Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Aard

Odnotowano 177 pozycji dodanych przez Aard (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 23.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#339707 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisano przez Aard w 25.12.2011 21:45 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

no super, ale czy da sie jakoś to dać do starego coda ?



#339513 Przerobienie z nvault na sql

Napisano przez Aard w 25.12.2011 16:15 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Siema, czy mógłby ktoś w wolnej chwili przerobić mi tego coda z nvault na sql ? I jeśli możecie to dodajcie moc, o nazwie Sila , która bedzie dodawała dmg do snajperek i zeby max można było w nią dać 100 pkt. i na max poziomie np. awp bije ~120 to z mocą na max zeby bił 320. Oczywiście jeśli macie chwile wolną ;P sma daje w załączniku

Załączone pliki




#320067 Bot do map speedrun

Napisano przez Aard w 10.11.2011 18:33 w Szukam pluginu

Czy istnieje plugin który daje Speedrun BOT na mapy speedrun_ bo mam taki plugin ale daje bota tylko na mapy deathrun



#282255 Rusher 1/1

Napisano przez Aard w 13.08.2011 08:26 w Problemy

to jest informacja o złej tabulacji, daj sma to poprawie



#275210 Niszczenie BS'a

Napisano przez Aard w 29.07.2011 06:53 w Bugi

[Fix] Rozwalanie BS przez ninje i łowcę - AMXX.pl: Support AMX Mod X łap. Czy tak ciężko poszukać?



#272030 Pomoc w Komplikacju sma

Napisano przez Aard w 20.07.2011 19:57 w Problemy

Łap

Załączone pliki




#269321 Itemy z nowego Coda

Napisano przez Aard w 13.07.2011 12:58 w Pytania

działa ! to co w 1 poscie działa chodzi mi o ten [CoD Stary] Nieograniczone ammo dla itemu/klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X temat



#269218 Itemy z nowego Coda

Napisano przez Aard w 13.07.2011 06:43 w Pytania

[CoD Stary] Nieograniczone ammo dla itemu/klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - to na ammo


A item zawodowy rusher rób na przykładzie AWP Sniper :)



#268986 zmiana sklepu

Napisano przez Aard w 12.07.2011 14:50 w Pytania

proszę

Załączone pliki




#268091 Serwer nie może się włączyc

Napisano przez Aard w 09.07.2011 12:25 w Problemy

Tak jak w temacie ... Daje Logi z konsoli...

Błąd: FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !

Oraz



Console initialized.
scandir failed:/home/s5754/hlds/./valve/SAVE
scandir failed:/home/s5754/hlds/./platform/SAVE
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 16:56:12 Mar 8 2010 (4883)
STEAM Auth Server

Server logging data to file logs/L0709039.log
L 07/09/2011 - 13:08:15: Log file started (file "logs/L0709039.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/4883")
L 07/09/2011 - 13:08:15: Server cvar "sv_aim" = "0"
L 07/09/2011 - 13:08:15: Server cvar "pausable" = "0"
L 07/09/2011 - 13:08:15: Server cvar "sv_maxrate" = "25000"
L 07/09/2011 - 13:08:15: Server cvar "sv_minrate" = "2500"
couldn't exec blacklisted.cfg
Server IP address 188.165.19.26:27073
Host_Error: Couldn't get DLL API from !
L 07/09/2011 - 13:08:15: FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !

FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !

Auto detecting CPU
Using Pentium II Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash

Console initialized.
scandir failed:/home/s5754/hlds/./valve/SAVE
scandir failed:/home/s5754/hlds/./platform/SAVE
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 16:56:12 Mar 8 2010 (4883)
STEAM Auth Server

Server logging data to file logs/L0709040.log
L 07/09/2011 - 13:10:17: Log file started (file "logs/L0709040.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/4883")
L 07/09/2011 - 13:10:17: Server cvar "sv_aim" = "0"
L 07/09/2011 - 13:10:17: Server cvar "pausable" = "0"
L 07/09/2011 - 13:10:17: Server cvar "sv_maxrate" = "25000"
L 07/09/2011 - 13:10:17: Server cvar "sv_minrate" = "2500"
couldn't exec blacklisted.cfg
Server IP address 188.165.19.26:27073
Host_Error: Couldn't get DLL API from !
L 07/09/2011 - 13:10:17: FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !

FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !

Auto detecting CPU
Using Pentium II Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash

Console initialized.
scandir failed:/home/s5754/hlds/./valve/SAVE
scandir failed:/home/s5754/hlds/./platform/SAVE
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 16:56:12 Mar 8 2010 (4883)
STEAM Auth Server

Server logging data to file logs/L0709041.log
L 07/09/2011 - 13:21:29: Log file started (file "logs/L0709041.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/4883")
L 07/09/2011 - 13:21:29: Server cvar "sv_aim" = "0"
L 07/09/2011 - 13:21:29: Server cvar "pausable" = "0"
L 07/09/2011 - 13:21:29: Server cvar "sv_maxrate" = "25000"
L 07/09/2011 - 13:21:29: Server cvar "sv_minrate" = "2500"
couldn't exec blacklisted.cfg
Server IP address 188.165.19.26:27073
Host_Error: Couldn't get DLL API from !
L 07/09/2011 - 13:21:29: FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !

FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !



#265923 problem z modelem x2

Napisano przez Aard w 03.07.2011 19:09 w Szukam pluginu

Do podmiany noża użyj tego ! GHW Weapon Replacement 1.3 - AMXX.pl: Support AMX Mod X


A do modeli gracza spróbuj to :


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}
public runda(id){
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { //model dla terro

cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}


albo to :


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}

public runda(id)
{
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{ //model dla terro

cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}




#265842 Problem ze zrobieniem klasy

Napisano przez Aard w 03.07.2011 16:06 w Problemy

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Down";
new const opis[] = "Ma 1 hp, slabo widoczy, 1/1 z kosy PPM";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_task(0.5, "UstawStalker", id)
}


public UstawStalker(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
set_user_health(id, 1);
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}


takie cos dla new coda ale nie wiem jak gravite zrobic :/



#258780 ustawienie pkt. za hp

Napisano przez Aard w 14.06.2011 13:20 w Pytania

dzięki +


dobra jest bug, a mianowicie podstawowe HP sie buguje i komandos zamiast 140hp na start ma 180 bo ma od razu 40 w zdrowie :/ i to co mi dałeś zwiększyło jego hp podstawowe 2x



#258619 [5.9l] Zmiana zapisu z SQL na nVault

Napisano przez Aard w 13.06.2011 20:03 w Poradniki oraz Łatki

da sie ale na przykładzie cod mod stats



#258503 ustawienie pkt. za hp

Napisano przez Aard w 13.06.2011 16:18 w Pytania

Która linijka odpowiada za HP, tzn. ze za 1 pkt. życia jest 2 pkt hp ? jak to ustawic



#258430 Mam mały problem

Napisano przez Aard w 13.06.2011 13:24 w Problemy

masz powinno zadziałać, bh powinno działać, a ładowanie pancerza też

Załączone pliki




#257898 Tabela expa

Napisano przez Aard w 11.06.2011 18:00 w Pytania

no dokładnie ;] + idzie


tylko gdzie mam umieścić tabele z expem żeby nic nie popsuć



#257821 edycja 2 perkow

Napisano przez Aard w 11.06.2011 13:19 w Pytania

ok thx

@edit

Nie dziala :/



#257807 edycja 2 perkow

Napisano przez Aard w 11.06.2011 12:55 w Pytania

czy może ktoś edytować mi te perki, żeby

1. Tajemnica Generała miała 1/1 na zabicie z he od razu, a nie zadne 100 obr. + int oraz
2. Podręcznik Szpiega miał od 1/1 do 1/3 zabicia z he od razu, a nie 100 dmg + int, a kameleon ma zostać

pliki w zał załączniku

Załączone pliki




#257798 Dodanie funkcji do silnika COD

Napisano przez Aard w 11.06.2011 12:27 w Pytania

da sie ale nie wiem jak.



#257774 Tabela expa

Napisano przez Aard w 11.06.2011 11:38 w Pytania

Czy da się wymusić tabele expa żeby była taka i sobie ja ustawiać zamiast cvarów, która się sama ustawia ?



#257695 Szukam pluginu na stan łącznego hp

Napisano przez Aard w 11.06.2011 08:17 w Problemy

http://www.pluginymo..._CodHudInfo.rar


pokazuje nick, hp, poziom i perk

wystarczy dopisac do cod-mod.ini czy cos



#257207 Na deathrun`a staty i rank

Napisano przez Aard w 09.06.2011 16:34 w Pluginy AMXX

czy da rade zrobic statystyki dr (plugin) na wersje nvault ?



#252529 Pomoc Item !

Napisano przez Aard w 24.05.2011 14:30 w Pytania

hymm.. czyli zmienne :
new gBullets[33]
,
gBullets[id] = 0
a w case item np. ?



case xx:
{
player_item_name[id] = "Long knife"
player_item_id[id] = rannum
gBullets[id] = 1
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: opis itemu ...",player_item_name[id])
}


i na co to : ?



if ( 0 < count < 5 )
sh_chat_message( id, gHeroID, "Pozostalo ci %d Naboi", count);
}
?? O jakie naboje chodzi ?



#251628 Lustrzany pocisk - jak dla klasy ?

Napisano przez Aard w 21.05.2011 17:25 w Pytania

proszę bardzo ...

Dodano 24 maj 2011 - 14:14:
refresh

Dodano 24 maj 2011 - 15:32:
refresh

Załączone pliki