Itemy z nowego Coda
MrSpiryt
12.07.2011
Elo! proszę o link, lub bezposrednio w temacie napisania jak zrobic itemki do starego coda.
Lista:
Defiblyrator --> Masz 1/LW szansy na zreanimowanie czlonka druzyny po zabiciu wroga
Facke paka ---> Dostajesz falszywa pake, ktora mozesz polozyc a nastepnie zdetonowac
zawodowy rusher --> Masz 1/LW szansy na zabicie z M3
POLECA PLUSIKI !
Użytkownik MrSpiryt edytował ten post 16.07.2011 10:35
Lista:
Defiblyrator --> Masz 1/LW szansy na zreanimowanie czlonka druzyny po zabiciu wroga
Facke paka ---> Dostajesz falszywa pake, ktora mozesz polozyc a nastepnie zdetonowac
zawodowy rusher --> Masz 1/LW szansy na zabicie z M3
POLECA PLUSIKI !

Użytkownik MrSpiryt edytował ten post 16.07.2011 10:35
Aard
13.07.2011
[CoD Stary] Nieograniczone ammo dla itemu/klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - to na ammo
A item zawodowy rusher rób na przykładzie AWP Sniper
Użytkownik Aard edytował ten post 13.07.2011 06:46
A item zawodowy rusher rób na przykładzie AWP Sniper

Użytkownik Aard edytował ten post 13.07.2011 06:46
MrSpiryt
13.07.2011
ja CI juz plusa dalem a przeczytaj sobie tamten temat. to nie dziala ;/
Aard
13.07.2011
działa ! to co w 1 poscie działa chodzi mi o ten [CoD Stary] Nieograniczone ammo dla itemu/klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X temat
Hleb
14.07.2011
Twardy baniak:
przed plugin_init dajesz to:
w plugin_init dajesz to:
nastepnie dodajesz nowy public
Jezeli ci zalezy na okreslona ilosc trafien w glowe to:
w public Odrodzenie dajesz to:
w public TakeDamage wpisujesz
przed plugin_init dajesz to:
new hitbox[33]
w plugin_init dajesz to:
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Hit")
nastepnie dodajesz nowy public
public Hit(id,idattacker,Float:damage,Float:direction[3] , traceresult, damagebits) { hitbox[id] = get_tr2(traceresult,TR_iHitgroup) return HAM_IGNORED; }
Jezeli ci zalezy na okreslona ilosc trafien w glowe to:
w public Odrodzenie dajesz to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx // w miejsce xx wstaw nr itemu) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = x // jak w miejsce x wstawisz 4, to jestes odporny na 4 trafienia w glowe
w public TakeDamage wpisujesz
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == xx && hitbox[this] == HIT_HEAD) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]-- return HAM_SUPERCEDE; }a w public DajPrzedmiot
case xx: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = x }jezeli masz coda ze sklepem dodaj to samo w public DajPrzedmiotX
MrSpiryt
14.07.2011
oke, wpisalem. zobaczymy czy dziala.jak tak to jestes za***isty 
Dodalem komendy cod_giveitem i dziala ale cos w logach mi wyskakuje
L 07/14/2011 - 15:34:37: [AMXX] Run time error 10 (plugin "CodByBuu.amxx") (native "give_item") - debug not enabled!
L 07/14/2011 - 15:34:37: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/14/2011 - 15:34:47: [FAKEMETA] Invalid return type
Dodano 14 lipiec 2011 - 18:21:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx // w miejsce xx wstaw nr itemu)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = x // jak w miejsce x wstawisz 4, to jestes odporny na 4 trafienia w glowe
to dales a ja zmienilem na
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx // w miejsce xx wstaw nr itemu)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = x // jak w miejsce x wstawisz 4, to jestes odporny na 4 trafienia w glowe
}
bo nei chcialo sie skompilowac i caly czas nei daje obrazen w glowe. nie ze tylko 4 ..;/

