Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Szybkość strzelania z broni

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 20.05.2011 16:55

*
Popularny

Witam. Dzisiaj pokażę wam jak dodać do klasy zmienną szybkość strzelania z broni oprócz:
AWP FAMAS SCOUT SG552 G3SG1 GLOCK.

Dodajemy nową zmienną:
Szukamy:

new bool:g_wasducking[MAX+1]

Pod tym dodajemy:
new Weapons[33][2]

Szukamy
pubic CurWeapon

Pod new clip,ammo Dodajemy

new Gun = read_data(2)
new Ammo = read_data(3)

Pod: if (is_user_connected(id)) (w public CurWeapon) Dodajemy:
		{        
if(Gun==CSW_AWP || Gun==CSW_FAMAS || Gun==CSW_SCOUT || Gun==CSW_SG552 || Gun==CSW_G3SG1 || Gun==CSW_GLOCK18)
return PLUGIN_CONTINUE

if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo

new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;

if(player_class[id]==Nazwa_Klasy)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner2(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)

}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Pod public CurWeapon dodajemy:
stock fm_find_ent_by_owner2(index, const classname[], owner, jghgtype = 0)
{
new strtype[11] = "classname", ent = index
switch (jghgtype)
{
case 1: strtype = "target"
case 2: strtype = "targetname"
}

while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner) {}

return ent
}


Jeśli ktoś chce zamiast klasy item to:

Zamieniamy:
		{        
if(Gun==CSW_AWP || Gun==CSW_FAMAS || Gun==CSW_SCOUT || Gun==CSW_SG552 || Gun==CSW_G3SG1 || Gun==CSW_GLOCK18)
return PLUGIN_CONTINUE

if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo

new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;

if(player_class[id]==Nazwa_Klasy)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner2(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)

}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

Na:
		{        
if(Gun==CSW_AWP || Gun==CSW_FAMAS || Gun==CSW_SCOUT || Gun==CSW_SG552 || Gun==CSW_G3SG1 || Gun==CSW_GLOCK18)
return PLUGIN_CONTINUE

if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo

new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;

if(player_item_id[id]==Numer_Itemu)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner2(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)

}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


#2 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 21.05.2011 09:06

Działa lecz mam 1 warning :
C:\Documents and Settings\Admin\Moje dokumenty\Pobieranie\pstudio-0.8.3\temp981.sma(1340) : warning 209: function "CurWeapon" should return a value
co moze to powodowac

Użytkownik Aard edytował ten post 21.05.2011 09:17

  • +
  • -
  • 0

#3 GerO

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 21.05.2011 10:01

Dopisz na końcu CurWeapon

return PLUGIN_CONTINUE


#4 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 21.05.2011 10:07

Dzięki teraz 0 warningów :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2011 12:51

hmm a na powiedzmy item jak to przerzucić ;>
  • +
  • -
  • 0

#6 GerO

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 21.05.2011 12:56

                {        
if(Gun==CSW_AWP || Gun==CSW_FAMAS || Gun==CSW_SCOUT || Gun==CSW_SG552 || Gun==CSW_G3SG1 || Gun==CSW_GLOCK18)
return PLUGIN_CONTINUE

if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo

new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;

if(player_item_id[id]==Numer_Itemu)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner2(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)

}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


#7 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.05.2011 13:48

GerO
czyli ze robię coś takiego:

case 123:
		{
			player_item_name[id] = "Szybki pocisk"
			player_item_id[id] = rannum
			item_durability[id] =random_num(20,45)
			ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Strzelasz szybciej z wiekszosci broni",player_item_name[id])
		}


a tu dac
if(player_item_id[id]==123)

i item będzie działał?

Użytkownik Divic edytował ten post 29.05.2011 13:48

  • +
  • -
  • 0

#8 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 29.05.2011 13:51

Taki offtop
@up
Tak:
ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])

Masz w każdym itemie ?
@down
Pytałem ponieważ jak byś miał tak w każdym to lepiej dać
w public award_item
nad
BoostRing(id)
dodać to
ColorChat(0, GREEN,"^x01[www.np adres forum.pl] Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])

I wtedy masz to w każdym itemie bez zbędnego dodawania.

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 29.05.2011 14:51

  • +
  • -
  • 1

#9 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.05.2011 14:32

nie w kilkunastu tylko czemu?

aha dzięki będę wiedział na przyszłość :)

Użytkownik Divic edytował ten post 29.05.2011 17:44

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych