Pisane na szybko. Powinno być Ok.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Agent
Rejestracja: 13.08.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.05.2018 19:00
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 195
- Odwiedzin: 6 698
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 44 lat
- Urodziny: Styczeń 1, 1980
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Agent nie posiada znajomych
#217463 Przerobienie modelu vipa
Napisane przez Agent w 20.02.2011 01:15
Pisane na szybko. Powinno być Ok.
#217459 Longjump dla zombie
Napisane przez Agent w 20.02.2011 00:41
#212872 Zombie Plague funkcja bindująca
Napisane przez Agent w 04.02.2011 22:37
#212810 Zombie Plague funkcja bindująca
Napisane przez Agent w 04.02.2011 19:39
Bindy:
bind p "+setlaser" //zakładanie na P
bind o "+setlaser" //zakładanie na O
bind p "+dellaser" //zdejmowanie na P
bind o "+dellaser" //zdejmowanie na O
#212805 Zombie Plague funkcja bindująca
Napisane przez Agent w 04.02.2011 19:21
#212558 Procentowe HP
Napisane przez Agent w 03.02.2011 23:28
50 HP - X
100HP*X= 50HP*100%
X=50%
100% - 1
50% - 0,5 = 1/2
A jako iż to diablo 100% odczytujemy na początku rundy po załadowaniu klasy (czyli moce, lvl, Hp, itp).
Następnie przy obrażeniach sprawdzamy czy ilość Hp wynosi początkowe/2.
Np. [pseudokod] -> nie pamiętam kodu diablo (a nie mam zbytnio jak sprawdzić teraz) tak więc ogólnie napiszę. Mam nadzieje, że się przyda
new zycie[33] //tablica w sekcji globalnej public start() [petla for] { zycie[id]=set_user_health(id, lvl*jakis_mnoznik_diablo) // szukamy czegoś gdzie jest ustawiane HP i o ile nie jest to w tablicy zapisywane to sami zapisujemy } public damage(victim,attacker,itd) { //gdy juz utracimy HP sprawdzamy ile mamy zycia if(get_user_health(id))<=zycie[id]/2) // jezlei utracislismy 50% hp lub wiecej wykonaj { //kod funkcj, ktora ma cos robic } }
#210807 Konkurs
Napisane przez Agent w 29.01.2011 21:23
Zobacz jaki jest efekt, czy działa.
Załączone pliki
-
konkurs.sma 6,92 KB 36 Ilość pobrań
konkurs.amxx
#210356 Zombie- Problem z postaciami
Napisane przez Agent w 28.01.2011 17:50
#210136 couldn't open cs_dust.wad- BŁĄD
Napisane przez Agent w 28.01.2011 02:32
#210096 Przerobienie bullet damage
Napisane przez Agent w 27.01.2011 21:50
// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also.
#define DAMAGE_RECIEVED
#include <amxmodx>
//new g_MsgSync
#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
//g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}
public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id)
#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
//#else
//if ( is_user_connected(attacker) )
//{
//new damage = read_data(2)
#endif
//set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
//ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}
#209624 Dźwięk przy wejsciu w /rune
Napisane przez Agent w 26.01.2011 16:07
Jak zrobić aby po wejsciu w np. /rune był jakis dźwięk ?
1. W funkcji, która jest wywoływana przez komendę say /rune umieszczamy kod do odtworzenia dźwięku ;] np. dla wav pliku:
client_cmd(killer, "spk serwer/rune/menu.wav")2. W precache musisz zainicjować pobieranie jeżeli to nie jest domyślny dźwięk. Np.
public plugin_precache() { precache_sound("serwer/rune/menu.wav") }
#209425 Podmiana modeli w vipie.
Napisane przez Agent w 25.01.2011 23:09
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN_NAME "vipas"
#define PLUGIN_AUTHOR "Kukulis"
#define PLUGIN_VERSION "0.1"
static const COLOR[] = "^x04"
static const CONTACT[] = ""
new maxplayers
new gmsgSayText
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_AUTHOR, PLUGIN_VERSION);
register_event("ResetHUD","event_reset_hud","be");
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
register_clcmd("say /vip","admin_motd",0,"- Shows the MOTD.")
register_clcmd("say", "handle_say")
register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
maxplayers = get_maxplayers()
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/tinkywinky/tinkywinky.mdl")
precache_model("models/player/tinkywinky/tinkywinkyT.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public resetModel(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "tinkywinky")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "tinkywinky")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public event_reset_hud(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
client_print(id, print_chat, "[VIP] Write /vip To see the VIP privileges.")
if(!access(id,ADMIN_CVAR))
return PLUGIN_CONTINUE;
set_task(1.0,"give_stuff",id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public admin_motd(id,level,cid) {
if (!cmd_access(id,level,cid,1))
return PLUGIN_CONTINUE
show_motd(id,"vip.txt","VIP by Kukulis")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public give_stuff(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
fm_give_item(id, "item_assaultsuit");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 500);
set_user_gravity (id, 0.70);
}
public handle_say(id)
{
new said[192]
read_args(said,192)
if(( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1) || contain(said, "/vips") != -1)
set_task(0.1,"print_viplist", id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public print_viplist(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new contactinfo[256], contact[112]
new id, count, x, len
for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
len = format(message, 255, "%s Online VIP: ",COLOR)
if(count > 0) {
for(x = 0 ; x < count ; x++) {
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 ) {
print_message(user, message)
len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
}
}
print_message(user, message)
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "No online VIP.")
print_message(user, message)
}
get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
if(contact[0]) {
format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact)
print_message(user, contactinfo)
}
}
print_message(id, msg[])
{
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}
WAŻNE. model wrzcuasz do cstrike/models/player/tinkywinky
czyli struktura wygląda:
cstrike/models/player/tinkywinky/tinkywinky.mdl
cstrike/models/player/tinkywinky/tinkywinkyT.mdl
#209275 Plugiz zakaz amiany nicku + kick
Napisane przez Agent w 25.01.2011 18:08
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_plugin("Blokada zmiany nicku","1.0","grankee") register_message(get_user_msgid("SayText"), "message") } public message() { new arg[32] get_msg_arg_string(2, arg, 31) if(containi(arg,"name")!=-1) { return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } public client_infochanged(id) { new newname[32],oldname[32] new P_ID[35] get_user_info(id, "name", newname,31) get_user_name(id,oldname,31) get_user_authid(id, P_ID, 34 ) if(!is_user_connected(id) || is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(!equali(newname, oldname)) { set_user_info(id,"name",oldname) client_print(id , print_chat , "[AMXX] Zakaz zmiany nicka! Kick!") server_cmd("kick %s", P_ID) return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE }
#207879 Plugin z reklamą
Napisane przez Agent w 21.01.2011 18:36
#207347 Reklama (set task)
Napisane przez Agent w 19.01.2011 18:48
public reklama() { if(licz==0) { ColorChat(0, GREEN, "tekst"); licz=1 } else { ColorChat(0, GREEN, "tekst2"); licz=0 } }
lciz definiujesz jako zmienną globalną.
Np po:
Możesz dodać w nowej linii:#define AUTHOR
new licz=0;
2. Task musi być gdzieś źle zrobiony (np. źle w kodzie ulokowany, usuwany, itp), że wyskakuje to co 7 minut ;]
3. Jeżeli możesz skorzystać z innego źródła to jak wyżej - plugin
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Agent
- Regulamin