Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Klasa 2x dmg z dgl`a Szeryfproszę o stworzenie klasy

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 .Początkujący

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:D:\
Offline

Napisano 07.05.2011 20:10

Proszę o stworzenie klasy z poniższymi ustawieniami:

Nazwa klasy: Szeryf

szybkosc: 130%

hp: 130 na start

pancerz : 100

bronie: nóż , dgl (ewentualnie + usp ).

specjalnośc: 2x większe dmg z deagla.

Brak ,rakietek i min.

Klasa Dostępna dla wszystkich .
  • +
  • -
  • 0

#2 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 07.05.2011 20:26

Klase sobie chyba sam zrobisz (http://amxx.pl/topic...dac-nowa-klase/)

A zeby mial 2xdmg z dgl:
do public takedamage dodaj
if(weapon == CSW_DEAGLE && klasa_gracza[idattacker] == Szeryf)
{	
damage*=2.0;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 08.05.2011 00:46

zrób tak jak gohan powiedział a jak nie dasz sobie rady wrzuc .sma
  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 08.05.2011 14:31

Jak już to do public TakeDamage dodaj:

	if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Szeryf))
damage*=2.0;
}

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#5 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 08.05.2011 14:49

daj sma to ci napisze :F
  • +
  • -
  • 0

#6 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 08.05.2011 17:06

Shark, mozesz mnie oswiecic czym sie to rozni? -.-
  • +
  • -
  • 0

#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 08.05.2011 18:16

Tym, że Twój kod pewnie nie działałby poprawnie. Mój przetestowany i działa.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 08.05.2011 18:16

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 08.05.2011 18:25

Przecież wasz kod praktycznie niczym się nie różni ;). Tylko u Sharka jest to rozbite na 2 warunki, a u GOH4N'a jest zawarte wszystko w jednym. A działanie kodu jest takie same.
  • +
  • -
  • 0

#9 .Początkujący

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:D:\
Offline

Napisano 08.05.2011 18:40

Dziekuje wam wszystkim klasa działa ^^
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych