Zrobilem klase dual i ona ma dual mp5 ale jak zrobic zeby taki wygląd miała bron tylko na tej klasie a nie na wsparciu itp.
Za pomoc +
(widziełem juz taki poradnik ale nie moge go znależć jak by ktos mial linik to niech da)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.03.2011 10:23
#2
Napisano 27.03.2011 10:30
precache_model - znasz to?
#3
Napisano 27.03.2011 10:33
Nie
Dodano 27 marzec 2011 - 10:35:
A i jeszcze 1 jak zmniejszyc dmg zadawane z rakiet??
Dodano 27 marzec 2011 - 10:35:
A i jeszcze 1 jak zmniejszyc dmg zadawane z rakiet??
#4
Napisano 27.03.2011 11:19
szukasz w procedurce Dotykrakiety:
i zmieniasz 55.0
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
i zmieniasz 55.0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
#6
Napisano 27.03.2011 15:09
Macie po +
Dodano 27 marzec 2011 - 16:09:
Zrobiłem tak:
i tak:
ale nie działa
Dodano 27 marzec 2011 - 16:12:
sory
Zapomniałem zmienić mape.
Dodano 27 marzec 2011 - 16:09:
Zrobiłem tak:
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); if(klasa_gracza[id] == Dual && weapon == CSW_MP5NAVY) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nowebronie/SteamTools_net_DualMP5.mdl") } UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; if(klasa_gracza[id] == Lukq && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); if(klasa_gracza[id] == Lukq && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); if(klasa_gracza[id] == Ninia && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 65); if(klasa_gracza[id] == Hunion && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); if(klasa_gracza[id] == Predator && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 65); return PLUGIN_CONTINUE; } public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) { if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav")) { UzyjPrzedmiotu(id); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }
i tak:
public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ; sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_sound("QTM_CodMod/select.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); precache_model("models/mine.mdl"); precache_model("models/nowebronie/SteamTools_net_DualMP5.mdl"); }
ale nie działa
Dodano 27 marzec 2011 - 16:12:
sory
Zapomniałem zmienić mape.
#7
Napisano 30.03.2011 10:32
dzięki, szukalem tego przez 5 dni chyba ;D