Dodalem komendy cod_giveitem i dziala ale cos w logach mi wyskakuje
L 07/14/2011 - 15:34:37: [AMXX] Run time error 10 (plugin "CodByBuu.amxx") (native "give_item") - debug not enabled!
L 07/14/2011 - 15:34:37: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/14/2011 - 15:34:47: [FAKEMETA] Invalid return type
Dodano 14 lipiec 2011 - 18:21:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx // w miejsce xx wstaw nr itemu)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = x // jak w miejsce x wstawisz 4, to jestes odporny na 4 trafienia w glowe
to dales a ja zmienilem na
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx // w miejsce xx wstaw nr itemu)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = x // jak w miejsce x wstawisz 4, to jestes odporny na 4 trafienia w glowe
}
bo nei chcialo sie skompilowac i caly czas nei daje obrazen w glowe. nie ze tylko 4 ..;/
Power Play
14.07.2011
Zatrzymywanie Czasu.
Dajesz
Teraz w Public CmDStart
Szukasz Public UżyjPrzedmiot(id).
Teraz na koniec plugu dajesz
I gotowe
Dajesz
new zatrzymaj_czas;
Teraz w Public CmDStart
if(zatrzymaj_czas && zatrzymaj_czas != id) { entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0}); entity_set_vector(id, EV_VEC_v_angle, Float:{0.0, 0.0, 0.0}); entity_set_vector(id, EV_VEC_angles, Float:{0.0, 0.0, 0.0}); entity_set_int(id, EV_INT_fixangle, 1); set_pdata_float(id, 83, 0.1, 5); set_uc(uc_handle, UC_Buttons, 0); new name[55]; get_user_name(zatrzymaj_czas, name, 54); client_print(id, print_center, "%s zatrzymal czas swym itemem na 5sec.", name); }
Szukasz Public UżyjPrzedmiot(id).
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XxX && !zatrzymaj_czas) { zatrzymaj_czas = id; set_task(5.0, "Pusc");
Teraz na koniec plugu dajesz
public Pusc() zatrzymaj_czas = 0;
I gotowe

Hleb
15.07.2011
Już ci pisze
W public odrodzenie dałes 2x to:
w public TakeDamage bylo
i tu był mój błąd, zamieniłem na
w public dajprzedmiot dales ze jest odporny na 44 strzaly w glowe
tzn
zamieniłem na
Użytkownik Hleb edytował ten post 15.07.2011 21:51
W public odrodzenie dałes 2x to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 44) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 4
w public TakeDamage bylo
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 44 && hitbox[this] == HIT_HEAD) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]-- return HAM_SUPERCEDE;
i tu był mój błąd, zamieniłem na
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 44 && hitbox[this] == HIT_HEAD && informacje_przedmiotu_gracza[this][1] >0) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]-- return HAM_SUPERCEDE;
w public dajprzedmiot dales ze jest odporny na 44 strzaly w glowe

case 44: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 44 }
zamieniłem na
case 44: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 4 }
Użytkownik Hleb edytował ten post 15.07.2011 21:51
MrSpiryt
16.07.2011
aha. to w Damage wlasnei mi nie gralo bo jak patrzylem na notatki kapitana mialy wlsanie tak jak teraz jest 
a dajpzredmiot myslalem ze tam mam wpisac nr itemu..

a dajpzredmiot myslalem ze tam mam wpisac nr itemu..
Hleb
16.07.2011
Palace rekawiczki:
pod includami dodajesz:
tworzysz nowy public
oczywiscie w miejsce xx wstawiasz nr itemu
w Public DajPrzedmiot dajesz to
jezeli masz CODa ze sklepem dodajesz to samo w Public DajPrzedmiotX
Dziękuję
pod includami dodajesz:
#define ZADANIE_PALACE_REKAWICZKI -736
tworzysz nowy public
public PalaceRekawiczki(id) { id -= ZADANIE_PALACE_REKAWICZKI; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != xx) return PLUGIN_CONTINUE; set_task(15.0, "PalaceRekawiczki", id+ZADANIE_PALACE_REKAWICZKI); if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; give_item(id, "weapon_hegrenade") return PLUGIN_CONTINUE; }
oczywiscie w miejsce xx wstawiasz nr itemu
w Public DajPrzedmiot dajesz to
case xx: { set_task(15.0, "PalaceRekawiczki", id+ZADANIE_PALACE_REKAWICZKI); }
jezeli masz CODa ze sklepem dodajesz to samo w Public DajPrzedmiotX
Dziękuję
MrSpiryt
16.07.2011
to ja dziekuje
moze Ty mi powiesz w tym zatrzymywaniu czasu gdzie wpisac to 1 ?new zatrzymaj_czas;
potrafilbys pzrerobic zeby klasa "POLAK" nie dostawala awp siper ale zeby miala wbudowane juz 1/1 z awp?
Użytkownik MrSpiryt edytował ten post 16.07.2011 10:46

potrafilbys pzrerobic zeby klasa "POLAK" nie dostawala awp siper ale zeby miala wbudowane juz 1/1 z awp?
Użytkownik MrSpiryt edytował ten post 16.07.2011 10:46
Hleb
16.07.2011
sma klasy "POLAK"??
// edit, ty masz STAREGO CODa, mój bład
łap
Kopia cod.sma 137,07 KB
57 Ilość pobrań
Użytkownik Hleb edytował ten post 16.07.2011 12:40
// edit, ty masz STAREGO CODa, mój bład
łap

Użytkownik Hleb edytował ten post 16.07.2011 12:40