Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z modelem x2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Shay ;*

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wloclawek
Offline

Napisano 03.07.2011 09:51

Witam , mam problem z modelami , kolega podal mi kod do modeli knife , zeby podmienialo model knife...
Podam Wam kod , przy kompilacji wyskakuja 4 bledy , moze ktos mi to przerobic ?


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("CurWeapon","currrent_weapon", "be", "1=1", "2=29");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/p_model.mdl");
	precache_model("models/v_model.mdl");
}

public curent_weapon(id)
{
	set_pev(id), pev_vievmodel2, "models/p_model.mdl");
	set_pev(id), pev_weaponmodel2, "models/v_model.mdl");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


a tutaj znalazlem kod , ale na serwerze wyswietlaja sie zwykle modele ,


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);        //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}
public runda(id){
    if(is_user_connected(id))                //zapobiega błędom
{
    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) {            //model dla terro

    cs_set_user_model(id, "tt")    //tutaj id modelu terro
    }
    else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){        //model dla CT
    cs_set_user_model(id, "ct")    //id modelu CT
}
}
}
public plugin_precache(){
    precache_model("models/player/tt/soccer_tt.mdl")    //każemy ściągać modele graczom
    precache_model("models/player/ct/soccer_ct.mdl")    //bez tej części plugin będzie crashował serwer
        //precache zaczynamy od models/
}  

proszę o pomoc.

Dodano 03 lipiec 2011 - 19:04:
odswiezam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 03.07.2011 19:09

Do podmiany noża użyj tego ! GHW Weapon Replacement 1.3 - AMXX.pl: Support AMX Mod X


A do modeli gracza spróbuj to :


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}
public runda(id){
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { //model dla terro

cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}


albo to :


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}

public runda(id)
{
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{ //model dla terro

cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}


Użytkownik Aard edytował ten post 03.07.2011 19:14

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych