Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

recoil przemyslenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.06.2011 20:36

Rozkminiam ten temat i:
Item No Recoil. - AMXX.pl: Support AMX Mod X

robiac po patencie Darka (bedzie dzialac prawidlowo?)
nie wiem dzie zrobic ta zmienna g_angle
  • +
  • -
  • 0

#2 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 01.06.2011 20:49

if(no_recoil[id])
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);


To do PreThinku.

new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
new no_recoil[33];


To do zmiennych globalnych.

Jeżeli gdzieś przypiszesz zmiennej bo_recoil[index] wartość większą niż 0, to będzie no recoil włączony.

#3 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.06.2011 13:42

mam takie błedy
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Label name "Float" shadows tag name on line 1913
Error: Invalid subscript (not an array or too many subscripts): "g_angle" on line 1913
Warning: Expression has no effect on line 1913
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 1913
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1913
Error: Too many error messages on one line on line 1913

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file F:\Mody\AMXX_Studio_1.4.3_final\DMMCFSHplus.amx (compile failed).

nie kminie już mam w prethinku

public client_PreThink ( id ) 
{
	if(no_recoil[id])
	{
		Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
		set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
	}
        if......

nowa zmienna
pod
new player_b_eye[33] = 1
zmienna
new no_recoil[33]

case
case 120:
		{
			player_item_name[id] = "No Recoil"
			player_item_id[id] = rannum
			no_recoil[id]=1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoje bronie nie maja rozrzutu",player_item_name[id]) 
		}

Użytkownik Divic edytował ten post 04.06.2011 13:47

  • +
  • -
  • 0

#4 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 04.06.2011 14:11

public client_PreThink ( id ) 
{
if(no_recoil[id])
{
Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}


zamień na

if(no_recoil[id])
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);


oraz pod new no_recoil[33] daj

new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}


#5 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.06.2011 16:57

działa dzięki
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych