Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

ViP specjalnie pod coda

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Neazo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:340
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Rzgów
Offline

Napisano 13.03.2011 12:46

Witam. Chciałbym wiedzieć, czy ktoś umiałby napisać taki plugin, dzięki któremu gracze (ViP) z flagą T za zabicie dostawaliby więcej expa. I oczywiście jeżeli ktoś umie coś takiego zrobić, to czy mógłby mi przesłać, bo ja próbowałem, ale mi ***** z tego wyszło.
Oczywiście może to być dowolny plugin ViP, tylko tak zrobiony, żeby w cvarze można było napisać ile dostaje expa.
Po drugie, czy ktoś napisałby mi klasy?? Odwdzięczę się sms-em za maks. 10zł w zależności od pracy wykonanej ;)

#2 c0nst

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Węglówka
Offline

Napisano 13.03.2011 13:13

Dołączam się do prośby

#3 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 13.03.2011 16:07

Jeśli chodzi o klasy to na pewno ktoś się pokwapi. Musisz tylko edytować pierwszy post i napisać w nim co dana klasa ma mieć(HP, prędkość, armor, bronie, dodatkowe atrybuty itp.).

Co do prośby o plugin - Dołączam się także, lecz ja dodatkowo zamiast expa potrzebuję, aby posiadacz "vip'a" zadawał dodatkowe obrażenia z wszystkich broni(karabiny + 150DMG, pistolety + 250DMG, inne bronie(snajperki itp. +400DMG)

Za wszystko poleci reputacja.
  • +
  • -
  • 0

#4 lajtowo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 13.03.2011 16:28

Dołączam się
  • +
  • -
  • 0
[URL=http://cs-granat.xaa.pl][color=red].:Cs-Granat:.[/

#5 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 13.03.2011 20:52

W public Death znajdzcie:
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

i zamiencie na

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie *X;
}
else
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}

Zamiast X liczba, ile razy wiekszy exp za killa ma miec vip

@Jakubiak

Do public damage dodaj:

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(weapon == XXX || weapon == YYY)
{
damage += ZZZ
}
}

Zamiast XXX i YYY podajesz nazwy broni, jesli chcesz miec wiekszy dmg dla wiekszej ilosci broni to w tym nawiasie dodaj:
|| weapon == XXX

Mam nadzieje, ze wiesz o co chodzi.
Nazwy broni znajdziesz tutaj: Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X chodzi o ta kolumne z CSW_


Zamiast ZZZ dajesz liczbe o jaka ma byc wiekszy dmg.

Użytkownik GOH4n edytował ten post 13.03.2011 20:59

  • +
  • -
  • 1

#6 Neazo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:340
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Rzgów
Offline

Napisano 13.03.2011 21:19

Postaram się to wgrać, ale to nadal nie to o co mi chodzi. Chodzi mi o normalny plugin vip, tylko wywalone dawanie darmowej bronie, ale żeby vip dostał równo 1000 expa za killa i żeby miał np. wgrany eliminator rozrzutu, taki bajer ;)
I to miało by być jako vip.amxx i mieć cvary na ustawienie ile expa dostaje vip. Z góry dzięki
Co do klas to tutaj [CoD Stary] Prośba o stworzenie klas i itemków | hard for me - AMXX.pl: Support AMX Mod X

#7 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 13.03.2011 23:16

GOH4n - Wielkie dzięki za pomoc. Nie wiem ile zajęła Ci pomoc dla mnie, ale doceniam to. Jedyne co mogę zrobić to dać plus i to właśnie robię.

PS. Tylko, że chciałem dla każdej broni inny dmg. Więc Wkleić to z 2-3 razy i powpisywać bronie i DMG dla nich czy da się to wkleić do jednego?

@Edit.

Chyba coś nie tak. Zrobiłem i wygląda to tak:

public Damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id);
	new damage = read_data(2);
	if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
		return PLUGIN_CONTINUE;

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
	{
	if(weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_DEAGLE)
	{
	damage += 350
	}
	}

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
	{
	if(weapon == CSW_MAC10 || weapon == CSW_AUG || weapon == CSW_UMP45 || weapon == CSW_SG550 || weapon == CSW_MP5NAVY || weapon == CSW_M249 || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_TMP || weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_P90)
	{
	damage += 200
	}
	}

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
	{
	if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT)
	{
	damage += 500
	}
	}

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
	{
	if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
	damage += 800
	}
	}
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
		Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		while(damage>20)
		{
			damage-=20;
			doswiadczenie_gracza[attacker]++;
		}
	}
	SprawdzPoziom(attacker);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

QTM_CodMod.sma(1106) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(1114) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(1122) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(1130) : error 017: undefined symbol "weapon"

Użytkownik Jakubiak edytował ten post 14.03.2011 00:26

  • +
  • -
  • 0

#8 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 14.03.2011 15:30

@ Jakubiak
Nad(w tym samym publicu)
 
new attacker = get_user_attacker(id);

dodaj
new weapon = get_user_weapon(attacker)

powinno sie wtedy skompilowac :)
  • +
  • -
  • 1

#9 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.03.2011 15:41

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(554) : warning 213: tag mismatch
QTM_CodMod.sma(1061) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1062) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1064) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1094) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1110) : error 017: undefined symbol "attacker"

2 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).


Nie mam już siły do tego:d Załączam .sma w nadziei, że ktoś to zrobi...

Za pomoc - jak zawsze plus.

@Edit. Zamiast "attacker" dałem "id". Nie wiem, czy zadziała, ale na chwilę obecną poprawiłem pozostały error, zmieniłem ten "attacker" i się przekompilowało. Zaraz sprawdzę czy działa i dam edit.

@Edit2. "VIP" jest ustawiony na "level_h" czyli flagę "s". Dodaję ją sobie, zmiana mapki i nie działa. Najprawdopodobniej jednak jest coś z tym "id", które wpisałem zamiast "attacker", gdyż nie działało.

Załączone pliki


Użytkownik Jakubiak edytował ten post 14.03.2011 16:08

  • +
  • -
  • 0

#10 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 14.03.2011 21:26

W zalaczniku wersja ktora sie kompiluje :)

Załączone pliki


Użytkownik GOH4n edytował ten post 14.03.2011 21:27

  • +
  • -
  • 0

#11 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.03.2011 16:21

Kompiluje, mam flagę "t", która odpowiedzialna jest za vipa(level_h), ale mimo to na serwerze nie ma to odbicia. Nie działa. Co może być nie tak?
  • +
  • -
  • 0

#12 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 16.03.2011 21:22

Dodaj sobie wszystkie flagi i zobacz czy dziala.
  • +
  • -
  • 0

#13 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 16.03.2011 22:53

też nie. Zupełnie jakby nie czytało tego, że tak ma być:/
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych