Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[TuT] Jak dodać 2 kolory w Hud.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 20.08.2012 10:53

Siemka. Jeszcze tego ni gdzie nie widziałem więc zachciało mi się to napisać, a dokładnie to 2 kolory w hud.

1. Znajdź:
new SyncHudObj, SyncHudObj2;

I zamień do na:
new SyncHudObj, SyncHudObj2, SyncHudObj3;

2. Znajdź:
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();

I pod tym dodaj:
SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj();

3. Znajdź:
public PokazInformacje(id)

I a następnie pod:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

Dodaj:
set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^n, ");

4. Pod:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

Dodaj:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n, ");

5. Całość ma wyglądać tak:
[code]public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^n");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n");

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Uwaga jeżeli usuniecie ^n^n lub ^n^n^n^n^n nie będzie chodzić.

A więc tak:

Jeżeli chcecie mieć:

klasa, doświadczenie inny kolor niż Poziom perk zrób tak:

odejmij od tego:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);


To: ^nPoziom : %i^nPerk : %s i to: , poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]


Ma to wyglądać tak:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]));


I od tego:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);


To: ^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s] i to:, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]


Ma to wyglądać tak:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]));


Następnie dodaj do:

set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^n");


Dadaj To: Poziom : %i^nPerk : %s i to: poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]


MA to wyglądać tak:
set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^nPoziom : %i^nPerk : %s", poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);


i do tego dodaj:

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n");


To: [Poziom : %i]^n[Perk : %s] i to: poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]] 


MA to wyglądać tak:

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);


A to całe ma wyglądać tak:

[code]public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]));

set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^nPoziom : %i^nPerk : %s", poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]));

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Jak zmienić kolor:

Zmieniamy tylko 3 piersze liczy czyli
jak mamy np.:

255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2

To tylko zmieniamy 255, 255, 255

Jak zmienić kolor i skąd go wziąć?

Link do testera kolorów: http://www.kurshtml....ory/kolory.html

Jeżeli znajdziecie jakiś bład napisćie.

Za chwile napisze jak dodać z HP.

#2 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 20.08.2012 12:51

A więc tak. jak juz zrobilismy to na góże to teraz dodajemy hp:

1. Pod:

new target = pev(id, pev_iuser2);


Dodajemy:

new hp = get_user_health(target);


2. Nad:

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]));


Dodaj:

new hp = get_user_health(id);


3. Za:

nazwy_perkow[perk_gracza[target]]


Dodaj:

, hp


4. Za:

nazwy_perkow[perk_gracza[id]]


Dodaj:

, hp


5. To tyle :)

#3 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.08.2012 15:48

Poradnik moze i dobrze opisany ale dla mnie jest calkowicie nie potrzebny poniewaz
2 kolory w hudzie 〓 2 zajete kanaly z 4
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#4 M&M's

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:30
  • Imię:Matt
  • Lokalizacja:AXE
Offline

Napisano 20.08.2012 23:45

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6,-1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);


Przez to hudy po śmierci będą nachodzić na siebie ponieważ są wypośrodkowane.

Użytkownik M&M's edytował ten post 20.08.2012 23:46

  • +
  • -
  • 0
Kliknij
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27036
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27028
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27040
Dołączona grafikaIP:79.133.192.45:27077
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27047

#5 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 21.08.2012 08:32

U mnie wszystko działa. Luknij sam.
Wiem że się inaczej dało, na pewno krócej ale to robią po 25zł. A ja chciał na szybko jakiś to zrobić.

Użytkownik Kronzu edytował ten post 21.08.2012 08:37






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych