Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

100hp + int z broni

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 18.06.2011 18:59

Witam
Jak zrobić 100hp + inteligencja obrażeń wiecej z AWP dla snajpera?
i w jakim miejcu to dodac?
dam+
Pozdrawiam

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 18.06.2011 19:02

Coś w tym stylu:

	if(weapon == CSW_AWP && klasa_gracza[idattacker] == Snajper)
{
damage+=(inteligencja_gracza[idattacker]*2.0);
}


W public TakeDamage, 1 int = +2dmg
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 18.06.2011 19:12

a skąd serwer ma wiedzieć ze 100hp a nie np. 50 hp?

#4 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 18.06.2011 19:22

Zamiast tego co podal Shark daj:
 if(weapon == CSW_AWP && klasa_gracza[idattacker] == Snajper)
        {
                        damage = (100 + (inteligencja_gracza[idattacker]*2.0));
        }

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych