Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Multi Dynamit dla KlasyKilka dynamitow dla klasy

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 22.10.2011 10:06

Jest dużo tematów z prośbą o klasy z kilkoma, a nawet kilkunastoma dynamitami. Jak na razie była tylko jedna klasa do nowego CodMod'a o nazwie "Demolitions" ale posiadała tylko jeden dynamit. Znalazłem trochę wolnego czasu, aby zrobić ten "multi" dynamit.
1. Początek jest taki sam, czyli tworzymy klasę (punkty, kondycji, nazwa i opis klasy etc.)
2. Pod:
#include <codmod>
dodajemy:
#include <engine>
3. Nad public plugin_init() dodajemy:
new ilosc_dynamitow_gracza[33];

new sprite_blast,
	 sprite_white;
4. Do public plugin_init() dodajemy:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
5. Pod public plugint_init() dodajemy:
public plugin_precache()
{
    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}
6. Do pubic cod_class_enabled(id) dodajemy:
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3;
Czyli moja klasa będzie miała 3 dynamity. Oczywiście możecie sobie wpisać inną liczbę zamiast "3"
7. Na koniec sma:
public cod_class_skill_used(id)
{		
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	static dynamit_gracza[33];
	if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
	{
		ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
		
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
	
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();
		
		message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
		write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
		write_coord( iOrigin[0] );
		write_coord( iOrigin[1] );
		write_coord( iOrigin[2] );
		write_coord( iOrigin[0] );
		write_coord( iOrigin[1] + 250 );
		write_coord( iOrigin[2] + 250 );
		write_short( sprite_white );
		write_byte( 0 );
		write_byte( 0 );
		write_byte( 10 );
		write_byte( 10 );
		write_byte( 255 );
		write_byte( 255 );
		write_byte( 100 );
		write_byte( 100 );
		write_byte( 128 );
		write_byte( 0 );
		message_end();
	
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
				cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
		}
		remove_entity(dynamit_gracza[id]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
		
	dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
	entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
	entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
	entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	
	entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
	entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
	
	drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}	

public ResetHUD(id)
{
	client_disconnect(id);
	ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3;
}

public client_disconnect(id)
{
		new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
		while(ent > 0)
		{
				if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
						remove_entity(ent);
				ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
		}
}


public NowaRunda()
{
	new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
	while(ent > 0)
	{
		remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");	
	}
}

Jeśli chcecie, aby klasa miała 6 dynamitów to w pubic cod_class_enabled(id) zmieniamy:
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3;
na to:
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 6;
oraz to:
public ResetHUD(id)
{
	client_disconnect(id);
	ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3;
}
na to:
public ResetHUD(id)
{
	client_disconnect(id);
	ilosc_dynamitow_gracza[id] = 6;
}

Użytkownik radim edytował ten post 22.10.2011 21:02

  • +
  • -
  • 3

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#2 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.10.2011 10:20

Może dla początkujących dodasz jedną klasę gotową ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.10.2011 15:13

Widzę, że nie usunąłeś błędu z bazowego Demolitions'a:

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}

A powinno być:

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}

  • +
  • -
  • 3

#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 22.10.2011 15:20

nie widze goliath różnicy...
Goliath (22.10.2011 15:22):
Przyjrzyj się uważnie.

  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 22.10.2011 16:32

Dzięki Goliath za poprawę, już edytuję temat.

@up
Zamienił to:
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
na to

if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)

Użytkownik radim edytował ten post 22.10.2011 16:32

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 27.10.2011 15:44

ach id na ent ;P Sam bym się pewnie domyślał, ale musiał bym sprawdzać z 24h xD
  • +
  • -
  • 0

#7 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 12.02.2012 09:24

Mi się to nie kompiluje ^^

#8 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 12.02.2012 13:43

Errory ?
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 12.02.2012 14:49

Radmin a mógłbyś dodać do klasy jak sie podkłada dynamit to żeby było widać takie pasek jak przy podkładaniu paki.?
  • +
  • -
  • 0

#10 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.02.2012 15:36

ale dynamit podklada sie na raz a nie w czasie kilku sekund
  • +
  • -
  • 0

#11 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.02.2012 18:11

Widzę, że nie usunąłeś błędu z bazowego Demolitions'a:


public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}

A powinno być:

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = -1;
while((ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite")))
{
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
}
}

Chyba tak będzie nawet krócej i ładniej ;]
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#12 grusia

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:11
  • Imię:Edward
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.06.2012 14:39

Ej czego klasa z dynamitem może detonować inne dynamity nawet te które położył wróg i paka jest na radarze a jej nie widać z podłożoną jest tak samo z tym że ona znika i nie wybucha
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych