Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wybuch dla klasy po śmierci

cod nowy wybuch po dead śmierć klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 03.12.2011 20:15

W tym tutku pokaże jak zrobić klase, która wybucha po śmierci, a wię tak, pod ;

#include <codmod>


Dodajemy:

#include <engine>

new ma_klase[33]; //Jeżeli mamy już to dodane, nie trzeba robic tego drugi raz
new sprite_blast, sprite_white;


Do plugin_init dodajemy

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");


Jeżeli nie mamy zarejestrowanego publica cod_class_enabled i cod_class_disabled, dodajemy to :

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public DeathMsg()
{
new id = read_data(2);
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<=2;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i <=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Jeżeli mamy cod_class_enabled i cod_class_disabled to zamiast tego wyżej dajemy to :

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public DeathMsg()
{
new id = read_data(2);

if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<=2;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i<=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}



I cieszymy się nową klasą :]

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 03.02.2013 11:24

  • +
  • -
  • 4

#2 M&M's

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:30
  • Imię:Matt
  • Lokalizacja:AXE
Offline

Napisano 03.12.2011 22:22

Wybuch zabija automatycznie?
  • +
  • -
  • 0
Kliknij
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27036
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27028
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27040
Dołączona grafikaIP:79.133.192.45:27077
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27047

#3 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 04.12.2011 08:52

tak, normalnie wybuchasz automatycznie, coś jak autodestrukcja, lecz zamiast po przyciśnięciu c, jest po śmierci
  • +
  • -
  • 0

#4 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 04.12.2011 09:13

Dla leniwych już gotowiec:)

Załączone pliki



#5 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:504
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.12.2011 00:33

gdzie ustawiać siłę wybuchu (dmg jakie zada wybuch?)
  • +
  • -
  • 0

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 05.12.2011 08:20

*
Popularny

Wybuch zabija od razu każdego w zasięgu. Aby był mniejszy dmg np. 60 to zamieniasz:
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
na:

cod_inflict_damage(id, pid, 60.0, 0.0);

  • +
  • -
  • 5

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 06.12.2011 17:42

A jak ustawic np na przycisk wybuch??

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 06.12.2011 19:37

Usuwasz:
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
I zamiast:
public DeathMsg(id)
dajesz:

public cod_class_skill_used(id)

  • +
  • -
  • 4

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 06.12.2011 20:46

@Up, żeby jeszcze przy użyciu tego przycisku dedał, zamień public cod_class_skill_used na

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
user_silentkill(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 3

#10 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 06.12.2011 20:54

Dzięki macie plusy:)

#11 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 06.12.2011 23:58

Tak wygląda moja klasa niby wszystko dobrze ale i tak zabija od razu po wybuchy nieważne ile typek ma hp

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "bLA BLA";
new const opis[] = "Wybucha po smierci zadajac 30(+intelgencja) obrazen ma 3 HE";
new const bronie = 1<< CSW_GALI  | 1<< CSW_VESTHELM | 1<< CSW_HEGRENADE | 1<< CSW_SMOKEGRENADE ;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
{
set_user_armor(id, 125);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_user_armor(id, 0)
ma_klase[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
        set_task(0.1, "ResetHUDx", id);

public ResetHUDx(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;

        if(!ma_klase[id]) return;

        cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
}

public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}

public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 30.0, 0.2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#12 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.12.2011 20:29

@uo ta linijka odpowiada za zadane dmg
cod_inflict_damage(id, pid, 30.0, 0.2);

1 pkt inteligencji dodaje 0.2 dmg, jęzeli masz dużo lvli, to jak koleś ma ze 500 inta, to zabiera ze 130 dmg

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 07.12.2011 20:29

  • +
  • -
  • 0

#13 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 07.12.2011 22:44

To to sam wiem tak powinno działać ale ja zadaje na 1 lvl 500 hp :/ i nie wiem dlaczego.
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#14 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 08.12.2011 20:53

new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);


Nie wiem od czego ta linijka, więc to może to ?
  • +
  • -
  • 0

#15 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 08.12.2011 20:56

Można by to dodać do http://amxx.pl/generator-klas/ .. ;)
  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#16 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 08.12.2011 23:31

new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
Najprawdopodobniej to jest zasięg :/
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#17 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 10.12.2011 11:26

@up tak to 300.0
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#18 mat70

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Radom
  • Lokalizacja:RAdom
Offline

Napisano 30.01.2013 13:33

Siema mam sprawe ja jestem nowy i czy mogli byscie mi zrobic klasa. żeby bylo tak Samobujca ZDR Ak47 HP:200 po smierci wybucha posiada 2 rakiety
  • +
  • -
  • 0

#19 Tytanowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:184
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 30.01.2013 13:36

Siema mam sprawe ja jestem nowy i czy mogli byscie mi zrobic klasa. żeby bylo tak Samobujca ZDR Ak47 HP:200 po smierci wybucha posiada 2 rakiety


Wykorzystaj do tego ten temat + http://amxx.pl/forum...generator-klas/ ten link, albo najzwyczajniej załóż nowy temat w odpowiednim dziale.
IP:91.203.223.45:27021
Dołączona grafika
www.hit4u.eu

Najlepsza sieć serwerów Counter-strike, unikalne modyfikacje serwerów!

#20 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 19.02.2013 07:19

A jak zrobić, żeby była szansa na wybuch np. 1/3??
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, wybuch, po, dead, śmierć, klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych