet wpisz nazwe tabeli twojego diablomoda :D

pisz gg 11655401 jakbyś nie mógł sobie poradzić to ci chętnie pomogę :D
  • +
  • -
  • 1


#241122 Problem z Frakcjami Bohaterowie Premium

Napisane przez glut w 24.04.2011 19:35

spróbój

zamiast tego

new Race[11] = { "None","Czarodziejka","Druid","Paladyn","Zabojczyni","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Amazonka","Fiszu","Premium2" }

to

new Race[11][18] = { "None", "Czarodziejka", "Druid", "Paladyn", "Zabojczyni", "Nekromanta", "Barbarzynca", "Ninja", "Amazonka", "Fiszu", "Premium2" }

  • +
  • -
  • 1


#235497 Item na pieniadze

Napisane przez ogieR8 w 11.04.2011 13:45

Powinien działać ;) A jak nie to napisz co w mojej wersji 'itemu' było nie tak to to poprawię, jakieś ewentualne błędy czy coś.

Ten kod daje danej klasie +300$ co rundę.

Spoiler


Pozdrawiam
~ ogieR-

  • +
  • -
  • 2


#235566 Item na pieniadze

Napisane przez KariiO w 11.04.2011 16:19

reset items skills:
kasaitem[id]=0
Znajdź:
if (player_b_firetotem[id] > 0)
	{
		num_to_str(player_b_firetotem[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,699,"Uzyj tego przedmiotu, zeby polozyc eksplodujacy totem na ziemie. Totem wybuchnie po 7 sekundach. I zapali osoby w zasiegu ")
		add(itemEffect,699,TempSkill)
	}
Dodaj pod:
if (kasaitem[id] > 0)
	{

		add(itemEffect,699,"Dostajesz dodatkowo ")
		add(itemEffect,699,TempSkill)
		add(itemEffect,699," $ na start!")
	}

  • +
  • -
  • 1


#233634 ZONK item

Napisane przez ogieR8 w 05.04.2011 18:16

1. Zabiera tyle kasy ile się ma:
Spoiler


2. Zabiera 50% kasy jakiej się ma:
Spoiler



Wydaje mi się, że powinno działać.

Pozdrawiam
~ ogieR-

  • +
  • -
  • 1


#233664 ZONK item

Napisane przez KariiO w 05.04.2011 19:37

OMG jak już JA mu pomagam to widocznie TY nie musisz a co najmniej podbierać to co JA napisałem...
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-cs_get_user_money(id))
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-cs_get_user_money(id)/2)

  • +
  • -
  • 1


#233540 ZONK item

Napisane przez KariiO w 05.04.2011 15:06

pech[33]

reset items skills:
pech[id]=0

W przedmiocie:
pech[id]=ILE_ODEJMOWAĆ_KASY?
new ilosckasy = cs_set_user_money(id)
if(ilosckasy > pech[id]) (cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-pech[id])

W roundstart jeżeli chcesz żeby odejmowało co rundę to:
if(pech[i]>0)
{
new ilosckasy = cs_set_user_money(i)
if(ilosckasy > pech[i]) (cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i)-pech[i])
}

  • +
  • -
  • 1


#233597 Easy End Round Sounds

Napisane przez kasza w 05.04.2011 17:09

Easy End Round Sounds - Gra na koniec rundy.
  • +
  • -
  • 1


#230887 Niewiem zabardzo o co chodzi

Napisane przez Misiaczek ;c w 28.03.2011 13:31

Witam chciałem zrobi TP+BF2 na serwer ale napotykam kilka przeszkód
Konkretnie chodzi mi o [BattleField2] Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.0.5 - AMXX.pl: Support AMX Mod X

1. Jak to skompilować *.sma bf-a2 przenoszę folder bf2 do AMXX_Studio_1.4.3_final i nadal nie mogę skompilować
2. Robiłem diablo mody i tam się wpisywało sql do bazy msql żeby zapisywało lvl a w bf2 jak to działa
3. Gdzie się zapasują zdobyte rangi i odznaki?
4. Coś jeszcze powinienem wiedzieć ?


1. przenies bf2rank.sma na compile.exe i ci skompiluje xD
2. nVault (standardowo), lecz można zapis na sql włączyć :)

// Uncomment to use MySQL instead of the default nVault saving
//#define SQL

3. Baza Danych albo data w amxx ;)
4. Nje ;P
  • +
  • -
  • 1


#230869 Niewiem zabardzo o co chodzi

Napisane przez ONeH!T w 28.03.2011 10:18

2. BF2 zapisuje rangi i odznaki na Nvault.


Oczywiście możesz sobie nazwe pliku w którym ma Ci zapisywać.

3. Zapisują się w cstrike/addons/amxmodx/data/vault/.


Tego Nie możesz zedytować Zawsze się tam bedzie zapisywac
  • +
  • -
  • 1