set_task(0.1, "wlacz_fizyk", id+666) ////////////////// public wlacz_fizyk(id) { if(sprawdz_fizyk[id] == 0) // linia 4747Masz tablicę o rozmiarze 666+ ?
Nie ? To od id odejmij wcześniej dodane 666
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez mgr inż. Pavulon w 20.12.2010 16:30
Napisane przez DarkGL w 15.12.2010 17:27
Napisane przez Knopers w 29.08.2010 14:20
//#define _CustomButtonsna
#define _CustomButtonsPo kompilacji modele będą brane z dwóch ścieżek :
"models/drtimer/button_start.mdl" "models/drtimer/button_end.mdl"aby je zmienić trzeba edytować plik timer/button.inl.
#define RecordsSaveTo 1 // 1 - Nvault, 2 - MySQL (Standardowo linijka 10)Zamienić na :
#define RecordsSaveTo 2 // 1 - Nvault, 2 - MySQLSkompilować i zainstalować.
timer_sql_host "127.0.0.1" //Host MySQL'a timer_sql_user "root" //Użytkownik MySQL timer_sql_pass "password" //Hasło Użytkownika MySQL timer_sql_database "baza123" //Nazwa Bazy danych
Napisane przez DarkGL w 04.12.2010 20:40
Napisane przez G[o]Q w 19.04.2010 21:31
Napisane przez Knopers w 04.12.2010 09:27
Napisane przez DarkGL w 04.12.2010 13:47
Napisane przez G[o]Q w 04.12.2010 16:20
Napisane przez Knopers w 01.12.2010 17:57
Napisane przez DarkGL w 01.12.2010 17:58
Napisane przez GoldeN w 28.11.2010 15:43
new uzyl_przedmiot[33];
public function(id)
{
if(uzyl_przedmiot[id] == 2)
{
client_print(id, print_center, "Tej funkcji mozesz uzyc maksymalnie 2 razy na runde")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_user_health(id, 200)
uzyl_przedmiot[id]++
return PLUGIN_CONTINUE;
}
uzyl_przedmiot[id] = 0
new timer[33];
public function2(id)
{
if (halflife_time()-timer[id] <= 5)
{
client_print(id, print_center, "Tej funkcji mozesz uzyc co 5 sekund")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
timer[id] = floatround(halflife_time())
set_user_health(id, 200)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
timer[id] = 0
public function2(id)
{
if (halflife_time()-timer[id] <= 15)
{
client_print(id, print_center, "Tej funkcji mozesz uzyc co 15 sekund")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
timer[id] = floatround(halflife_time())
set_task(0.1, "function_action", id+666)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public function_action(id)
{
id-=666
set_user_noclip(id, 1)
set_Task(5.0, "function_end", id+333)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public function_end(id)
{
id -= 333
set_user_noclip(id, 0)
}
timer[id] = 0
Napisane przez R3X w 21.11.2010 00:41
Napisane przez mgr inż. Pavulon w 21.11.2010 00:53
Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56
Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/
Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
say /reset - resetuje statystyki gracza say /klasa - otwiera menu wyboru klasy say /klasy - otwiera menu z opisami klas say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Hamsandwich Fakemeta Engine Fun Nvault Cstrike
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"
//#define BOTY
#define BOTY
Standardowa