Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Model tylko dla 1 klasy

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 LuKq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:zagórz
Offline

Napisano 27.03.2011 10:23

Zrobilem klase dual i ona ma dual mp5 ale jak zrobic zeby taki wygląd miała bron tylko na tej klasie a nie na wsparciu itp.

Za pomoc +

(widziełem juz taki poradnik ale nie moge go znależć jak by ktos mial linik to niech da)
  • +
  • -
  • 0

#2 Kid

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:z Kuby.
Offline

Napisano 27.03.2011 10:30

precache_model - znasz to? :)
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#3 LuKq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:zagórz
Offline

Napisano 27.03.2011 10:33

Nie

Dodano 27 marzec 2011 - 10:35:
A i jeszcze 1 jak zmniejszyc dmg zadawane z rakiet??
  • +
  • -
  • 0

#4 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 27.03.2011 11:19

szukasz w procedurce Dotykrakiety:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);

i zmieniasz 55.0
  • +
  • -
  • 1
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#5 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 27.03.2011 11:40

A jesli chodzi o model to dodaj w public curweapon
if(klasa_gracza[id] == twoja klasa && weapon == CSW_MP5NAVY)
	{
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/modelmp5.mdl")
	}
a do public plugin_precache
	precache_model("models/modelmp5.mdl");

  • +
  • -
  • 3

#6 LuKq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:zagórz
Offline

Napisano 27.03.2011 15:09

Macie po +

Dodano 27 marzec 2011 - 16:09:
Zrobiłem tak:

public CurWeapon(id)
{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new weapon = read_data(2);

	if(klasa_gracza[id] == Dual && weapon == CSW_MP5NAVY)
	{
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nowebronie/SteamTools_net_DualMP5.mdl")
	}


	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
        if(klasa_gracza[id] == Lukq && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);  
	if(klasa_gracza[id] == Lukq && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        if(klasa_gracza[id] == Ninia && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
        if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 65);
        if(klasa_gracza[id] == Hunion && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
        if(klasa_gracza[id] == Predator && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 65);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
	{
		UzyjPrzedmiotu(id);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

i tak:

public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	
	precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
	
	precache_model("models/w_medkit.mdl");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
	precache_model("models/mine.mdl");
	precache_model("models/nowebronie/SteamTools_net_DualMP5.mdl");
}


ale nie działa

Dodano 27 marzec 2011 - 16:12:
sory :):):)

Zapomniałem zmienić mape.
  • +
  • -
  • 0

#7 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 30.03.2011 10:32

dzięki, szukalem tego przez 5 dni chyba ;D





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych