←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Itemy z nowego Coda

Zablokowany

MrSpiryt - zdjęcie MrSpiryt 12.07.2011

Elo! proszę o link, lub bezposrednio w temacie napisania jak zrobic itemki do starego coda.

Lista:

Defiblyrator --> Masz 1/LW szansy na zreanimowanie czlonka druzyny po zabiciu wroga
Facke paka ---> Dostajesz falszywa pake, ktora mozesz polozyc a nastepnie zdetonowac
zawodowy rusher --> Masz 1/LW szansy na zabicie z M3


POLECA PLUSIKI ! :)
Użytkownik MrSpiryt edytował ten post 16.07.2011 10:35
Odpowiedz

  • +
  • -
Aard - zdjęcie Aard 13.07.2011

[CoD Stary] Nieograniczone ammo dla itemu/klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - to na ammo


A item zawodowy rusher rób na przykładzie AWP Sniper :)
Użytkownik Aard edytował ten post 13.07.2011 06:46
Odpowiedz

MrSpiryt - zdjęcie MrSpiryt 13.07.2011

ja CI juz plusa dalem a przeczytaj sobie tamten temat. to nie dziala ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
Aard - zdjęcie Aard 13.07.2011

działa ! to co w 1 poscie działa chodzi mi o ten [CoD Stary] Nieograniczone ammo dla itemu/klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X temat
Odpowiedz

MrSpiryt - zdjęcie MrSpiryt 13.07.2011

dzięki, dziala. a reszta itemkow?
Odpowiedz

  • +
  • -
Hleb - zdjęcie Hleb 14.07.2011

Twardy baniak:

przed plugin_init dajesz to:

new hitbox[33]

w plugin_init dajesz to:

RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Hit")

nastepnie dodajesz nowy public

public Hit(id,idattacker,Float:damage,Float:direction[3] , traceresult, damagebits)
{
        hitbox[id] = get_tr2(traceresult,TR_iHitgroup)
	
        return HAM_IGNORED;	
}

Jezeli ci zalezy na okreslona ilosc trafien w glowe to:

w public Odrodzenie dajesz to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx // w miejsce xx wstaw nr itemu)
           informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = x // jak w miejsce x wstawisz 4, to jestes odporny na 4 trafienia w glowe

w public TakeDamage wpisujesz

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == xx && hitbox[this] == HIT_HEAD)
    {
        informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--
    	return HAM_SUPERCEDE;
    }
a w public DajPrzedmiot
         case xx:
         {
               informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = x
         }
jezeli masz coda ze sklepem dodaj to samo w public DajPrzedmiotX
Odpowiedz

MrSpiryt - zdjęcie MrSpiryt 14.07.2011

oke, wpisalem. zobaczymy czy dziala.jak tak to jestes za***isty :P

Dodalem komendy cod_giveitem i dziala ale cos w logach mi wyskakuje

L 07/14/2011 - 15:34:37: [AMXX] Run time error 10 (plugin "CodByBuu.amxx") (native "give_item") - debug not enabled!
L 07/14/2011 - 15:34:37: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/14/2011 - 15:34:47: [FAKEMETA] Invalid return type

Dodano 14 lipiec 2011 - 18:21:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx // w miejsce xx wstaw nr itemu)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = x // jak w miejsce x wstawisz 4, to jestes odporny na 4 trafienia w glowe

to dales a ja zmienilem na

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx // w miejsce xx wstaw nr itemu)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = x // jak w miejsce x wstawisz 4, to jestes odporny na 4 trafienia w glowe
}

bo nei chcialo sie skompilowac i caly czas nei daje obrazen w glowe. nie ze tylko 4 ..;/
Odpowiedz

Power Play - zdjęcie Power Play 14.07.2011

Zatrzymywanie Czasu.

Dajesz

new zatrzymaj_czas;

Teraz w Public CmDStart

	if(zatrzymaj_czas && zatrzymaj_czas != id)
	{
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
		entity_set_vector(id, EV_VEC_v_angle, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
		entity_set_vector(id, EV_VEC_angles, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
		entity_set_int(id, EV_INT_fixangle, 1);
		set_pdata_float(id, 83, 0.1, 5);
		set_uc(uc_handle, UC_Buttons, 0);
		new name[55];
		get_user_name(zatrzymaj_czas, name, 54);
		client_print(id, print_center, "%s zatrzymal czas swym itemem na 5sec.", name);
	}

Szukasz Public UżyjPrzedmiot(id).

