Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

losowe liczby z tablicy - czy da sie prosciej?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 01.12.2010 17:49

Witam!

Chce zrobić funkcje która będzie dawała losową liczbę od 0 do 255, ale czy da się to zrobić tak by nie rozpisywać ich wszystkich?

teraz robię tak:

new const szR[] = {
1,2,3,4, itp
}

lecz trochę nie chce mi się rozpisywać tego aż do 255...

Pytanie już zadałem, więc nie będę pisał po 100 razy to samo :)


ps. jak dać losową liczbę już wiem (kiedyś zakładałem podobny temat).


Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 01.12.2010 17:57

da się ale nie do stałej tylko do zmiennej



new szR[255];
for(new i = 0; i < sizeof(szR); i++)
szR[i] = i + 1;


Podstawy się kłaniają ;)
  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.12.2010 17:58

ee
random_num(0,255)

lub
random(256)
  • +
  • -
  • 1

#4 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 01.12.2010 18:00

a no tak nie pomyślałem o randomie :D

a tego Sposobu Konppersa nie znałem :) dzięki za małą lekcje ;)


można zamykać.

Użytkownik AmD edytował ten post 01.12.2010 18:01

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych