Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niszczenie BS'a


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 25.07.2011 19:31

Witam.
Wgrałem poprawkę od kogoś z forum ze nie wybuchają skrzynki na BSie i tak jest.
Grając na de_aztec ninja rozwalał bryły te z kamienia nożem nie wiem jak jest z łowcą.
I tutaj pytanie czy ktoś potrafi naprawić ten bug ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 29.07.2011 06:53

[Fix] Rozwalanie BS przez ninje i łowcę - AMXX.pl: Support AMX Mod X łap. Czy tak ciężko poszukać?
  • +
  • -
  • 1

#3 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 01.11.2011 20:15

@up czytanie ze zrozumieniem
Wgrałem poprawkę od kogoś z forum ze nie wybuchają skrzynki na BSie i tak jest.
  • +
  • -
  • 0

#4 Kavi76

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:209
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 01.11.2011 20:35

w komentarzach tamtego tuta Goq napisał:
wystarczy usunac remove_entity na koncu touchbreakable i tutek staje sie zbedny tylko ze to zostalo wprowadzone po to zeby sobie ninja/lowca mogli szybe rozwalic a to ze szyba i skrzynka maja taka sama classname to juz trudno

Ninja i łowca nie będą mogli rozwalać nie tylko bs'a na mapie typu de_aztec ale też szyb innego rozwiązania nie ma

Użytkownik Kavi76 edytował ten post 01.11.2011 20:36

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych