Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Czolgista - posiada M72 LAW

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.08.2011 17:00

*
Popularny

Witam, wiele osób pytało się o klase z bazuką i oto ona :)

Cvary:
	cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety
cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka


Ssy:
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 34

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.08.2011 18:01

Ta linijka odpowiada za długość przeładowywania?
set_task(1.5, "task_launcher_reload", id+3512)

  • +
  • -
  • 0

#3 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.08.2011 18:02

tak
  • +
  • -
  • 0

#4 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.08.2011 18:09

Super Super :D leci plusik

A model bazzoki masz z Day of defeat ? czy z deleted scenes
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#5 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.08.2011 18:12

A model bazzoki masz z Day of defeat ? czy z deleted scenes

Mam z CSO NST taki inny CS :)
  • +
  • -
  • 0

#6 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 04.08.2011 18:14

Fajnie wygląda łapaj +

Ale ten model jakoś wydaje mi się dzwiny xD

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 04.08.2011 18:31

  • +
  • -
  • 0

#7 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.08.2011 18:23

Mam z CSO NST taki inny CS :)


Wiem co to jest :P

Ale ten model jakoś wydaje mi się dzwiny :D


Oj tam oj tam :D lepszy taki niż stary z Half Life

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 04.08.2011 18:24

  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 04.08.2011 19:18

Fajne, ale ten model ręki jest paskudny ^^
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#9 adek1479

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 04.08.2011 21:14

Szkoda że ją udostępniłeś :-)

#10 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 06.08.2011 17:47

Szkoda że ją udostępniłeś :-)


Niom szkoda :/
  • +
  • -
  • 0

#11 gumipoliku

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.08.2011 18:43

Ja mam z tą klasą taki problem:
( 72) Error: Function esf_takedamage2 is not configured in hamdata.ini.
Akurat ta funkcja jest skonfigurowana w wymienionym pliku.
  • +
  • -
  • 0

#12 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 07.08.2011 20:25

sma skompiluj przez swój kompilator bo ja swojego mam z amxx 1.8.2, a ty masz na serwerze amxx 1.8.1 pewnie i nie działa ci


P.S
Kto pisał mi na pw jak zrobić, aby pocisk leciał prosto więc tak:

1. Znaleźć
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS);
i zmienić na
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_FLY);

2. Znaleźć set_pev(ent, pev_gravity, 0.35); i usunąć to

Użytkownik Cypis' edytował ten post 07.08.2011 20:30

  • +
  • -
  • 0

#13 gumipoliku

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.08.2011 23:31

Dzięki, pomogło. Tylko, że i tak na serwerze jest 1.8.2 :-)
Co do pluginu to dostaniecie ode mnie mały bonusik.

Załączony plik  bazookaod_Gumipoliku.rar   923,2 KB  245 Ilość pobrań

Użytkownik gumipoliku edytował ten post 07.08.2011 23:54

  • +
  • -
  • 0

#14 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 08.08.2011 18:46

Jest taki maly problem, niezaleznie od ustawienia cod_law_damage bazooka zadaje 60 dmg (cvar ustawiony na 120 standardowo, nigdzie nie dodany).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#15 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.08.2011 20:30

a czołgu nie zrobiłeś tak jak mówiłem :(
ta klasa powinna się nazywać antypancerniak albo coś na podobe tego:F
  • +
  • -
  • 0

#16 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.08.2011 21:35

To powinien być Rozpi****lacz :D Albo ciężkie wsparcie

@Aleksiej ja nie mam takiego problemu :) a na pewno każdy pocisk tyle zadaje ?
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#17 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 08.08.2011 21:40

Problem rozwiazany, + za klase.

Użytkownik Aleksiej edytował ten post 10.08.2011 20:04

  • +
  • -
  • 0

#18 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2011 19:32

Zauważyłem bug:
po wystrzeleniu, możemy zmienić broń, strzelać, zmienić broń z powrotem na RPG i mamy ją naładowaną :]
  • +
  • -
  • 1

#19 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 15.08.2011 16:57

Leci +.

Mam jedno pytanko, zapewne źle coś robię lecz warto zapytać.. ;]
Próbuje to wrzucić do starego Cod'a lecz przy kompilacji wyskakuje

error 017: Undefined symbol "uc"

Wiesz może czemu ? :)
  • +
  • -
  • 0

#20 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 15.08.2011 17:29

bo jest w starym inna nazwa uc chyba uc_handled

Użytkownik Cypis' edytował ten post 15.08.2011 17:29

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych