#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <cstrike> #define PLUGIN "Kameleon" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new const nazwa[] = "Kameleon"; new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ; new const zdrowie = 95; new const kondycja = 2; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); new num = random_num(0,3); if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1) { cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); } if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47) { cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 15.12.2011 21:57
Popularny
#2
Napisano 16.12.2011 14:52
+
#3
Napisano 16.12.2011 16:17
Mała literówka
"z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro"
#4
Napisano 16.12.2011 17:03
Bo nie chce mi się skompilować
#5
Napisano 16.12.2011 17:07
CheQ dobra klasa ale z botami nie da się grać
#6
Napisano 16.12.2011 17:55
jakby ktoś chciał do tego perk to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
new const perk_name[] = "Kameleon";
new const perk_desc[] = "Z M4 masz ubranie CT, a z AK47 ubranie TT";
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init() {
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_perk[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_perk[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#7
Napisano 17.12.2011 09:01
#8
Napisano 17.12.2011 09:14
Załączone pliki
#9
Napisano 17.12.2011 09:36
Łap +.
#10
Napisano 17.12.2011 09:50
@
DeeJay Andy
pewnie nie masz w kompilatorze Codmod.inc
#11
Napisano 17.12.2011 17:12
#12
Napisano 20.12.2011 15:31
#13
Napisano 20.12.2011 17:07
#define PLUGIN "Kameleon"
I register_plugin zamien na :
register_plugin(nazwa, VERSION, AUTHOR);
#14
Napisano 20.12.2011 18:17
Po co? nie robi różnicy w działaniu pluginu ani w opóźnieniach.
#15 Gość_Sangre_*
Napisano 23.12.2011 17:51
u mnie na serwie, po wgraniu owszem zmienia skin wraz z bronią, ale gdy strzela zmienia mu się skin np. strzela ciągle z M4 to migoczą wszystkie skiny CT
to tak ma być?
#16
Napisano 24.12.2011 15:10
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <cstrike> #define PLUGIN "Kameleon" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "CheQ" Edit "Denox new const nazwa[] = "Kameleon"; new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ; new const zdrowie = 95; new const kondycja = 2; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new Ubrania_CT[4][]={"sas"|"gsg9"|"urban"|"gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic"|"leet"|"guerilla"|"terror"}; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); new num = random_num(0,3); if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1) { cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); } if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47) { cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }
#17 Gość_Sangre_*
Napisano 24.12.2011 15:41
18, 19, i 4x 24 linijka
nie idzie skompilować
#18
Napisano 24.12.2011 17:20
#19
Napisano 26.12.2011 13:11
#20 Gość_Sangre_*
Napisano 26.12.2011 19:01
#define AUTHOR "CheQ" Edit "Denoxwywaliłem
Edit "Denoxok , nie am tego erroru
linijka 18:
error 001: expected token: "}", but found "|"
linijka 19
error 001: expected token: "}", but found "|"
gdzie "|" to takie dwie pionowe kreski nad sobą ale nawet czegoś takiego nie mam na klawiaturze tzn. mam ale jak to pisze robi mi "|"
dodam ,ze od oryginalności nic nie zmieniałem, prócz tego co teraz wywaliłem
Użytkownik Sangre edytował ten post 26.12.2011 19:04
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych