Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika M&M's
Odnotowano 30 pozycji dodanych przez M&M's (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 27.06.2023 )
#329843 Wybuch dla klasy po śmierci
Napisano przez
M&M's
w 03.12.2011 22:22
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#402974 Tworzenie stref
Napisano przez
M&M's
w 28.04.2012 10:28
w
Pluginy AMXX
#348249 Punkty Premium (Beta) COD STARY I NOWY
Napisano przez
M&M's
w 12.01.2012 13:04
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Wystarczy edytować trochę plugin.
#405587 Proszę o klase
Napisano przez
M&M's
w 03.05.2012 11:43
w
Prośby o Klasę/Perk
#345372 Paski ładowania jak w diablo
Napisano przez
M&M's
w 06.01.2012 11:57
w
Pytania
#354759 Naprawienie CurWeapon bez errorów!!!
Napisano przez
M&M's
w 28.01.2012 14:59
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
#347593 Naprawienie CurWeapon bez errorów!!!
Napisano przez
M&M's
w 10.01.2012 18:39
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
new bool:freezetime = true;
Dodajemy:
new weaponname[22];
Podmieniamy cały
public CurWeapon(id)na:
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
new team = get_user_team(id);
if(team > 2)
return;
new bron = read_data(2);
new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
if(!(1<<bron & bronie))
{
new param[2];
param[0] = id;
param[1] = bron;
set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
}
if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}
Pamiętajcie, aby na samym dole zostało:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0
if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}
Dziękuję za uwagę
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
#348248 Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit
Napisano przez
M&M's
w 12.01.2012 12:54
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == ent)
zamiast
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
Vipkolo zadajesz głupie pytania skoro wcześniej widziałeś, że jest różnica "Jestes pewny? Jak dlugo uzywasz tego kodu ?". Teraz zastanawiasz się dlaczego takie same, a oczywiste jest to iż autor edytował. Nie ma żadnego poradnika o naprawieniu tego więc dobrze, że napisał ten temat.
#364614 Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit
Napisano przez
M&M's
w 14.02.2012 20:57
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#347377 Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit
Napisano przez
M&M's
w 10.01.2012 13:23
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
[CoD Nowy] Multi Dynamit dla Klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Proszę przeczytać post Radmin oraz Goliath
![^D^](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/hurra.gif)
W dodatu autor tego tematu tam się wypowiadał,a więc fail robiąć taki błąd.
#345817 Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit
Napisano przez
M&M's
w 07.01.2012 09:57
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
![:giggle:](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/giggle.gif)
#407010 Klasa/perk z Granatnikiem
Napisano przez
M&M's
w 05.05.2012 20:25
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#353543 Klasa Spowalniacz
Napisano przez
M&M's
w 25.01.2012 12:03
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
#426507 E-M4
Napisano przez
M&M's
w 01.07.2012 10:30
w
Pluginy AMXX
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
#365242 Dodanie natywu cod_set_user_level
Napisano przez
M&M's
w 15.02.2012 22:39
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
a jeszcze po co sprawiać sobie kłopot jak jest
Admin Menu - v 1.5
Tu chodzi o co innego np. można zastosować to w sklepie żeby kupować level
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
#456029 Bonusy wypadające z graczy.
Napisano przez
M&M's
w 06.09.2012 16:25
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#456338 Bonusy wypadające z graczy.
Napisano przez
M&M's
w 07.09.2012 21:42
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Znalazłem ten model na necie oraz zmieniłem nazwę na dokładnie taką samą jak jest tutaj w temacie. Zbieg okoliczności prawda? Hejtujcie dalej mądraski...
Oczywiście - Cod Mod To poważny rodzaj Gry na Serwerach CS 1.6 i bez niego pewnie serwery CS'a nie mają prawa bytu. A byłbym zapomniał - Na pewno ten pomysł opatentowałeś żeby czasem inne serwery tego nie miały.
