Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc Item !


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jaroo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.05.2011 18:09

siema , mam problem chce zrobic item o nazwie mhmm dajmy ' Cukierowy Noz ' ze bije sie z daleka z noza .
proszę o pomoc dam +

Dodano 14 maj 2011 - 08:28:
Refresh!

#2 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.05.2011 22:43

jak to z daleja? Opisz to konkretniej
  • +
  • -
  • 0

#3 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 15.05.2011 09:26

widzisz gościa np. na długiej, wyciągasz kose, nacelowujesz w niego, atakujesz i on obrywa

Ktoś już napisał taki plugin ale źle działał

#4 Jaroo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.05.2011 18:49

to dacie to czy nie ?:P

#5 alien123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.05.2011 22:13

Też przyłączam się do tego tematu.
  • +
  • -
  • 0

#6 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 23.05.2011 22:28

Nie wiem czy to zadziała...
Nowa zmienna:
new gBullets


Do public plugin_init dodaj:
	register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Ham_Weapon_Attack");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Ham_Weapon_Attack");


Na koniec pluginu:
public fw_traceline(Float:v1[3],Float:v2[3],noMonsters,id)
{
if(!is_user_alive(id) || !player_item_id[id] == NUMER_ITEMU || gBullets[id] < 0 )
return FMRES_IGNORED;

if( get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE )
return FMRES_IGNORED;

// get crosshair aim
static iMyAim[3], Float:flMyAim[3];
get_user_origin(id, iMyAim, 3);
IVecFVec(iMyAim, flMyAim);

// set crosshair aim
set_tr(TR_vecEndPos, flMyAim);

// get ent looking at
static ent, body;
get_user_aiming(id, ent, body);

// if looking at something
if( pev_valid(ent) )
{
set_tr(TR_flFraction, 0.1); // 1.0 == no hit, < 1.0 == hit
set_tr(TR_pHit, ent); // entity hit
set_tr(TR_iHitgroup, body); // bodypart hit
}
return FMRES_IGNORED;
}

public Ham_Weapon_Attack(weaponent)
{
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new id = get_pdata_cbase(weaponent, 41, 4);
if ( gBullets[id] >= 0 )
{
new count = --gBullets[id];

if ( 0 < count < 5 )
sh_chat_message( id, gHeroID, "Pozostalo ci %d Naboi", count);
}
}

Użytkownik GerO edytował ten post 23.05.2011 22:32


#7 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.05.2011 23:06

Nie wiem czy to zadziała...
Nowa zmienna:

new gBullets


Do public plugin_init dodaj:
	register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Ham_Weapon_Attack");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Ham_Weapon_Attack");


Na koniec pluginu:
public fw_traceline(Float:v1[3],Float:v2[3],noMonsters,id)
{
if(!is_user_alive(id) || !player_item_id[id] == NUMER_ITEMU || gBullets[id] < 0 )
return FMRES_IGNORED;

if( get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE )
return FMRES_IGNORED;

// get crosshair aim
static iMyAim[3], Float:flMyAim[3];
get_user_origin(id, iMyAim, 3);
IVecFVec(iMyAim, flMyAim);

// set crosshair aim
set_tr(TR_vecEndPos, flMyAim);

// get ent looking at
static ent, body;
get_user_aiming(id, ent, body);

// if looking at something
if( pev_valid(ent) )
{
set_tr(TR_flFraction, 0.1); // 1.0 == no hit, < 1.0 == hit
set_tr(TR_pHit, ent); // entity hit
set_tr(TR_iHitgroup, body); // bodypart hit
}
return FMRES_IGNORED;
}

public Ham_Weapon_Attack(weaponent)
{
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new id = get_pdata_cbase(weaponent, 41, 4);
if ( gBullets[id] >= 0 )
{
new count = --gBullets[id];

if ( 0 < count < 5 )
sh_chat_message( id, gHeroID, "Pozostalo ci %d Naboi", count);
}
}


Koleś, Ty lepiej nic już nie pisz, bo widać, że g**no się znasz. SuperHero do Diablo? Pogratulować.

@Down:

***** się znam? Jakoś ja to u siebie mam z mojego kodu, więc raczej nie *****. ; ]]

sh_chat_message to pokazywanie wiadomości w SH, bez SH na serwie nic nie pokaże.

Użytkownik GoldeN edytował ten post 24.05.2011 14:22


#8 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 24.05.2011 13:45

To raczej ty się g**no znasz wprowadziłem poprawki i wszystko działa.!

#9 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 24.05.2011 14:30

hymm.. czyli zmienne :
new gBullets[33]
,
gBullets[id] = 0
a w case item np. ?



case xx:
{
player_item_name[id] = "Long knife"
player_item_id[id] = rannum
gBullets[id] = 1
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: opis itemu ...",player_item_name[id])
}


i na co to : ?



if ( 0 < count < 5 )
sh_chat_message( id, gHeroID, "Pozostalo ci %d Naboi", count);
}
?? O jakie naboje chodzi ?

Użytkownik Aard edytował ten post 24.05.2011 14:31

  • +
  • -
  • 0

#10 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 24.05.2011 14:58

Nowa zmienna:
new gBullets[MAX+1];


Pod sam koniec sma dodaj:
public Ham_Weapon_Attack(weaponent, id)
{
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new id = get_pdata_cbase(weaponent, 41, 4);
if ( gBullets[id] >= 0 )
{
new count = --gBullets[id];

if ( 0 < count < 5 )
client_print(id, print_center, "Pozostalo ci %d Naboi", count);
}
}


W case itemu:
case Numer_itemu:
{
player_item_name[id] = "Long knife"
player_item_id[id] = rannum
gBullets[id] = 3
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: opis itemu ...",player_item_name[id])
}

W public fw_traceline dodaj:
	if(player_item_id[id] != NUMER_Itemu || gBullets[id] < 0 )
return FMRES_IGNORED;

if( get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE )
return FMRES_IGNORED;

static iMyAim[3], Float:flMyAim[3];
get_user_origin(id, iMyAim, 3);
IVecFVec(iMyAim, flMyAim);

set_tr(TR_vecEndPos, flMyAim);

static ent, body;
get_user_aiming(id, ent, body);

if( pev_valid(ent) )
{
set_tr(TR_flFraction, 0.1);
set_tr(TR_pHit, ent);
set_tr(TR_iHitgroup, body);
}

return FMRES_IGNORED
}


W public plugin_init dodaj:
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Ham_Weapon_Attack");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Ham_Weapon_Attack");


#11 alien123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.05.2011 16:49

I jak działa to?
  • +
  • -
  • 0

#12 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 24.05.2011 17:13

U mnie śmiga. Zresztą sam zobacz :)

#13 alien123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.05.2011 19:48

Mi nie działa
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych