Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AmD - zdjęcie

AmD

Rejestracja: 04.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.03.2011 18:45
-----

#197969 Blad Mojej Funkcji, jak naprawić?

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 20.12.2010 16:30

set_task(0.1, "wlacz_fizyk", id+666)
//////////////////
public wlacz_fizyk(id)
{
        if(sprawdz_fizyk[id] == 0) // linia 4747
Masz tablicę o rozmiarze 666+ ?
Nie ? To od id odejmij wcześniej dodane 666 :mur:
  • +
  • -
  • 1


#196651 [menu] złe wyświetlane nazwy oraz...

Napisane przez DarkGL w 15.12.2010 17:27

os_name[i][os_odlamki]
zamień na
os_name[os_odlamki]

podobnie w innych usuwasz [i]
  • +
  • -
  • 1


#165485 DeathRun Timer + Save Records

Napisane przez Knopers w 29.08.2010 14:20

Plugin : DeathRun Timer + Save Records v2.1
Autor : Knopers UnBugged by Owner123



Opis :
Plugin odmierza każdemu (w CT) czas od spawnu aż do zabicia siebie lub zabicia terrorysty.
Po zabiciu terrorysty wyświetla wszystkim kolorową wiadomość z czasem jakim przeszedł dany gracz mapę.
Dodatkowo Plugin zapisuje najlepszy czas mapy (rekord). Można go zobaczyć wpisując w say /best.
Rekordy zapisują się w Nvaulcie lub Bazie MySQL.
Plugin posiada również funkcję tworzenia przycisków Startu i Końca.


Opis przycisków: Jeśli postawicie start a konca nie to koniec będzie w momencie zabicia TT, jeśli postawicie koniec a początku nie to początek będzie po zrespieniu się, jeśli żadnego nie ustawicie będzie wszystko po staremu.
Przyciski posiadają model c4 czyli paki jeśli chcecie mieć własne wystarczy w pliku timer.sma zmienić linijkę
//#define _CustomButtons
na
#define _CustomButtons
Po kompilacji modele będą brane z dwóch ścieżek :
"models/drtimer/button_start.mdl"
"models/drtimer/button_end.mdl"
aby je zmienić trzeba edytować plik timer/button.inl.
Uwaga!! Aby przyciski działały, zapisywały się należy utworzyć folder o nazwie "drtimer" w addons/amxmodx/configs

Moduły : nvault or mysql, hamsandwich, engine, fakemeta

Komenda : /best
Komenda dla admina : /drtimermenu - Otwiera menu ustawiania przycisków (Flaga ADMIN_CFG)

Cvar : amx_timer_type "2" //1 - Timer wyświetlany w hud, 2- Timer wyświetlany w statusie (pod sayem)

Standardowo Plugin ustawiony jest na zapis do Nvaulta aby to zmienić należy edytować plik timer.sma :
Znaleźć:
#define RecordsSaveTo 1 // 1 - Nvault, 2 - MySQL (Standardowo linijka 10)
Zamienić na :
#define RecordsSaveTo 2 // 1 - Nvault, 2 - MySQL
Skompilować i zainstalować.

Cvary w trybie MySQL :

timer_sql_host "127.0.0.1" //Host MySQL'a
timer_sql_user "root" //Użytkownik MySQL
timer_sql_pass "password" //Hasło Użytkownika MySQL
timer_sql_database "baza123" //Nazwa Bazy danych

Changelog
v 1.0 - Pierwsza wersja
v 1.1 - Poprawiony Bug przy zapisie do Nvault
v 1.2 - Dodany tryb zapisu MySQL
v 1.3 - Dodano Dodatkowe komunikaty oraz czas gracza obserwowanego (po śmierci lub na spect.)
v 2.0 - Dodano możliwość tworzenia guzików startu i końca + naprawiono kilka bugów.
v 2.1 - Poprawione Bugi Guzików oraz Naliczana Czasu (by Owner)
WWW Stats (Tylko pod zapis do MySQL'a)
Statystyki pisane od zera by Me :P
Cała Konfiguracja statystyk znajduje się w pliku config.php (wszystko opisane).
Nie wymaga żadnej instalacji wystarczy wrzucić na serwer www i działa (oczywiście jeśli wszystko jest skonfigurowane)

Dodałem statystyki ponieważ niektórzy już mi chcą flaki wyrwać i zamęczyć mnie na śmierć więc nie czepiać się o wygląd i nieczytelność/nie optymalność kodu w plikach *.php .

Demo: http://knopers.com.pl/stat/

Download: Załączony plik  stat.rar   126,98 KB  673 Ilość pobrań
Załączony plik  stat.rar   127 KB  2751 Ilość pobrań


PS: Przyciski jak by ktoś chciał to można pobrać stąd: Załączony plik  models.rar   5,96 KB  2719 Ilość pobrań


Zakaz kopiowania na inne fora bez podania źródła oraz autora pluginu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 30


#193874 Jak Pobrac Wartosci z pliku nvault tak...

Napisane przez DarkGL w 04.12.2010 20:40

util to tylko rozszerzenie ułatwia ci pracę ;) także możesz :P jego funkcja jest dla jego funkcji :P
  • +
  • -
  • 1


#127072 Simple Account Maker

Napisane przez G[o]Q w 19.04.2010 21:31

Simple Account Maker
by G[o]Q


Dołączona grafika

Plugin pozwala nam zalozyc haslo na nick z poziomu servera.Posiada wygodne menu(say /konto) do obslugi rezerwacji, alternatywa dla SRN Pavulona jesli ktos nie ma bazy SQL

Dołączona grafika

sam.amxx wrzucamy do plugins, oraz dopisujemy na koncu plugins.ini -> sam.amxx

Dołączona grafika

BRAK

Dołączona grafika

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 35


#193688 Jak Pobrac Wartosci z pliku nvault tak...

Napisane przez Knopers w 04.12.2010 09:27

W Nvault tego nie zrobisz, możesz spróbować z MySQL lub możesz spróbować Fvault jeśli tak bardzo chcesz mieć to na localu.
  • +
  • -
  • 1


#193763 Jak Pobrac Wartosci z pliku nvault tak...

Napisane przez DarkGL w 04.12.2010 13:47

możesz wczytaj wszystko na początku
[INC] nVault Utility - AlliedModders
posortuj to za pomocą
Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#193806 Jak Pobrac Wartosci z pliku nvault tak...

Napisane przez G[o]Q w 04.12.2010 16:20

ewentualnie lista kluczy w pliku i tablice dynamiczne :D
  • +
  • -
  • 1


#193121 losowe liczby z tablicy - czy da sie prosciej?

Napisane przez Knopers w 01.12.2010 17:57

da się ale nie do stałej tylko do zmiennej



new szR[255];
for(new i = 0; i < sizeof(szR); i++)
szR[i] = i + 1;


Podstawy się kłaniają ;)
  • +
  • -
  • 1


#193122 losowe liczby z tablicy - czy da sie prosciej?

Napisane przez DarkGL w 01.12.2010 17:58

ee
random_num(0,255)

lub
random(256)
  • +
  • -
  • 1


#192400 Dana funkcja co x sekund / Czas trwania.

Napisane przez GoldeN w 28.11.2010 15:43

c)

new uzyl_przedmiot[33];


public function(id)
{
if(uzyl_przedmiot[id] == 2)
{
client_print(id, print_center, "Tej funkcji mozesz uzyc maksymalnie 2 razy na runde")
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_user_health(id, 200)
uzyl_przedmiot[id]++

return PLUGIN_CONTINUE;

}


W evencie nowej rundy:

uzyl_przedmiot[id] = 0


a)

new timer[33];


public function2(id)
{
if (halflife_time()-timer[id] <= 5)
{
client_print(id, print_center, "Tej funkcji mozesz uzyc co 5 sekund")
return PLUGIN_CONTINUE;
}

timer[id] = floatround(halflife_time())

set_user_health(id, 200)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


W evencie nowe rundy:

timer[id] = 0


Powinno działać.



B)

public function2(id)
{
if (halflife_time()-timer[id] <= 15)
{
client_print(id, print_center, "Tej funkcji mozesz uzyc co 15 sekund")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
timer[id] = floatround(halflife_time())
set_task(0.1, "function_action", id+666)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public function_action(id)
{
id-=666

set_user_noclip(id, 1)
set_Task(5.0, "function_end", id+333)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public function_end(id)
{
id -= 333
set_user_noclip(id, 0)
}


Czyli da noclip na 5 sekund i wyłączy. Co 15 sekund można noclipu użyć.

Do evewntu startu rundy:

timer[id] = 0


Przepraszam za jakość, pisane na forum.


#190439 Menu Wyboru Renderingu

Napisane przez R3X w 21.11.2010 00:41

nie zarejestrowałeś menu, register_menucmd() luknij tutka o menusa
  • +
  • -
  • 1


#190441 Menu Wyboru Renderingu

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 21.11.2010 00:53

co ma wyrażać zmienna "get" ? bo inicjujesz ją, porównujesz z get_user_userid ale nigdzie nie ustawiasz jej wartości o_O
poza tym nie brakuje ci przypadkiem register_menu ?
no i dziwnie kombinujesz dając w register_clcmd "ustaw_rgb" a nie tworzenie menu - "menu_rgb"
przez to "klawisz" z ustaw_rgb(id, klawisz) nie ma nigdy przypisanej wartości (==0), a dzięki temu zawsze odpala się rgb[id][0] += 16 :mur:

Polecam ci poczytać: Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39458 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13780 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 126