Jak ja kocham te wasze "Pro Cod".. 500 itemów, 2razy więcej Klas z generatora wszystkie pluginy z forum i giga error logów dziennie.Prosty przepis na Sukces
Bez jaj - na tym forum jest poradnik podobnych bonusów do diablo (bodajże goq'a) przed wyjściem Coda więc apeluje o rozum i odrobinę "Społeczności". Ja coś mam - wstawię - Ty Chcesz pomoc - Pomogę , trochę nie tak jak ma to działać w jedną stronę.
===============================================================================================
Przepis na Konwersje na starego Coda.Spoiler
Dodajemy przed plugin initnew const modelitem[] = "models/cod_paczka.mdl"; new const prefix[] = "^04[BONUS]^01"
Jeśli nie mamy ColorChatu to dodamy pod includami#include <colorchat>
Do plugin_init Dodajemyregister_touch("paczka", "player", "UzyjPaczki");
Do pluginu dodajemypublic UzyjPaczki(ent,id) { if( !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) ) return PLUGIN_HANDLED; switch(random_num(1, 5)) { case 1: { new hp = get_user_health(id); new losowehp = random_num(-5, -20); set_user_health(id, hp+losowehp) ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles trucizne. Tracisz ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp) } case 2: { new hp = get_user_health(id); new losowehp = random_num(5, 40); set_user_health(id, hp+losowehp) ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles apteczke. Dostales ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp) } case 3: { new kasa = cs_get_user_money(id); new losowakasa = random_num(20, 5000); cs_set_user_money(id, kasa+losowakasa) ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles sakiewke ze zlotem. Dostales ^x03%i^x01 kasy!", prefix, losowakasa) } case 4: { if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) { ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Posiadasz juz perk!", prefix) return PLUGIN_HANDLED } DajPrzedmiot(id,random_num(1,sizeof nazwy_przedmiotow)); } case 5: { new losowyexp = random_num(30, 250); doswiadczenie_gracza[id] += losowyexp; ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles ^x03%i^x01 Expa!", prefix, losowyexp) } } remove_entity(ent); return PLUGIN_HANDLED; } public create_itm(id){ new Float:origins[3] pev(id,pev_origin,origins); new entit=create_entity("info_target") origins[0]+=50.0 origins[2]-=32.0 set_pev(entit,pev_origin,origins) entity_set_model(entit,modelitem) set_pev(entit,pev_classname,"paczka"); dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit); set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX); set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY); engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1}); engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit); } }
a w Death() Przed return PLUGIN_CONTINUE; dajemycreate_itm(id)
Powinno działać.
Owszem na żadnym innym serwerze cod wcześniej tego nie widziałem, mój pro cod akurat jest dobrze znany, więc znajdzie się wiele osób, które chcą sobie coś ode mnie ściągnąć. Powiadasz 500 perków, klasy z generatora i errory? No cóż perków mam około 60, klasy sam wszystkie pisałem, errorów i crashów brak. Dobra żegnam całą zgraję hejterów, z którymi nie da się prowadzić normalnej dyskusji.
![:mur:](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/frustgrey.gif)
#456037 Bonusy wypadające z graczy.
Napisano przez
M&M's
w 06.09.2012 16:46
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
#354069 Blokada stawiania min itp w malych pomieszczeniach
Napisano przez
M&M's
w 26.01.2012 18:50
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#449360 [TuT] Jak dodać 2 kolory w Hud.
Napisano przez
M&M's
w 20.08.2012 23:45
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Przez to hudy po śmierci będą nachodzić na siebie ponieważ są wypośrodkowane.
#350543 300+ Lvl i widok kamery z boku xD
Napisano przez
M&M's
w 17.01.2012 10:46
w
Bugi
Otwórz silnik swojego Cod Moda zamień:
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
static health;
health = get_msg_arg_int(1);
if (health < 256) return;
if (!(health % 256))
set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1);
set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255);
}
na:
public MessageHealth(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
I hphud.amxx erroruje tak swoją drogą.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika M&M's
- Regulamin