Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika Aard
Odnotowano 177 pozycji dodanych przez Aard (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 23.06.2023 )
#339707 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania
Napisano przez
Aard
w 25.12.2011 21:45
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#339513 Przerobienie z nvault na sql
Napisano przez
Aard
w 25.12.2011 16:15
w
Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
![;P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/jezyk.gif)
#320067 Bot do map speedrun
Napisano przez
Aard
w 10.11.2011 18:33
w
Szukam pluginu
#275210 Niszczenie BS'a
Napisano przez
Aard
w 29.07.2011 06:53
w
Bugi
#272030 Pomoc w Komplikacju sma
Napisano przez
Aard
w 20.07.2011 19:57
w
Problemy
Załączone pliki
-
codclass_emilio.amxx 2,07 KB 5 Ilość pobrań
-
codclass_emilio.sma 747 bajtów 59 Ilość pobrań
codclass_emilio.amxx
#269321 Itemy z nowego Coda
Napisano przez
Aard
w 13.07.2011 12:58
w
Pytania
#269218 Itemy z nowego Coda
Napisano przez
Aard
w 13.07.2011 06:43
w
Pytania
A item zawodowy rusher rób na przykładzie AWP Sniper
![:)](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#268986 zmiana sklepu
Napisano przez
Aard
w 12.07.2011 14:50
w
Pytania
Załączone pliki
-
codmod.sma 59,49 KB 35 Ilość pobrań
codmod.amxx
#268091 Serwer nie może się włączyc
Napisano przez
Aard
w 09.07.2011 12:25
w
Problemy
Błąd: FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !
Oraz
Console initialized.
scandir failed:/home/s5754/hlds/./valve/SAVE
scandir failed:/home/s5754/hlds/./platform/SAVE
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 16:56:12 Mar 8 2010 (4883)
STEAM Auth Server
Server logging data to file logs/L0709039.log
L 07/09/2011 - 13:08:15: Log file started (file "logs/L0709039.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/4883")
L 07/09/2011 - 13:08:15: Server cvar "sv_aim" = "0"
L 07/09/2011 - 13:08:15: Server cvar "pausable" = "0"
L 07/09/2011 - 13:08:15: Server cvar "sv_maxrate" = "25000"
L 07/09/2011 - 13:08:15: Server cvar "sv_minrate" = "2500"
couldn't exec blacklisted.cfg
Server IP address 188.165.19.26:27073
Host_Error: Couldn't get DLL API from !
L 07/09/2011 - 13:08:15: FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !
Auto detecting CPU
Using Pentium II Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash
Console initialized.
scandir failed:/home/s5754/hlds/./valve/SAVE
scandir failed:/home/s5754/hlds/./platform/SAVE
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 16:56:12 Mar 8 2010 (4883)
STEAM Auth Server
Server logging data to file logs/L0709040.log
L 07/09/2011 - 13:10:17: Log file started (file "logs/L0709040.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/4883")
L 07/09/2011 - 13:10:17: Server cvar "sv_aim" = "0"
L 07/09/2011 - 13:10:17: Server cvar "pausable" = "0"
L 07/09/2011 - 13:10:17: Server cvar "sv_maxrate" = "25000"
L 07/09/2011 - 13:10:17: Server cvar "sv_minrate" = "2500"
couldn't exec blacklisted.cfg
Server IP address 188.165.19.26:27073
Host_Error: Couldn't get DLL API from !
L 07/09/2011 - 13:10:17: FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !
Auto detecting CPU
Using Pentium II Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash
Console initialized.
scandir failed:/home/s5754/hlds/./valve/SAVE
scandir failed:/home/s5754/hlds/./platform/SAVE
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 16:56:12 Mar 8 2010 (4883)
STEAM Auth Server
Server logging data to file logs/L0709041.log
L 07/09/2011 - 13:21:29: Log file started (file "logs/L0709041.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/4883")
L 07/09/2011 - 13:21:29: Server cvar "sv_aim" = "0"
L 07/09/2011 - 13:21:29: Server cvar "pausable" = "0"
L 07/09/2011 - 13:21:29: Server cvar "sv_maxrate" = "25000"
L 07/09/2011 - 13:21:29: Server cvar "sv_minrate" = "2500"
couldn't exec blacklisted.cfg
Server IP address 188.165.19.26:27073
Host_Error: Couldn't get DLL API from !
L 07/09/2011 - 13:21:29: FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: Couldn't get DLL API from !
#265923 problem z modelem x2
Napisano przez
Aard
w 03.07.2011 19:09
w
Szukam pluginu
A do modeli gracza spróbuj to :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}
public runda(id){
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { //model dla terro
cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}
albo to :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}
public runda(id)
{
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{ //model dla terro
cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}
#265842 Problem ze zrobieniem klasy
Napisano przez
Aard
w 03.07.2011 16:06
w
Problemy
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Down";
new const opis[] = "Ma 1 hp, slabo widoczy, 1/1 z kosy PPM";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_task(0.5, "UstawStalker", id)
}
public UstawStalker(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
set_user_health(id, 1);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
takie cos dla new coda ale nie wiem jak gravite zrobic
![:/](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/kwasny.gif)
#258619 [5.9l] Zmiana zapisu z SQL na nVault
Napisano przez
Aard
w 13.06.2011 20:03
w
Poradniki oraz Łatki
#258430 Mam mały problem
Napisano przez
Aard
w 13.06.2011 13:24
w
Problemy
Załączone pliki
-
dbmod_5.9l.sma 224,68 KB 44 Ilość pobrań
dbmod_5.9l.amxx
#257807 edycja 2 perkow
Napisano przez
Aard
w 11.06.2011 12:55
w
Pytania
1. Tajemnica Generała miała 1/1 na zabicie z he od razu, a nie zadne 100 obr. + int oraz
2. Podręcznik Szpiega miał od 1/1 do 1/3 zabicia z he od razu, a nie 100 dmg + int, a kameleon ma zostać
pliki w zał załączniku
Załączone pliki
-
codperk_tajemnicagenerala.sma 1,06 KB 41 Ilość pobrań
codperk_tajemnicagenerala.amxx
-
codperk_podrecznikszpiega.sma 1,79 KB 42 Ilość pobrań
codperk_podrecznikszpiega.amxx
#257695 Szukam pluginu na stan łącznego hp
Napisano przez
Aard
w 11.06.2011 08:17
w
Problemy
pokazuje nick, hp, poziom i perk
wystarczy dopisac do cod-mod.ini czy cos
#257207 Na deathrun`a staty i rank
Napisano przez
Aard
w 09.06.2011 16:34
w
Pluginy AMXX
#252529 Pomoc Item !
Napisano przez
Aard
w 24.05.2011 14:30
w
Pytania
new gBullets[33],
gBullets[id] = 0a w case item np. ?
case xx:
{
player_item_name[id] = "Long knife"
player_item_id[id] = rannum
gBullets[id] = 1
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: opis itemu ...",player_item_name[id])
}
i na co to : ?
?? O jakie naboje chodzi ?
if ( 0 < count < 5 )
sh_chat_message( id, gHeroID, "Pozostalo ci %d Naboi", count);
}
#251628 Lustrzany pocisk - jak dla klasy ?
Napisano przez
Aard
w 21.05.2011 17:25
w
Pytania
Dodano 24 maj 2011 - 14:14:
refresh
Dodano 24 maj 2011 - 15:32:
refresh
Załączone pliki
-
Diablo_New.sma 239,37 KB 53 Ilość pobrań
Diablo_New.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika Aard
- Regulamin