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XxX && !zatrzymaj_czas)
	{
		zatrzymaj_czas = id;
		set_task(5.0, "Pusc");

Teraz na koniec plugu dajesz

public Pusc()
	zatrzymaj_czas = 0;

I gotowe :)
Odpowiedz

MrSpiryt - zdjęcie MrSpiryt 14.07.2011

gdzie to 1 ;x?
Odpowiedz

  • +
  • -
Hleb - zdjęcie Hleb 15.07.2011

możesz mi podesłać SMA coda??
myślę ze tak bedzie najlepiej
Odpowiedz

MrSpiryt - zdjęcie MrSpiryt 15.07.2011

proszę :)

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Hleb - zdjęcie Hleb 15.07.2011

Naprawiłem.

Załączony plik  Kopia cod.sma   136,81 KB   61 Ilość pobrań
Odpowiedz

MrSpiryt - zdjęcie MrSpiryt 15.07.2011

no ok ale chcialbym na przyszlosc wiedziec co bylo zle :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Hleb - zdjęcie Hleb 15.07.2011

Już ci pisze

W public odrodzenie dałes 2x to:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 44)
              informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 4

w public TakeDamage bylo

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 44 && hitbox[this] == HIT_HEAD)
       {
                  informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--
                  return HAM_SUPERCEDE;

i tu był mój błąd, zamieniłem na

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 44 && hitbox[this] == HIT_HEAD && informacje_przedmiotu_gracza[this][1] >0)
       {
                  informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--
                  return HAM_SUPERCEDE;

w public dajprzedmiot dales ze jest odporny na 44 strzaly w glowe o_O tzn

case 44:
       {
             informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 44
       }

zamieniłem na

case 44:
       {
             informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 4
       }

Użytkownik Hleb edytował ten post 15.07.2011 21:51
Odpowiedz

MrSpiryt - zdjęcie MrSpiryt 16.07.2011

aha. to w Damage wlasnei mi nie gralo bo jak patrzylem na notatki kapitana mialy wlsanie tak jak teraz jest :P

a dajpzredmiot myslalem ze tam mam wpisac nr itemu..
Odpowiedz

  • +
  • -
Hleb - zdjęcie Hleb 16.07.2011

Palace rekawiczki:

pod includami dodajesz:

#define ZADANIE_PALACE_REKAWICZKI -736

tworzysz nowy public

public PalaceRekawiczki(id)
{
    id -= ZADANIE_PALACE_REKAWICZKI;
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != xx)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    set_task(15.0, "PalaceRekawiczki", id+ZADANIE_PALACE_REKAWICZKI);
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    give_item(id, "weapon_hegrenade")
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

oczywiscie w miejsce xx wstawiasz nr itemu

w Public DajPrzedmiot dajesz to
case xx:
       {     
                 set_task(15.0, "PalaceRekawiczki", id+ZADANIE_PALACE_REKAWICZKI);
       }

jezeli masz CODa ze sklepem dodajesz to samo w Public DajPrzedmiotX

Dziękuję
Odpowiedz

MrSpiryt - zdjęcie MrSpiryt 16.07.2011

to ja dziekuje :) moze Ty mi powiesz w tym zatrzymywaniu czasu gdzie wpisac to 1 ?new zatrzymaj_czas;


potrafilbys pzrerobic zeby klasa "POLAK" nie dostawala awp siper ale zeby miala wbudowane juz 1/1 z awp?
Użytkownik MrSpiryt edytował ten post 16.07.2011 10:46
Odpowiedz

  • +
  • -
Hleb - zdjęcie Hleb 16.07.2011

sma klasy "POLAK"??

// edit, ty masz STAREGO CODa, mój bład
łap
Załączony plik  Kopia cod.sma   137,07 KB   57 Ilość pobrań
Użytkownik Hleb edytował ten post 16.07.2011 12:40
Odpowiedz

MrSpiryt - zdjęcie MrSpiryt 16.07.2011

dzięki
Użytkownik MrSpiryt edytował ten post 16.07.2011 17:56
Odpowiedz
Zablokowany