Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GOH4n - zdjęcie

GOH4n

Rejestracja: 30.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.03.2013 23:36
*****

#260150 100hp + int z broni

Napisane przez GOH4n w 18.06.2011 19:22

Zamiast tego co podal Shark daj:
 if(weapon == CSW_AWP && klasa_gracza[idattacker] == Snajper)
        {
                        damage = (100 + (inteligencja_gracza[idattacker]*2.0));
        }

  • +
  • -
  • 1


#259739 bloada rakiet prez 10 sek

Napisane przez GOH4n w 17.06.2011 12:29

Zobacz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#254077 Przedmiot wyrzucany z klasy

Napisane przez GOH4n w 29.05.2011 13:23

W public Dajprzedmiot do case itemu dodajesz np:
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}

dzięki temu Rambo nigdy nie dostanie tego itemu
  • +
  • -
  • 1


#251671 Exp 3 graczy ? da sie

Napisane przez GOH4n w 21.05.2011 19:38

@ UP - i co w zwiazku z tym? ^^

Na sam koniec:
public Message_Intermission(){
	set_task(0.1, "przyznanie_doswiadczenia");
}
public przyznanie_doswiadczenia()
{
	//uruchom podczas SVC_INTERMISSION (tuz przed zmiana mapy)
	//Znajdz 3 najlepszych graczy z najwieksza liczba fragow i przyznaj doswiadczenie

	new players[32], num;
	get_players(players, num, "h");

	new tempfrags, id;

	new swapfrags, swapid;

	new starfrags[3]; //0 - 3 miejsce / 1 - 2 miejsce / 2 - 1 miejsce
	new starid[3];

	for (new i = 0; i < num; i++)
	{
		id = players[i];
		tempfrags = get_user_frags(id);
		if ( tempfrags > starfrags[0] )
		{
			starfrags[0] = tempfrags;
			starid[0] = id;
			doswiadczenie_gracza[id] += 25

			if ( tempfrags > starfrags[1] )
			{
				swapfrags = starfrags[1];
				swapid = starid[1];
				starfrags[1] = tempfrags;
				starid[1] = id;
				starfrags[0] = swapfrags;
				starid[0] = swapid;
				doswiadczenie_gracza[id] += 50

				if ( tempfrags > starfrags[2] )
				{
					swapfrags = starfrags[2];
					swapid = starid[2];
					starfrags[2] = tempfrags;
					starid[2] = id;
					starfrags[1] = swapfrags;
					starid[1] = swapid;
					doswiadczenie_gracza[id] += 75

				}
			}
		}
	}
	new name[32];
	new winner = starid[2];

	if ( !winner )
		return;


		client_print(0,print_chat,"Najlepsi na mapie:");


	get_user_name(starid[2], name, charsmax(name));
	client_print(0,print_chat,"1. %s - %i Fragow (+75 dosw.)",name,starfrags[2]);

	get_user_name(starid[1], name, charsmax(name));
	client_print(0,print_chat,"2. %s - %i Fragow (+50 dosw.)", name, starfrags[1]);

	get_user_name(starid[0], name, charsmax(name));
      client_print(0,print_chat,"3. %s - %i Fragow (+25 dosw.)",name,starfrags[0]);

}
do plugin_init:
	register_message(SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission");
Mam nadzieje,ze o niczym nie zapomnialem ;]
  • +
  • -
  • 2


#247146 Klasa 2x dmg z dgl`a Szeryf

Napisane przez GOH4n w 07.05.2011 20:26

Klase sobie chyba sam zrobisz (http://amxx.pl/topic...dac-nowa-klase/)

A zeby mial 2xdmg z dgl:
do public takedamage dodaj
if(weapon == CSW_DEAGLE && klasa_gracza[idattacker] == Szeryf)
{	
damage*=2.0;
}

  • +
  • -
  • 1


#246955 Klasa z itemem AWP Sniper

Napisane przez GOH4n w 07.05.2011 15:16

W public takedamage zamien
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)

na

if(weapon == CSW_AWP && (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 || klasa_gracza[idattacker] == XXX))

XXX = nazwa klasy
  • +
  • -
  • 1


#241398 Bug rakiety

Napisane przez GOH4n w 25.04.2011 11:52

Do if(nowa_klasa_gracza[id]) w public odrodzenie dodaj:
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;

  • +
  • -
  • 1


#236839 Admin Flash

Napisane przez GOH4n w 14.04.2011 18:19

Rozumiem, ze jesli ktos ma anty flasha to poprostu to na niego nie zadziala tak?
  • +
  • -
  • 1


#230539 Model tylko dla 1 klasy

Napisane przez GOH4n w 27.03.2011 11:40

A jesli chodzi o model to dodaj w public curweapon
if(klasa_gracza[id] == twoja klasa && weapon == CSW_MP5NAVY)
	{
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/modelmp5.mdl")
	}
a do public plugin_precache
	precache_model("models/modelmp5.mdl");

  • +
  • -
  • 3


#225291 ViP specjalnie pod coda

Napisane przez GOH4n w 14.03.2011 15:30

@ Jakubiak
Nad(w tym samym publicu)
 
new attacker = get_user_attacker(id);

dodaj
new weapon = get_user_weapon(attacker)

powinno sie wtedy skompilowac :)
  • +
  • -
  • 1


#225144 ViP specjalnie pod coda

Napisane przez GOH4n w 13.03.2011 20:52

W public Death znajdzcie:
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

i zamiencie na

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie *X;
}
else
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}

Zamiast X liczba, ile razy wiekszy exp za killa ma miec vip

@Jakubiak

Do public damage dodaj:

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(weapon == XXX || weapon == YYY)
{
damage += ZZZ
}
}

Zamiast XXX i YYY podajesz nazwy broni, jesli chcesz miec wiekszy dmg dla wiekszej ilosci broni to w tym nawiasie dodaj:
|| weapon == XXX

Mam nadzieje, ze wiesz o co chodzi.
Nazwy broni znajdziesz tutaj: Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X chodzi o ta kolumne z CSW_


Zamiast ZZZ dajesz liczbe o jaka ma byc wiekszy dmg.
  • +
  • -
  • 1


#167789 Amxmodmenu dodawanie

Napisane przez GOH4n w 04.09.2010 08:51

minibans podmienia sie automatycznie zamiast banow, a co do ss'ow to w folderze configs masz plik clcmds.ini, otworz go i dodaj,a najlepiej podmien na:
"Zrob screeny"     "amx_ss #%userid% 5"    "b"    "u"
dzięki temu po nacisnieciu "8" w amxmodmenu bedziesz mogl wybrac gracza ktoremu chcesz zrobic ssy :)
  • +
  • -
  • 3